Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] tjulle


Tjulle

Recommended Posts

Ingame navn: tjulle
SteamID: STEAM_0:0:110883433
IRL fornavn: Julie
Alder: 19 - dog snart 20. 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
- Jeg har været admin på en csgo community server, hvor jeg fik de fleste til at opføre sig ordenligt. Dog er det svært med de mindreårige, men de skal bare have det af vide på en anden måde, man skal jo møde alle mennesker med deres behov, for at alle kan få den bedste oplevelse. 
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
- Jeg vil gerne være en del af teamet, fordi mange på serveren inklusiv nogle fra teamet, har spurgt om ikke jeg ville søge. Nu har jeg hørt hvordan i snakker sammen, så jeg tænker også det kunne være godt for jer med en pige på holdet. 😉 
- Jeg tror det bliver en oplevelse for sig selv, at kunne samarbejde med så mange, på denne måde. 
- Jeg er kvalificeret til teamet fordi jeg har erfaring indenfor hvordan man arbejder med mennesker og hvordan man møder dem bedst muligt, derved mener jeg også at jeg kan være med til at skabe den bedste oplevelse for alle. Jeg er god til at se tingene fra alles side af, hvilket jeg mener også er en god ting når man skal tage en case, så det ikke ender helt galt. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
- Jeg kan være med til at give spillerne et syn på tingene som de måske ikke selv har, derud over kan jeg bidrage med et godt samarbejde. 
- Jeg vil være med til at give spillerne på stavox den bedste oplevelse.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
- Jeg kender de commands jeg brugte på cs. Dog har jeg set lidt commands når det bliver skrevet ingame, så som !jail !goto !kick, men jeg tænker jeg nok hurtigt skal få dem lært. 
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
- Det er meget forskelligt hvad jeg bruger mest, men jeg mener da selv jeg kan formulere det meste på en ordenligt måde, både på skrift men også mundtligt.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
- Jeg er primært på når jeg har fri fra arbejde, men har ingen faste planer for mine weekendter, ud over at livet skal leves. 
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Ikke lige umildbart, men i er velkommen til at spørge, hvis der er noget i vil vide. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver, sjovt nok, et +rep fra mig!

Følgende grunde gælder:

- Kan reglerne, samt overholde dem. 

- Aktiv næsten hverdag. 

- Kan sætte sig i andres sted, og holde følelser ude af vigtige ting. 

- Flink og imødekommende. 

- Ved hvornår der skal laves sjov, og omvendt. 

- Næsten ingen straffe. 

- Har respekt, for spillere, ligeledes for staff. 

 

ALT Held og Lykke!!!!

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.