Hop til indhold
Stavox

[Afslået] HEJMEDDIG


hejmeddig

Recommended Posts

Ingame navn:

hejmeddig

 

SteamID: 

STEAM_0:0:64109941

 

IRL fornavn:

Magnus

 

Alder:

Jeg er 17 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:

Ja var staff på stavox i noget tid

  Blev fyret af mistænklige grunde (INGEN BEVISER)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg tror jeg skal være en del af staff-teamet p.g.a, jeg har spillet gmod i mange timer (ca 2329 timer) Det meste af den tid har jeg brugt på dark rp servers. Jeg startede med at spille på den her server i år 2014 / 15 ca. Så holdte jeg en kæmpe pause. Her for nyligt er jeg kommet tilbage, og jeg har fået lavet mig en masse gode venner. Jeg har et godt kendskab til servern,

Og jeg har det sjovt når jeg spiller på servern.

Jeg tror jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, p.g.a, jeg har en masse timer i dark rp. Og jeg har et godt kendskab til servern. 

Jeg har lyst til at bruge min tid på at hjælpe andre som har brug for min hjælp, og jeg vil godt kunne ligge min rp til sidde, og tage en case. 

Jeg vil ikke have min egen mening i en case, og vil ikke give en uretfærdig straf

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja var staff

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt, men det kan i nok selv se, når i læser den her ansøgning.

Jeg synes også jeg er god til at formulere mig mundtligt, på grund af at jeg taler meget i min hverdag. Jeg elsker at tale med andre mennesker, og det er bare noget jeg synes jeg er god til.

Og ja jeg bruger min mic hele tiden, når jeg spiller på servern.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Arbejder fultid

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg elsker at spille gmod (dark rp) og nyder når andre spillere også spiller rp. Jeg har ingen respekt, over for folk, som bare joiner en server og begynder at mass rdm.

Det ødelægger andres spillere fornøjelse. 

 

Når i har læst den her ansøgning, så lig en kommentar eller + - rep. 

Tak, på forhånd

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa hej med dig eller skulle jeg kalde dig Magnus jeg vælger at give dig  - rep da jeg så på din staff historik og derefter huskede jeg på de gange jeg har mødt dig ingame der var du sku ikke lige den sødeste over for folk 

 

 

Så jeg giver dig - rep

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Mr Hunt skrev:

Hejsa

 

-Lidt kort ansøgning 

-Blevet mere useriøs siden du var staff

 

Neutralt rep 

Det mærkeligt at det kommer fra en som kalder staff hver gang man overhovedt siger et ord til dig.

Og at alle de staff cases du laver vinder jeg dem, så det er ikke mig der er usæriøs det er bare dig der er dum

24 minutter siden, Kaistar skrev:

-rep

Korte svar

Lidt tid siden jeg har set dig

Hvor mange straffe er det lige? (For mange straffe)

Hvad har et par jails noget med det at gøre?

5 timer siden, Bims skrev:

Hej med dig hejmeddig

Neutral

- Tideligere staff

- Lidt kort ansøgning

 

Held og lykke, hej hej hejmeddig

Tog mig fucking lang tid at skrive

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.