Hop til indhold
Stavox

[Afslået] rpname


Antonn

Recommended Posts

Ingame navn: rpname
SteamID: STEAM_0:1:237135557
IRL fornavn: Anton
Alder: 11

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

 

jeg har ikke været nogen form får højere rank en andre spillere på nogle form for online server så længe jeg kan huske.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

jeg føler mig mere kvalificeret en andre ansøgere fordi jeg ikke kun ville være admin for at hjælpe andre spiller også med at de kan en straf får at de ikke følger fx reglerne så ville jeg ikke være blød så ville jeg være hår ved dem så de kan forstå hvad de kræver at spille på stavox.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

 jeg føler jeg kan bidrage med en admin der måske kan være mere specifik nogle gange.

også hvis der nu er nogle der har brug får hjælp så kan jeg måske gøre en stor forskæld selv hvis andre admins stadig kunne dette så ville jeg gerne have at andre spillere skal få glæde af at spille på stavox og have det sjovt.

jeg ville og gøre mig selv mejet specifik for andre spillere så de kan have det sjovt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

jeg har kenskab til ULX og erfaring med det jeg er god til ULX osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

jeg føler mig ret specifik når jeg snakker med nogen.

jeg bruger ikke min mic så ofte mest kun når jeg har base sammen med nogen.

hvis jeg var admin så ville jeg gøre mig selv mejet specifik så andre spillere kunne få mere glæde af at spille stavox.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

mandag 14:00 - 20:00

tirsdag 14:00 - 20:00

onsdag 14:00 - 20:00

torsdag 14:00 - 20:00

fredag 14:00 - 20:00

lørdag 14:00 - 20:00

søndag 14:00 - 20:00

mandag 14:00 - 20:00

tirsdag 14:00 - 20:00

 

og så fortsætter rutinen næste søndag.

 

GMOD:

 

jeg kan godt lide at spille garry's mod og i værtfald stavox.

stavox er det største spil jeg har gået så mejet op i inden for lang tid.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

jeg har autisme.

mine forældre er skidt.

 

jeg har læst skabelonen.

Link til kommentar
Del på andre sites

MEGA +REP

Moden af sin alder, dog stadig for lille...............................................................

Har styr på sit shit

Vil gerne være et godt forbillede for andre

 

Held og lykke min ven.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mr Hunt skrev:

Kan du forklare hvad ULX er?

Nu er det ikke meningen, at han skal forklare dig hvad ULX er? Kan ikke se hvad meningen i du skal spørge ham om det, da du jo ikke står for ansøgningerne, samt du ikke skal stå ud udspørge ham efter, om han nu kan det og det osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.