Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bonzia


Bonzia

Recommended Posts

Ingame navn: Bonzia

 

SteamID: STEAM_0:0:228404379

 

IRL fornavn: Benjamin

 

Alder: 13 bliver 14 til Maj

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?  Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?

jeg har haft en smule erfaring inde for administrative jobs inde for Garry's mod. Jeg ansøgte på en server ved navn FlexusRP som er lukket i dag. Jeg blev hurtig accepteret som moderator, og efter nogle måneder blev jeg promoted til Admin.

 

  1. FlexusRP > Da jeg startet som moderator var det på en darkRP server, hvor der var 10-15 spiller inde. Mit job var at tage cases og hjælpe andre. Ejeren giv mig tit ros for mit arbejde, da jeg aldrig havde prøvet at være staff før. Jeg fik altid lukket en case på en god og venlig måde. På den anden side var der ikke så mange cases fordi at serveren var ikke var stor. Server ejeren valgte at skifte DarkRP ud med StarwarsRP. Jeg valgte og blive som staff selvom DarkRP er nok mest det jeg ville spille. Serveren blev mere "puplær" og efter nogen uger blev jeg så promoted til admin. Jeg blev promoted til admin fordi at jeg var eneste som lavet noget og var meget aktiv, jeg blev meget hated af nogen spiller derinde fordi jeg var den eneste som jailed, man valgte at holde mit hoved koldt og ikke tænke på dem og forsatte mit staff arbejde. Efter nogen uger (5 cirka) valgte jeg at sige op, da starwarsRP bare ikke lige var mig. Jeg ville selv mene at jeg gjorde en kæmpe forskel da jeg var den som faktisk gad at lave staff arbejde.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af stavox staff team fordi. Jeg tager mine ting seriøst og ville til en hver tid droppe RP, for at tage en case. Jeg kan holde mit holde koldt under pressede situationer,  fx hvis der er mange cases eller bliver svinet til. Jeg har en pæn tone, jeg svinder ikke andre til behalder alle lige godt. Hvis folk nu ikke gider at høre efter eller noget lignede så kan jeg godt hæve min stemme. Jeg er en avsvarsbevidst person som sætter sig 100% ind for at hjælpe andre uden set hvad, det er også derfor jeg er blevet en del af Hovedstadens beredskabs ungdomsbrandkorps. Som en del af HBU har jeg lært at sammearbejde sammen med andre istedet for at køre solo og ikke kun tænke på mig selv man også andre folk. Jeg nævner sammearbejde da jeg synes personligt at det er en vigtig ting fx hvis jeg nu har klaret mit case mål og det har min makker ikke, så ville jeg heller lade ham tage cases hvis der selfølgelig ikke er travlt. Jeg er en hjælpsom person som faktisk er pæn ligeglad med hvad for en case der kommer, nogen har jo brug for hjælp og der er så der hvor vi træder ind og hjælper, istedet for at tænke Uh! ej det magter jeg ikke RDA er så kedelig. Selvom jeg er hjælpsom eller sådan noget, ville jeg aldrig nogen sinde lade vær med at give mine venner en straf, de kan jo bare tage sig sammen. Mange staffs tager på ferie, det gøre jeg ikke - jeg har muligheden for at være online en del når der er sommerferie osv jeg har sku ikke råd til ferie 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Som staff på stavox kan jeg bidrage med en del ting, har skrevet nogen at det. 

 

Ansvar:

Som jeg fik nævnt tidligere i min ansøgning er jeg en ansvarsbevidst person som også betyder, at man er bevidst om sit ansvar. Man får et meget stort ansvar som staff, du skal kunne holde dit hoved kold og ikke gå i stå hvis du fx bliver svinet til eller noget. Du får nogen permissions som normale spiller ikke får, dvs at du kan banne og bestemme over andre - Det ville jeg aldrig misbruge jeg ville behalde mit ansvar som en spædbarn 

 

Tone:

Jeg har en pæn tone over for alle folk uden set hvad om jeg bliver sur eller noget lign. Det eneste som kan ændre min tone er folk som nægter at sammearbejde, når jeg ændre min tone betyder det at jeg hæver min stemme, jeg begynder ikke at råbe og skrige af personen. Alle skal jo behaldes ordenligt selvom man er en prut.

 

Case:

I mine cases ville jeg altid opføre mig på et  professionelt niveau, jeg fjoller ikke rundt og tager det ikke seriøst. Som staff ville jeg altid holde mine cases seriøst og lytte til begge sider, og aldrig holde med en bestem person. Hvis han fx er min ven eller noget lign.

 

Hjælpsom:

Jeg er til enhver tid hjælpsom, jeg er ligeglad hvad case det er. Det halder om at hjælpe ikke at være doven.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Jeg har en tidligere erfaring med ULX, da jeg var brugt det en del da jeg var staff på FlexusRP. Jeg kender alle de commands i fx bruger mest

(!) Jeg sætter ""  fordi at der er flere som hedder Ole

_______________

 !jail "Ole hansen"  300

 !jailp "Ole petersen" 300

 !unjail "Ole møllersen"

 !armor "Ole hansen" 100

 !goto "Ole petersen"

 !return "Ole petersen"

 !viscardeathscene "Ole møllersen"

 !visdeathscene "Ole petersen"

 !returnweps "Ole hansen"

 !logs

_______________

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger min mikrofon hele tiden ingame, i cases osv og bare når jeg snakker med andre folk på Teamspeak. Jeg ville selv mene at jeg har styr på det mundtlige og skriftlige og har ingen problemer med at skrive til folk, hvis de eksempel ikke kan høre mig, eller deres mic / headset  ikke fungere ordentligt. Hvis det skulle ske at nogen som ikke snakker dansk kommer ind på serveren, så har jeg også mulighed for at forklare dem på engelsk at de skal forlade serveren da det er en dansk server.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har lavet et skema om hvilken tidspunkter jeg kan være online. Tidspunkterne er cirka, jeg har jo også et andet liv.

Mandag: 15:25 - 21:30

Tirsdag: 15:25 - 21:30

Onsdag: 15:25 - 21:30

Torsdag: Ude ved Hovedstadens beredskab og laver øvelser

Fredag: 15:25 - 03:00

Lørdag: 11:00 - 03:00

Søndag: 11:00 - 21:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Jeg har ikke været online i en uge og kommer også først online den 10. Maj - jeg er i hovedstadens Beredskab lige nu og det er pæn hårdt så er træt og ikke orker en skid efter jeg har fået fri. Men skulle lykken være med mig, kommer jeg selvfølgelig på. 

 

Tak fordi du læste min ansøgning

Vh Bonzia.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Rasmusss skrev:

+REP

- Pisse flink fyr

- FRA SJÆLLAND! (Hvilket er godt<3)

- Kan sit shit

- Kan reglerne

- Moden og imødekommende

 

// Rasmusss

Tjaaark ❤️ 

 

9 minutter siden, Egon skrev:

-Rep

Tager du det seriøst??

Du har ikke tjekket for stavefejl, eller hvad?

 

Held og lykke!

Hmm tror du har misforstået en ting, ellers har jeg  "Jeg fjoller ikke rundt og tager det ikke seriøst" det jeg mener er at jeg ikke fjoller rundt og tager det seriøst. Håber det hjalp med at forstå lidt.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, ZeTaZ skrev:

+rep

kan reglerne

er aktiv på serveren, forum og ts

flink

Tak, det betyder at du gider at skrive din mening. 

4 timer siden, Gustenberg skrev:

 

+REP

- Flink

- Sjov

- Aktiv

 

 

Uhh Gusten, tusind tjark ♥️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.