Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Træls ban


SSman

Recommended Posts

______________________________

SteamID: 0:0:29178369

Hvorfor skal du unbannes: I går 21.30 05-05-2019 vælger mic at banne mig for at "lyve i case" "snakke udenom" og "RDM"

Punkt 1: RDM kan godtages da det var min ingame ven William Monopoly som var ved at blive arrestet og så skød jeg betjenten (men som jeg stadig ser tvivlsomt på..).

Punkt 2: i mellemtiden efter jeg skød ham "sten" som hans navn var. Var mig og William kommet i en ny situationen med en ny betjent som skød efter os og vi der efter så valgte at skyde, mig med en shotgun og han med en maskinpistol.

Punkt 3: efter det tp'er "mic så til mig og spørger om jeg havde skudt "sten" hvor jeg dertil svare "ja det var mig" men troede han mente ham efter sten. Der går så noget tid og jeg rp'er videre. Indtil "mic" så tp'er til mig igen og tager fat i mig oh siger så "ja du får så ban nu og sender mig så et YouTube link hvor man ser, mig, William og ham sten i en rp situation. (Jeg ser den og åbner så gmod igen) og så siger jeg "nåååårh ja ham! ja ham skød jeg fordi han skød min ven" hvortil at mic siger "så du lyver for mig?" hvortil jeg svare "nej, troede det var ham.den anden betjent som vi jagtede efterfølgende" men så begynder mic så med at sige at "den godtager han ikke" hvortil at jeg siger han bare kan bringe William Monopoly, men han ikke gider og høre. Og så siger han at jeg skal tage og læse reglerne og banner mig så i 4 dage.

Alt i alt forstår jeg ikke han giver mig en så stor straf i og med at jeg bare blandt 2 rp situationen sammen, som er menneskeligt vil jeg mene, mener heller ikke at jeg lyver i casen eller på nogen måder prøver at snakke udenom som han påstår....

Det bare en lidt træls situationen da jeg generelt har det ret sjovt på serveren..

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.