Hop til indhold
Stavox

[Solved] Dropweed når du crasher.


Sandfeld

Recommended Posts

Ved ikke om det ville være godt for folk kan jo udnytte det ved at hvis folk crash'er så går man bare ind og tager det og tjener penge?

eller hvis personen står og skal sælge men crash'er og der så kommer en der også skal sælge så er der jo godt og vel dobbelt op på weed?

 

Det kan udnyttes men det er en god idé 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så det jo fordi du ikke har læst det ordentlig. 🙂

 

Når du crasher ryger dit weed på jorden hvilke betyder alle kan tag det. Du kan ikke få det tilbage af staff, det ligger bare på jorden. I de fleste tilfælde hvor mennesker crasher er de inde i basen med deres andre venner.

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Aske skrev:

Man kan da sagtens sige at man har 15 min efter man er crashed til at få returnéret sit weed fra en staff

Det ville være et super ide' men problemet er bare at når man smutter/crasher ud af serveren "Restarter" en karakter og "Glemmer" hvem og hvad de havde på sig.

- Ved ikke om det er mugeligt, men det ville være et syg ide.

+ Hvis hele serveren crashede skulle staff's tage rigtig mange cases med lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Rasmusss skrev:

+ Hvis hele serveren crashede skulle staff's tage rigtig mange cases med lign.

Du kan ikke have det til at gemme alle på den måde det vil kræve at du gemmer det i en data fil som den så kan læse senere men det er ikke altid den når at gemme når en server crasher

30 minutter siden, Rasmusss skrev:

- Ved ikke om det er mugeligt, men det ville være et syg ide.

Jeg ville mene det er muligt men er Dog ikke sikker men ville sige det som sagt bare er at den opretter et table med antal gram og procent og derefter gemmer det som en data fil på serveren og er sat til at slette den når det bliver givet tilbage eller efter x antal minutter

 

Men der er selvfølgelig også andre måder at lave det på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man lavede et system ordenligt, så vil dit forslag ikke kunne misbruges tænker jeg. Hvis ikke så kunne man jo bare hive stikket ud af computeren, og så logge ind igen efter man har tændt den igen? Derfor synes jeg ikke det er noget, som burde laves, da det jo kan misbruges meget nemt.

 

Hvis man dog vælger at lave forslaget til virkelighed, så kunne man jo også gøre det med våben?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, DoktorDim skrev:

Er jeg den eneste der tænker, at man også bare kunne ligge alt ens weed i en boks et hemmeligt sted?

Ellers så kunne man også gøre det med våben osv.

De tænker også på hvis en spiller crasher så kan han få det tilbage

Link til kommentar
Del på andre sites

Gutter, jeg tror I har misforstået forslaget. Det har ikke noget at gøre med server crash eller noget af det andet - det handler kun om, at hvis clienten crasher, så dropper man det weed, som man har på sig.

Jeg kan ikke se hvordan det kunne abuses, hvem ville leave for at få det samme som de havde, inden de leavede?

 

Man kunne jo også bare gøre sådan, at man kunne ligge weed i en opbevaringsboks.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kan sagtens bare gøre så man dropper inventory + weed når man disconnecter.

Det er vel bedre end at droppe ingenting.

På 06/05/2019 den 1:58 PM , Aske skrev:

Jeg ville mene det er muligt men er Dog ikke sikker men ville sige det som sagt bare er at den opretter et table med antal gram og procent og derefter gemmer det som en data fil på serveren og er sat til at slette den når det bliver givet tilbage eller efter x antal minutter

Spillerens entity er gyldig i lidt tid efter man disconnecter - mindst 1 tick i hvert fald. Så det er bare at se hvad spilleren havde på sig når de disconnecter.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Dynn skrev:

Vi kan sagtens bare gøre så man dropper inventory + weed når man disconnecter.

Det er vel bedre end at droppe ingenting.

Spillerens entity er gyldig i lidt tid efter man disconnecter - mindst 1 tick i hvert fald. Så det er bare at se hvad spilleren havde på sig når de disconnecter.

Det lyder dejligt. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.