Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Tonny


Tonny

Recommended Posts

Ingame navn: Tonny

 

SteamID: STEAM_0:1:163329932

 

IRL fornavn: Elias

 

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:    Ja i 3. Første server var jeg senior admin,  anden server var jeg Co-owner og tredje var jeg Co-owner på en PoliceRP server. Men det hele startede i Minecraft orhh en god legende men det blev kedeligt at være Admin i minecraft så jeg søgte efter et nyt spil. Jeg spurgte mine brødre og fætre de sagde "Gmod." De ville så ha jeg skulle spille på Stavox. Så spillede jeg som “User” på andre server i et stykke tid jeg mødte mange der brudte reglerne, hvilket jeg ville gøre noget ved og det var der, hvor jeg fandt interesse for at være staff.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

-Jeg er en meget hjælpsom person, der hjælper, hvor det er nødvendigt, og vil altid forsøger at gøre det bedste for begge partier, så ingen føler at jeg holder med en.

-Jeg er god til at holde mit hoved koldt, hvis for eksempel. Der er mange problemer, eller på andre måder er der er en person der virkelig er provokerende for mig, eller det er en slags pressituation.

-Jeg er en meget flot, venlig og udadvendt person, der er klar til at lære nye mennesker at kende og blive en del af et dejligt community.

-Jeg er en meget elsket person, der gør hvad jeg kan lave for at give den bedste oplevelse på Stavox.

-Jeg ved meget om serverens regler og vil gerne hjælpe dem, som ikke har en stor erfarening i serveren Stavox.

-Jeg er ikke en person, der lige så let giver op, jeg vil altid forsøge at løse problemet bedst for begge partier eller den enkle person.

-Jeg vil stoppe min RP bare for at tage en admin sag.

-Jeg holder altid en god tone til andre og snakker godt til alle.

-Jeg er en meget retfærdig person, der ikke er enig med nogen i en sag eller giver særlig behandling til venner eller andre, jeg kender.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja det har jeg Eks. !goto,!bring,!return, men der er nogle commands jeg ikke kan Eks. !visdeath (person) jeg håber jeg kan lære dem 😄

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: For det meste bruger jeg kun mic, men jeg bruger mit tastatur. Jeg syntes selv at, jeg formulere mine ord godt nok så alle aldersgrupper kan forstå det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Det kan godt være jeg ikke er på nogle dage Pga. lektier, familie, fest og fødselsdag.

Her er et skema af hvornår jeg er online

Mandag: 17:00-20:30

Tirsdag: 17:00-20:30

Onsdag: 17:00-20:30

Torsdag: Kan desværre ikke denne dag ;(

Fredag: 17:00-24:00

Lørdag: 10:00-24:00

Søndag: 10:00-24:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Har været medlem af Stavox i 3 år. Jeg kender mange personer på Stavox. Jeg har gode jokes 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.