Hop til indhold
Stavox

[Solved] Køb af døre


Joergen
Message added by Dynn

Yes

Recommended Posts

Jeg har haft mange episoder hvor jeg har crashed og mistet dørene til en butik og så er min medejer blevet tvunget til at slette sine props.

Mit forslag kunne være hvis man crashede, så ville dørene gå direkte til medejeren i stedet for at blive solgt og tvunget til at fjerne sine props.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Rasmusss skrev:

Det en god ide' men man ville kunne udnytte ret meget.

Man vil fx bare kunne rive internet kablet ud, og 2 timer efter få danske bank tilbage.

Jeg tror det vil skabe nogle problemer da andre spillere sikkert har sat base op og købt dørene, til tiden du tilbage.

- Men ellers ville det være en fucking lækker ide, hvis man fik de optimeret ordentligt.

// Rasmusss

huh? 

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Rasmusss skrev:

Spillere har ofte sat en base op før du er nået tilbage, og vil sikkert derfor klage over at det nu skal fjerne det hele igen, eller kræve refund hvis det fx har bestilt guns.

- Spillere ville kunne udnytte at man kunne crashe sit spil FX: Trække sit internet kabel ud, og derefter joine når man gerne vil have den butik tilbage.

Hvad fuck snakker du om?

Det første punkt bliver jo ikke et problem når dørene går til medejeren af bygningen, og dit andet punkt er jo noget man ikke kan fikse?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.