Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Zork


John Hudson

Recommended Posts

Dit ingame navn: John Hudson
Staff ingame navn: Zork
Dit SteamID:STEAM_0:0:8697135
Staff SteamID:STEAM_0:0:167537512
Forklar situationen: Jeg har lige været gået som gun dealer og lukket min butik og da jeg vil af med min våben så bliver jeg bedt af en betjent om at følge med ham han tager mig sig med ind i PD base hvor der så er AOS jeg giver ham så våben hvor 2 andre følger med hvor den en af dem der følger med så start et pd raid samt begynder at han nedgøre mig i chatten hvilken en admin/mod ikke skal gør da jeg laver en case sender han svar en besked med svar fra staff AOS hvilket det ikke var da jeg sag der var en bejtne med navn frederik et eller anden bage efter men næ nej det jo AOS lige meget hvad 
Bevis:kun det i kan se i jeres log og det sccenshot jeg har fra chatten hvordan han ned gør mig

Unavngivet.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @ZeNoxXi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa John!

 

Jeg vil ikke kalde det at nedgøre, det men blot at stille et spørgsmål til emnet. Der står tydeligt ude foran pd "Arrest On Sight - Hvis du overtræder eller går ind for dette område, vil du blive arrestet med det samme! Bliv væk". Hvilket man også kan se her: https://imgur.com/y429opW - dermed bliver du arrestet, for at være inde på pd. Hvilket kan ses på dette billede: https://imgur.com/8gkpGJ6 så ved mindre du har et video bevis, eller andet på en betjent skulle have lukket dig ind, kan jeg ikke rigtig gøre mere da jeg har sagt til alle betjente, at det er strengt forbudt, at lukke folk ind på pd. Dermed tror jeg heller ikke en af mine betjente kunne finde på at gøre det.

Link til kommentar
Del på andre sites

har fundt ud af bejtenten hed Frederik 😃 har desværre ikke han steam id men han stod med en taser frem det var også  sage jeg skulle føge med hvilket jeg så gjorder for at de våben jeg havde ikke kom i hænder på de forket da jeg så kommer ind sammen med ham smider jeg våben hvor jeg så opdager at der 2 person der har fulgt efter mig og frederik 😃 da den en har taget våben start habn et pd raid hvor han så skyder frederik😃 hvor han så rpber i jers radio at der er pd raid der efter kommer i løbe ned og hjælper ham jeg står og er bange da jeg ikke vil død og for tæller at en af din bejtent havde lukket mig ind fordi jeg skulle aflerver våben men næ nej det vil du jo ikke høre på men sådan er det jo når staff ikke gider at høre hvad der skedt når det har for travelt med alt mulige anden

Link til kommentar
Del på andre sites

Ohh, troede du var medvirkende i pdraidet, eftersom du havde våben inde i pd, det var også derfor jeg arrester dig, my bad do.

 

Skrevet fra mobil - Svarer måske lidt sent fremover, men det er fordi jeg tager på studietur imorgen med min klasse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så længe du er gået ind på et område hvor der er AOS, er det betjentens opgave, der har lukket dig ind, at sørge for at du ikke blive arresteret. Så længe han ikke selv arresterer dig for det, er der ikke noget galt i at andre arresterer dig, da du som sagt står inde i AOS. Samtidig med at der er PD-Raid kan jeg godt forstå at Zork tænker som han gør, og det kan være svært at vurdere om du er en del af pd-raid eller ej, når blandt andet den betjent du stod med er død, og du er alene inde på pd.

 

Ud fra hvad I begge har skrevet, vurderer jeg, at det ikke er en fejl fra Zorks side.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.