Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Egon


sigurd mintpastil

Recommended Posts

 

Ingame navn:  Egon

SteamID: STEAM_0:1:419453413

IRL fornavn: Sigurd

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej, det har jeg ikke, men jeg håber virkelig meget, at det her bliver min første gang.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg skal være en del af staff teamet fordi:

 

  • Jeg har spillet i omkring 825 timer på Garry’s mod.
  • Jeg har læst reglerne igennem flere gange, og jeg er aktiv på forum.
  • Jeg er klar på nye udfordringer, og jeg er aktiv på Stavox.
  • Jeg er ville altid være villig til at stoppe mit RP for at tage cases.
  • Jeg er seriøs i cases og moden af min alder.
  • Jeg ville hjælpe de nye spillere med at få en god start.
  • Jeg kan tage ansvar for mine handlinger.
  • Jeg har ingen dårlige eller onde holdninger om de andre spillere.
  • Jeg ville holde en ordentlig og optimistisk tone uanset hvem, jeg snakker med.
  • Jeg ville kunne give en straf til alle de forskellige spillere uanset hvad og hvem.

 

Effektiv og hurtig

Effektiv og hurtig synes jeg, er en vigtig ting at være som staff member, og derfor ville jeg selvfølgelig være det, hvis jeg bliver staff. Jeg ville derfor yde den bedste og hurtigste hjælp, som jeg kan.

 

En god, ordentligt og optimistisk tone

En god, ordentligt og optimistisk tone synes jeg, også er en vigtig ting, at en staff member skal have uanset hvem, staff memberen snakker med. Derfor ville jeg selvfølgelig også have denne ovenstående tone, når jeg snakker med en eller flere personer.

 

Den bedste side som person og spiller.

Den bedste side som person og spiller synes jeg, også at en staff member skal kunne vise for alle de andre spillere. Jeg ville derfor også være flink og positiv hele vejen igennem min spilletid.

 

Trofast og loyal

Trofast og loyal overfor enhver spiller synes jeg, også er en meget vigtig ting, som staff member at kunne. Derfor ville jeg selvfølgelig også være det, hvis det er, at jeg bliver staff.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg elsker at hjælpe folk lige meget hvem, og jeg har derfor også gjort mit bedste, for at kun hjælpe så meget, som jeg kan. Jeg mener selv, at jeg er rimelig aktiv både på serverne og på forum. Jeg ville også altid gøre mit bedste, for at vise min bedste side som person og spiller, med en ordentlig, god og optimistisk tone til enhver spiller uanset hvad.

  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har jo spillet meget på Stavox, så jeg kender de basale kommandoer. Jeg har dog også lidt kendskab gennem nogle videoer på YouTube, og jeg har sammen med nogle af mine venner leget rundt med det i sandbox.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg skriver og taler flydende dansk. Jeg kan formulere mig skriftligt og sprogligt, men bruger dog mest min mikrofon.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Alle hverdagene kan jeg spille det meste af eftermiddagen og aftenen. I weekenderne er det for det meste lige fra morgenstunden til et godt stykke tid om natten.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Mit RP og min tålmodighed har smuttet nogle få gange ligesom med de fleste andre spillere, men vi er jo ikke fejlfri, selvom vi prøver. Vi lærer dog for det meste ud fra vores fejl, så en fejl ville aldrig gentage sig. Jeg er ellers klar til nye udfordringer og ville elske et job som staff på Stavox.


 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.