Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Kaistar


Avenue

Recommended Posts

Klage mod Kaistar (SteamID: STEAM_0:0:79267068), som Rigspolitichef.

 

D. 04-04-2019 spillede jeg som politibetjent på Stavox, hvor Kaistar var Rigspolitichef. Kaistar kører rundt i en ikke-politibil og uden politibeklædning, hvilket gør det umuligt for mig at se, at han er en del af politistyrken. Han kører så for stærkt og jeg vælger at give ham en fartbøde, og derefter tage ham ud af bilen, fordi han ikke standser, da jeg beder ham om det. I det jeg tager ham ud af bilen vælger han at demote mig med grunden, "at han ikke kan lide mig som politibetjent".

 

Jeg forsøger samme dag, at blive politibetjent igen, men bliver demoted af Kaistar igen af samme grund. Dette sker op til flere gange denne dag. Jeg vælger så at forlade Evocity og joiner så Stavox' Rockford-server for at spille som politibetjent. Her bliver jeg med det samme demoted af Kaistar igen med samme grund.

 

Jeg skrev flere gange til Kaistar på dagen og hørte om vi kunne lukke konflikten, men det var Kaistar ikke villig til.

 

Vil gerne selv indrømme, at efter han havde demoted mig et par gange og skrevet, at han ikke kunne lide mig som betjent, skrev jeg tilbage, at "jeg ikke kunne lide ham". Dette var selvfølgelig heller ikke i orden, dog skrev jeg senere og beklagede det.

 

D. 04-05-2019 joiner jeg igen Stavox og vælger at spille som politibetjent. Sekunder efter jeg har valgt jobbet, bliver jeg demoted af Kaistar uden, at der står en grund.

 

Lidt senere broadcaster Kaistar i chatten, at der er åbent for betjente og at man nu kan tage jobbet. Flere vælger jobbet, inklusiv mig selv, men desværre bliver jeg demoted lige efter, uden at der står nogen grund.

 

Jeg forsøger igen at skrive til Kaistar og høre, om der er mulighed for at jeg kan være betjent, men han svarer mig ikke. Dette prøver jeg igen lidt senere, men igen får jeg intet svar.

 

Derfor klager jeg:

 

Jeg mener, at Kaistar misbruger sin stilling som Rigspolitichef, da han vælger at demote mig uden grund flere gange, og ikke giver mig muligheden for, at vise at jeg godt kan være betjent.

 

Jeg er indforstået med, at Rigspolitichefen har retten til, at demote uden at skrive en grund. Dog mener jeg, at Kaistar går ud over dette ved systematisk at demote mig både på Evocity og Rockford over flere dage, på baggrund af, en mindre fejltagelse.

 

Jeg mener ikke det er retfærdigt, at jeg ikke længere kan spille som politibetjent på Stavox på de dage hvor, at Kaistar er online som Rigspolitichef. Dette sker også uden, at jeg har mulighed for, at bevise at jeg kan være betjent, da han hverken skriver en grund eller svarer på mine beskeder.

 

Jeg kræver absolut ikke Kaistar bliver demoted eller lign., men ville bare gerne have muligheden for, at spille som betjent på Stavox igen.

Link til kommentar

Korte af det lange. Jeg er ikke tilfreds med dit arbejde og derfor vælger jeg at sortere dig fra. Kunne ligeså godt slå whitelist på også holde dig blacklisted hvis det er bedere.

Jeg kan dog godt eftersom du har lavet en klage prøve at give dig en "trial" hvor jeg kan se dig i aktion. Kan godt være at jeg mødte dig på et værre lorte tidspunkt. Jeg undskylder meget hvis det er tilfældet. velkommen igen. Skal vi prøve fra ny?

Ville bare gerne give en lille timeout over weekenden, men kan godt se at det kan være irriterende i en længere periode.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.