Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Coca


Coca

Recommended Posts

Ingame navn: 

Coca


SteamID: 

STEAM_0:0:92473054


IRL fornavn: 

Frederik


Alder: 

14

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

jeg er på nu værende tidspunkt moderator på 2 discord servere. den ene hedder "Fortnite-save the world" og der inde har jeg været moderator i næsten 1 år. discord serveren har på nuværende tidpunkt 793 spillere. på discord serveren er jeg med til at hjælpe folk vis de bliver scammet for in-game fortnite save the world våben eller irl penge, jeg er også med til at give roller til folk så de kan joine de forskelige rum, jeg er også med til at holde styr på chatten fx som at få folk til at holde en god tone og holde chatten fri fra spam. 

 

den anden discord hedder "Gojesper-Dirversespil" inde på den discord har jeg været moderator i ca 1/2 år.  discord serveren har på nuværende tidspunkt 220 spillere på den discord er jeg en som fx holder styr på chatten og vis folk har brug for noget hjælp til forskellige ting inde for spil.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg har 800+ timer på stavox.
  • fordi jeg har spilet på stavox i næsten 2 år.
  • fordi jeg er meget aktiv.
  • jeg kan erkende mine fejl.
  • kan finde ud af at tage og bruge kritik.
  • jeg kan finde ud at holde hoved koldt.
  • fordi jeg ikke har fået en straf siden 2017 på stavox.
  • jeg ville fokusere cases højere ind RP.
  • jeg tager de situationer som skal tages seriøst, seriøst.
  • er god til at argumentere for min sag.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

i weekenden og i ferien er jeg på når ingen andre staffs er på, så der også kan blive spillet RP om morgenen.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg har ingen tidligere erfaring med ULX men kan dog nogen lunde finde ud af at bruge logs men kan de vigtigste ting i logs og kan også de vigtigste ULX commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg syntes selv jeg er ok til at formulere mig skriftligt og er god til at formulere mig  mundtligt. jeg bruger dog næsten at tid mic fordi det er nærmere

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 15:10-21:00

Tirsdag: 15:10-21:00

Onsdag: 15:10-21:00

Torsdag: 15:10-21:00

Fredag: 15:10- xx:xx

Lørdag: 8:00-xx:xx

Søndag: 8:00-21:30

Ferier: 8:00-xx:xx

 

Det kan dog godt svinge lidt

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

jeg ville alt tid gøre mit aller bedste

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning. 🙂

 

vis du har nogen spørgsmål eller noget kritik må du meget gerne skrive det nedenunder.

 

-Coca

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg har ikke set dig særlig meget ingame (nok fordi vi ikke spiller på samme map) De gange jeg har mødt dig lyder du seriøst og troller ikke rundt.

+REP herfra

Tak 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Coca skrev:

har spillet lidt on/of 

 

 

jeg har haft spillet i godt og vel 2 år og har kun spillet på stavox i 1725 timer hvilket er 71 dage hvilket er 2 en halv måned så du kan godt se at 800+ timer er ikke så meget men det er fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.