Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Daniel2310dk


danieldk2310

Recommended Posts

__________________________________

Ingame navn: Daniel2310dk
SteamID: STEAM_0:0:130626318
IRL fornavn: Daniel 
Alder: 15

_________________________________

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

jeg har ikke været admin selv, men har men syntes stadig væk, at jeg har en del erfaring:

 

-Efter Abdi Aziz blev Staff, var mig og abdi gode venner ingame, og derfor har jeg set Abdi tage mange cases, og har set hvordan det fungerer.

Vi har også siddet over dis, hvor jeg så Abdi's skærm, og så hvordan det hele fungere og hvordan de forskelige commands og logs fungerer.

 

-Jeg er dog meget lærenem

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

grunden til at jeg synes jeg er mere kvalificeret end andre er fordi:

 

- Jeg er næsten hele tiden aktiv på Stavox det er næsten det eneste spil jeg spiller her fortiden

 

- Jeg er klar på at skifte serve når som helst hvis der er mangel på admins på den ene server er jeg klar

 

- Vil rigtig godt det her og hvis jeg får chancen vil jeg gøre mit bedste

 

- Elsker rp og det er grunden til at jeg vil være admin så jeg kan holde orden i serven så alle for en god oplevelse på serven.

 

i skal vælge mig fordig. som i måske har lagt mærke til har jeg lavet mange staff ansøgninger og det viser bare at jeg virkelig brænde for det  og vil gøre mit bedste hvis jeg for chancen. 

det jeg også elsker ved at være staff er at man får chancen får at hjælpe folk og gør deres dag bedre. jeg vil også går efter casens kvalitet ogat alle blliver hørt og får en fair chance. 

jeg har over 800 timer og det betyder at jeg kender spillet og hvordan det fungere. jeg kan også bidrage med at være på weekenden og rimlig lang til i hverdagene.

men selve grunden til at jeg vil være admin er at jeg kan give folk en rigtig god oplevelse til alle inde på serven. 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

jeg synes jeg kan bidrage med:

 

- Har lagt mærke til at der ikke er mange staff's på sent på dagen og ender med at være et kaos og det kan jeg hjælp med for jeg er på meget sent på dagen.

 

-jeg er aktiv næste hele dagen  

 

- Jeg synes selv jeg er meget god til at holde hovdet koldt, i meget pressede situtioner, og få løst problemet.

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja som jeg sagde har set abdi i cases mange gange før og har set ham bruge dem dagligt så ja synes selv jeg har meget kendskab til ULX 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg synes selv jeg er meget god til at formulere mundligt og forklare og hjælpe til på en meget professionel måde. men er dog ordblind men synes selv jeg er fint til at stave men der er nogle stave fail nogen gange . 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg kan være på, på følgende tidspunk:

Mandag 15:00-21:30

Tirsdag 15:00-21:30 

Onsdag 15:00-21:30

Torsdag 15:00-21:30

Fredag 15:00-21:30 

Lørdag 11:00-01:00

Søndag 10:00-21:30

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil også siger til sidst, at jeg er ordblind, så hvis der er et par fejl så må i undskylde.

Håber at det ikke vil påvirke min chance for at være staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver et +rep herfra!
Følgende grunde gælder:

- God til RP.
- Flot ansøgning - lagt meget arbejde ind i den.
- Kan holde hovedet koldt.
- Ved hvornår ting skal være sjove, og omvendt.
- Respektere andre, på trods af uenigheder.

Held og Lykke!!!
// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.