Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøg som Mod


Migos

Recommended Posts

 

Ingame navn: Migos
SteamID:STEAM_0:0:151804568  
IRL fornavn: Marcus
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Ja jeg har været prøve staff her inde på stavox og ved reglerne og ved nu hvad jeg ikke skal gøre hvis jeg bliver staff

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Kan relgerne er mega aktiv og tager mange cases og hjælper dem der har svært ved det og snakker pænt til folk og tager mig sammen i cases

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: tage mange flere cases og er meget mere aktiv en de andre

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Kan de fleste af dem. Og kan hjælpe med nogen hvis det er

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Har en god mic og kan formulere godt til andre personer. Mit skrift er god 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag-14:35-22:00. Trisdag-15:35-22:00.  Ondsdag-14:35-22:35. Thorsdag-14:35-22:00. Fredag-14:35-03:00. Lørdag-05:-03

Søndag-10:00-22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.