Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MathiasTH staff ansøgning


H1PZ

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: MathiasTH eller Legenden
SteamID: STEAM_0:0:0
IRL fornavn: Mathias
Alder: 10 snart 11

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

jeg har været ejer på en men kan ikke helt huske hvordan man gjord men ved man flyver på v !jail !Bring !Goto !Cb

 kan du skrive og du kan klick c og jail  der igennem og lidt mere der var ikke nogen der spilled der inde men

prøved stadigvæk og hjælpe med der kommer menesker ind men jaaaaa 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg ville gerne være admin på stavox fordi jeg gerne ville hjælpe folk og er hurtig til at lære efter jeg har ansøgt læser jeg reglerne igennem 300 gange så jeg kan dem i hoved er klar på at lære at være admin hvis i har tid på stavox til at hjælpe ville 

lære så meget jeg kan og hjælpe folk så meget jeg kan men ville stadig lave rp og kan komme hurtiger på end andre fordi min alder så dem som går i 9 klasse f.eks de kommer måske 2 timer senere hjem ind mig så der skal være en admin på servern + må spille hver dag men nogen gange skal jeg også ud og gå med min hund 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

jeg ville hjælpe med at i for staff der er tidligt på så der er staffs på hele tiden jeg ville lære nogen andre noget som de måske ikke ved som jeg ved og så kan vi hjælpes ad på den møde hvis jeg er itvivl om noget men det er jeg nok kun i starten har oplevet at der nogen gange går lang tid for der kommer en admin det ville jeg ændrer på jeg ville tage så mange admin calls som mugligt og hjælpe så meget fordi nogen gange for men ikke en andre gange går der 10 min men ville lige sige/skrive har ikke oplevet der aldrig kommer en men det tror jeg er sket for det ville jeg ændre så meget jeg kan så der kommer hurtigt rp og folk bliver glade jeg er også loyal over for alle og ville hjælpe med at lave en discord hvis i ikke har en det er nemt og gratis kan downlodes hurtigt med at lave et bedre sammarbejde 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg har lidt men er frisk på at lære det hvis i gider bruge lidt tid har som skrevet/sagt ejet en server med en anden så kender godt lidt commandsne og håber at i gider at lære mig det

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

ja jeg er god til at formulere mig mener jeg selv bruger min mic meget 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg er på hver weekendt hvis jeg ikke er på ferie eller i den stil 

 

Mandag: jeg har fri fra skole kl 14:15 men kommer nok på 14:30 så kan spille meget 

 

Tirsdag: har også fri 14:15 kommer stadig nok hjem 14:30 så kan være meget aktiv

 

Onsdag: har også fri 14:15 kommer stadig nok hjem 14:30 så kan være meget aktiv

 

Torsdag: har fri kl 15:00 kommer nok hjem 15:15 og der er jeg nok også på

 

Fredag: igen kl 14:15 kommer nok hjem kl 14:20 eller 25 fordi min mor kører mig hjem

 

Lørdag: spiller jeg næsten hele dagen så kan være aktiv hele dagen

 

Søndag: spiller også næsten hele dagen

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

ja jeg er god til at stave som en 10 årig synes selv jeg kan klare og være staff og jeg har ikke team speak men discord som jeg ikke tror i har på servern men kan hjælpe med at sitte en op og så ville jeg være mega aktiv på den også bare skriv hvis jeg skal hjælpe discord er gratis og jeg synes selv jeg er hurtig til at skrive mangler bare lige at lære noget som vi kan tage tid en dag har næsten tid hele tiden ville prøve og være aktiv selv om jeg er på ferie hvis i for i disord så kan jeg være på igennem telefonen hvis der er et problem hvor i kan lave tilkald admin på en kanal så bare skriv hvis du har brug for hjælp og er ikke god til at bygge så der for tager jeg nok ikke bygge calls men ved meget om alt det andet der er inde på stavox/servern 

 

Håber vi ses som staffs sammen og i må hygge jer ses

 

Link til kommentar
Del på andre sites

steamID: STEAM_0:0:0 
steamID3: [U:1:0] 
steamID64: https:/steamcommunity.com/profiles/76561198305816719 
profile http://steamcommunity.com/profiles/https:/steamcommunity.com/profiles/76561198305816719 
profile state Public 
profile created May 21st, 2016 
name Legenden 
real name Legenden 
location Denmark 
 

 

bims har jeg ikke taget den rigtige skabalon

 

tusind tak bims er så glad lige nu

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.