Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Capper


Capper

Recommended Posts

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingame navn: Capper


SteamID: STEAM_0:1:121425973


IRL fornavn: Casper


Alder: 14 – 20/10/04

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 Jeg har været staff i Minecraft og Garry’s Mod.

 

Minecraft:

  • UniverseHub | Staffrank: Tekniker/Mod - Jeg har været tekniker på UniverseHub, i cirka 12 måneder i alt. Som tekniker lærte jeg at klare mig under presset situationer, da der var mange deadlines man skulle nå. Jeg skriver også jeg var Mod, jeg var Mod, før tekniker. Så der lærte jeg hvordan man skulle være overfor andre.

Garry’s Mod:

  • FaxeRP | Staffrank: Admin – Jeg har været Admin på faxe, i 1 måned i alt. Da det var en lorte server, hvor alle var staff, jeg lærte ikke rigtig så meget, udover at have en god tone, til andre.
  • SkyLineRP | Staffrank: Ejer – Jeg har ejet en server som hed SkyLineRP. Jeg lærte at holde en god tone overfor andre, og at holde hovedet koldt, når der fx kom trolls ind.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

I skal vælge mig, fordi at jeg gerne vil prøve at være staff, for sådan et stort community, som Stavox nu er. Jeg kan sagtens holde hovedet koldt, selv i de sværeste situationer. Jeg brænder også virkelig for at være staff, elsker at hjælpe folk, som har brug for det. Det er selvfølgelig også ærgerligt når man ikke kan klare folks problemer, men så kommer jeg bare godt over det. Hvis jeg selv skal sige det, og det skal jeg jo. Så prøver jeg også at hjælpe, de steder jeg nu kan. Jeg vil selvfølgelig give alle den samme oplevelse på Stavox til alle. Jeg vil give de nye en god oplevelse på serveren, som de gamle også har fået/får. Med mine 819+ timer, ved jeg hvad der er forkert og rigtigt. Jeg kan også bidrage med at i weekenderne at jeg er tidligt på, så der ikke er så meget failrp om morgenen. Det jeg bidrager med er en dreng som kan være på tidligt om morgenen, og som kan lide at hjælpe folk, og give alle en god oplevelse på Stavox.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 Jeg kan 95% af alle standard ULX commands. De vigtigste kan jeg i hovedet. Ellers ved jeg at jeg kan finde dem alle i menuen. Jeg kan også nogle af de custom commands i har. Og jeg ved med garanti at jeg kommer til at lære dem jeg ikke kender.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

  Jeg kan sagtens formulere mig skriftligt. Jeg skriver faktisk okay godt. Der kommer dog stadig nogle stavefejl her og der, men sådan er det da. Jeg bruger altid min mic der hvor jeg kan, da det er lettere.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 14:00-21:00

Tirsdag: 17:00-21:00

Onsdag: 14:30-21:00

Torsdag: 14:30-21:00

Fredag: 14:00-xx:xx

Lørdag: 06:00-xx:xx

Søndag: 06:00-21:00

Hellige dage og ferier: 06:00-xx:xx

 

Alle tider er cirka, der kan sagtens være gange hvor jeg ikke kan de tider, eller det er andre tider.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil altid gøre mit bedste 🙂

 

Tak fordi du har taget dig tid til at læse min ansøgning.

 

Hvis du har noget kritik, er du mere end velkommen til at skrive det her nedenunder.

 

- Capper

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

For at være ærlig, så opfører du dig som en idiot, og skaber unødvendig drama mellem spillere. Jeg tror personligt at det ville være en stor fejl, at skulle give dig chancen for at blive staff. Men held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Vito skrev:

For at være ærlig, så opfører du dig som en idiot, og skaber unødvendig drama mellem spillere. Jeg tror personligt at det ville være en stor fejl, at skulle give dig chancen for at blive staff. Men held og lykke.

Tak for din mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Behøver jeg at minde dig om et tidspunkt hvor du kaldte en person "neger" også spørger han så om du er racist eller hvad der sker hvorefter du svarer "Hvad tror du selv? Self er jeg da racist" eller noget lign. Du er en troll og burde for din ejen skyld få rettet op på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kaistar skrev:

Behøver jeg at minde dig om et tidspunkt hvor du kaldte en person "neger" også spørger han så om du er racist eller hvad der sker hvorefter du svarer "Hvad tror du selv? Self er jeg da racist" eller noget lign. Du er en troll og burde for din ejen skyld få rettet op på det.

Vil ikke sige jeg er en troll. Men har en lidt(meget) grov humor. Kan ikke huske episoden.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ImCasp skrev:

Vil ikke sige jeg er en troll. Men har en lidt(meget) grov humor. Kan ikke huske episoden.

Når man sviner andre spillere til, lyder det ikke som om at man bare har grov humor..

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Critz skrev:

Når man sviner andre spillere til, lyder det ikke som om at man bare har grov humor..

Altså, jeg har ikke svinet dig til. I mine øjne syntes jeg det er sjovt, det er også derfor jeg skriver at jeg har en grov humor.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Bjørnen skrev:

Det er latterligt at du sidder og giver Critz dum fordi han gav dig kritik.

Giver ham ikke dum, pga. han giver kritik. Giver ham dum, pga. jeg syntes det er dumt det han skriver

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ImCasp skrev:

Giver ham ikke dum, pga. han giver kritik. Giver ham dum, pga. jeg syntes det er dumt det han skriver

Han kommer med kritikken at du snakker meget grimt. Det giver du ham "Dum" på?
Han har ikke skrevet andet end kritik, så jeg forstår ikke helt hvad du mener.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bjørnen skrev:

Han kommer med kritikken at du snakker meget grimt. Det giver du ham "Dum" på?
Han har ikke skrevet andet end kritik, så jeg forstår ikke helt hvad du mener.

Ja han kommer med kritik, men sådan som jeg ser det, synes jeg det er dumt det han skriver. Den video der, han tager kun mig snakke "grimt" til ham, men han sagde også noget til mig som gjorde at jeg sagde som jeg gjorde.

Jeg kan godt set at det var dumt at kalde ham muslim, pga. han er asiat skin på. Jeg ved godt at jeg skal tænke før jeg snakker. Men det er ikke altid man lige husker det. Så jeg syntes det er dumt at gå så "langt" som han gør med den der video.

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt REP

  • Jeg har ikke set dig så meget
  • Jeg har dog oplevet dig og episoden idag over en "Ligegyldig" Pd base viste en side af dig som jeg ikke ville mene egnede sig som staff, du virker med grov og utålmodig.

 

Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej capper 

 

Du er sgu en flink fyr og hyggelig at snakke med men den måde jeg har set dig forholde dig til reglerne og overholde dem passer ikke på en der skal være staff 

Så derfor må det blive et neutralt rep i dag

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, MaczTV skrev:

Neutralt REP

  • Jeg har ikke set dig så meget
  • Jeg har dog oplevet dig og episoden idag over en "Ligegyldig" Pd base viste en side af dig som jeg ikke ville mene egnede sig som staff, du virker med grov og utålmodig.

 

Held og lykke!

Tak for det. Sry, for det med pd basen, men blev sku lidt utålmodig.

 

1 minut siden, Aske skrev:

Hej capper 

 

Du er sgu en flink fyr og hyggelig at snakke med men den måde jeg har set dig forholde dig til reglerne og overholde dem passer ikke på en der skal være staff 

Så derfor må det blive et neutralt rep i dag

Tak for det. Kan godt være jeg har brudt reglerne, men skal nok lade vær ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

Du er ikke sød mod alle

Du snakker for det meste grimt og siger at du gør det for sjov, men de ord du bruger bliver ikke taget som at værre for sjov

Du har været et svin overfor mig rigtig mange gange

Du brokker dig for det meste altid over tingene

Du er virkeligt dårlig til at følge reglerne og er egentlig ligeglad med dem

Du har aldrig rigtigt sat dig ind i at følge regler og lave noget RP uden at skulle tale grimt 24/7

På ingen måder moden

Du er  slet ikke seriøs de gange hvor jeg har snakket med dig

 

Beklager men du passer overhovedet ikke ind i Staff teamet.

 

(Min mening)

 

MVH. Heimer

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Gustenberg skrev:

+REP

 

Capper, du er en super dejlig fyr at snakke med, du er også sjov at spille med jeg er glad for at vi har snakket så meget sammen, jeg håber du kommer inde som staff!

 

Tak for det. DIn dejlige dreng 😄

 

1 time siden, Heimer skrev:

-REP

 

Du er ikke sød mod alle

Du snakker for det meste grimt og siger at du gør det for sjov, men de ord du bruger bliver ikke taget som at værre for sjov

Du har været et svin overfor mig rigtig mange gange

Du brokker dig for det meste altid over tingene

Du er virkeligt dårlig til at følge reglerne og er egentlig ligeglad med dem

Du har aldrig rigtigt sat dig ind i at følge regler og lave noget RP uden at skulle tale grimt 24/7

På ingen måder moden

Du er  slet ikke seriøs de gange hvor jeg har snakket med dig

 

Beklager men du passer overhovedet ikke ind i Staff teamet.

 

(Min mening)

 

MVH. Heimer

Jeg er ked af, at du har fået et dårligt indtryk af mig. Men tak for det af ligevel

Jeg vil 100p prøve og rette op på det.

 

-Capper

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt REP

 

Hej Capper. Jeg syntes at din ansøgning er fin.

Jeg syntes at din RP er fin.

Du ved hvad du laver.

Men den måde du snakker til folk på, er ikke okay. Ihvertfald ikke ifølge mig. Det er noget du skal rette op på.

3+ 1-. Næsten +Rep. Fortsæt med den gode stil. 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Monada skrev:

Neutralt REP

 

Hej Capper. Jeg syntes at din ansøgning er fin.

Jeg syntes at din RP er fin.

Du ved hvad du laver.

Men den måde du snakker til folk på, er ikke okay. Ihvertfald ikke ifølge mig. Det er noget du skal rette op på.

3+ 1-. Næsten +Rep. Fortsæt med den gode stil. 🙂

 

Tak for det. Som jeg har skrevet længere oppe skal jeg nok tænke før jeg snakker.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Champen skrev:

+Rep 

Du er super sød 

du kan hjælpe 

din ansøgning er fin

Men Men du kan snakke grimt men jeg synes at det er blevet meget bedre

Held og Lykke

Tak for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.