Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Andreass


Andreass

Recommended Posts

Hej.

Velkommen til min ansøgning som staff, herinde på Stavox. Jeg håber, at du vil sætte dig til rette og læse min ansøgning til slut.

 

Ingame navn

Andreass

 

Steam ID

STEAM_0:1:105884640

 

IRL navn

Andreas

 

Alder

14 år. (24. november)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?

Jeg har bl.a ejet en minecraft server, dog nogle år tilbage. Vi lå med et meget fint spillerantal dagligt, omkring 15-25 stk. Det er et af de steder jeg har haft mulighed for at høste mig en masse erfaring, indenfor alt det der har med staff-arbejde at gøre.

I en række år var jeg meget aktiv inden for minecraft-community. Jeg var staff på en række større servere i løbet af tiden, og dermed også fået mig en del erfaring derfra. Der hvor jeg gjorde den store forskel var, at jeg er god til at diskutere og håndhæve reglerne, som jeg mener de skal håndhæves. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Jeg har aldrig benyttet mig af ULX, og dermed ingen erfaring med det. Jeg ved godt hvad ULX er, og har da set admins bruge det i forskellige sammenhæng. Jeg er klar på nye udfordringer, og mener selv jeg er lærenem. Jeg håber ikke dette kommer til at blive et issue, i forhold til min ansøgning.

Vi skal jo alle starte et sted...

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg mener jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er moden, motiveret og altid klar på nye udfordringer. Jeg er god til at variere mellem, at være seriøs og sjov, afhængigt af situationen.

Jeg vil ikke sige jeg nødvendigvis er 'mere' kvalificeret end andre ansøgere, men jeg mener da helt klart at jeg har en del ting at bidrage med til teamet. Jeg er meget imødekommende overfor nye mennesker, og vedligeholder mit sprogbrug. Jeg vil både kunne give og modtage konstruktivt kritik med oprejst pande. Jeg vil altid gå indtil en klage med åbent sind.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?

Jeg ved ikke hvad der er i staff-teamet på nuværende tidspunkt, dermed ved jeg ikke om der er noget specielt jeg kan bidrage med. Jeg tror, jeg vil blive ny i form af, at jeg aldrig har prøvet at være administrativ på et Garry's Mod fælleskab før. Jeg er meget opsat på, at blive min egen udgave som staff. Jeg vil ALTID gøre det jeg mener er det rigtige, om andre mener det er forkert. Det er vigtigt at understrege, at jeg ved der er visse regler indenfor strafferet, og jeg vil ikke gøre noget for at bryde disse regler.

Jeg synes staff-teamet ser meget sociale ud med hinanden, og har det godt i hinandens selskab. Det vil jeg gerne være en del af og bidrage til. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Jeg synes det er vigtigt at kunne formulere sig ordentligt, skriftligt og mundtligt. Det er noget jeg personligt gør meget ud af, og føler mig god til formulering.

Mikrofonen benyttes stort set hele tiden. Både på serveren, teamspeak og andre tale-platforms. Har forresten både en Blue Yeti, og en Røde NT-USB, hvis i skulle undre jer.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? 

Min tidsplan vil nok være mere presset end andres. Den varierer meget for uge til uge, og dermed svært at sige præcist hvor meget jeg kan være på hvornår.

Et lille 'cirka' overblik over min tidsplan:

Mandag   -   0-4 timer

Tirsdag    -   1-5 timer

Onsdag    -   1-3 timer

Torsdag   -   2-6 timer

Fredag     -   2-8 timer

Lørdag     -   1-12 timer

Søndag    -   1-10 timer

Tidsplan afhænger meget af, motivation, sportsgren og skole.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg har haft en pause fra Stavox, på cirka 4-6 måneder. Nu er jeg vendt tilbage, stærkt motiveret for hele fællesskabet, staff eller ej. 

Jeg er elitesportsudøver inden for badminton. Jeg er blandt de bedste i Danmark. Dette har nok den største effekt på min tidsplan. Jeg træner næsten alle dage om ugen, og det er ikke noget jeg har tænkt mig at opgive. Weekenderne består tit af turneringer, dog går vi ind i en lang sommerpause snart.

Selvfølgelig vil jeg gøre så meget jeg kan for at vedligeholde min aktivitet inde på stavox. Både via forum og server.  

 

TAK, til dig som har læst hertil.

Mvh. Andreas(s)

  

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Andreass!

 

Nu har jeg kendt dig i lang tid gennem, en masse forskellige spil, og andre ting - jeg ved du er rigtig god til at administrer en administrativ rolle i et spil-community. Dermed føler jeg du er meget mere kvalificeret, end så mange andre. Men hvorfor skrive en hel roman, når man bare kan skrive +REP?

 

Håber vi kommer til at arbejde sammen i fremtiden, held og lykke!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Zork skrev:

Hej Andreass!

 

Nu har jeg kendt dig i lang tid gennem, en masse forskellige spil, og andre ting - jeg ved du er rigtig god til at administrer en administrativ rolle i et spil-community. Dermed føler jeg du er meget mere kvalificeret, end så mange andre. Men hvorfor skrive en hel roman, når man bare kan skrive +REP?

 

Håber vi kommer til at arbejde sammen i fremtiden, held og lykke!

 

 

Mange tak Mads. Håber sgu ogs vi kommer til at arbejde sammen! 

11 timer siden, Polle skrev:

Jeg har kun snakket med dig i få dage, men du er en yderst Nice person:)

 

Tak Polle, og i lige måde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.