Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] .


Hans Peter

Recommended Posts

Arghhhh, det var vidst ikke sådan det foregik😃

 

 

Du bliver betjent, hvorefter du råber i radioen “FJERN JERES PD MIT ER GODT”. 2 minutter efter fjerner jeg mit pd, men på grund af en admin case. @MRGreen‘s admin case. Du placere dit. Jeg beder dig så om at fjerne det. Hvorefter jeg placere mit. Der er en masse støj på radioen, og du råber og skriger. Vi(hele styrken) følte det trættende, og derfor demoter jeg dig.

Desuden, har du kaldt mig flere dumme ting. Og hvis @Vito vil høre det. Kan jeg

se om jeg har noget video bevis her imorgen.

 

 

Link til kommentar
1 minut siden, Monada skrev:

Arghhhh, det var vidst ikke sådan det foregik😃

 

 

Du bliver betjent, hvorefter du råber i radioen “FJERN JERES PD MIT ER GODT”. 2 minutter efter fjerner jeg mit pd, men på grund af en admin case. @MRGreen‘s admin case. Jeg beder dig så om at fjerne det. Der er en masse støj på radioen, og du råber og skriger. Vi(hele styrken) følte det trættende, og derfor demoter jeg dig.

Desuden, har du kaldt mig flere dumme ting. Og hvis @Vito vil høre det. Kan jeg

se om jeg har noget video bevis her imorgen.

 

 


Du må meget gerne finde videoen til mig, så vil det være nemt at lukke sagen.

Link til kommentar
19 timer siden, Monada skrev:

Arghhhh, det var vidst ikke sådan det foregik😃

 

 

Du bliver betjent, hvorefter du råber i radioen “FJERN JERES PD MIT ER GODT”. 2 minutter efter fjerner jeg mit pd, men på grund af en admin case. @MRGreen‘s admin case. Du placere dit. Jeg beder dig så om at fjerne det. Hvorefter jeg placere mit. Der er en masse støj på radioen, og du råber og skriger. Vi(hele styrken) følte det trættende, og derfor demoter jeg dig.

Desuden, har du kaldt mig flere dumme ting. Og hvis @Vito vil høre det. Kan jeg

se om jeg har noget video bevis her imorgen.

 

 

jamen det må du da gerne fordi jeg har nr 1 ikke råbt 2 du spurgte mig aldrig om jeg ville fjerne den 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.