Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Trixx


Trixx

Recommended Posts

Ingame navn: Trixx

SteamID: STEAM_0:1:87250278

IRL fornavn: Marius

Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

    Jeg har desværre den store erfaring i denne kategori, men er meget lærenem, og jeg vil få styr på at holde møgunger på plads, på ingen tid... nice

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

   Jeg har efterhånden spillet her inde i en del tid(siden 15), hvor at igennem tiden har jeg lært hvordan at man håndterer de forskellige situationer korrekt, og lært hvornår folk bare er ude på at trolle.

Jeg har også lært at man skal kunne holde sit ansigt(yes) koldt under pres, men stadig debattere med begge parter, så de begge to for lige meget at sige.

Jeg er heller ikke bange for at give folk en straf. “Der skal være konsekvenser ved forkerte handlinger”

   

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

   Jeg synes at der mangler en del staffs, på de fkd. up tider at jeg er på . Hvor at jeg ville kunne gøre en forskel hvis jeg var staff.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

  Vi snakker om det der bullshit af en 'admin-system' ikke? Jov, det har voldtaget mig mere end min egen computer har fået en flot hvid smiley, med en blå baggrund(1x om dagen ca)

  Jeg har erfaring med ULX, take it easy

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

   Jeg mener selv at jeg formulerer mig 'okay' skriftligt, men bruger som oftest min mikrofon.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

   15-23 ish i hverdagen. Og når jeg har tid i weekenden.

   Men hey, der er jo sommerferie lige om lidt, hvor at taberen her skal bruge for meget af sin tid på gmod lol

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

   Jeg elsker at debater, så at være staff opnår det mål lol

   Jeg er sød og flot, og dumper min eksamen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

- Mega god spiller

- Spiller aktivt (TS og in-game)

- Har spillet stavox i lang tid

- Kan reglerne (kan også bøje dem)

- Hyggelig at snakke med

- Mange spillere kender ham

- Snakker meget med staffs

- Rigtig flink og imødekommende

- Meget få straffe ift. spilletid

- Kommer ikke i problemer

- Kalder ikke staff over dumme ting

 

hilsen(){

    findPlayerByName("Bims")

}

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er en flink fyr Trixx, og kunne sagtens være en fremragende staff, men savner virkelig at du gjorde noget mere ud af din ansøgning. Det virker ikke som du har taget dig selv, eller ansøgningen helt seriøst.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lund skrev:

Du er en flink fyr Trixx, og kunne sagtens være en fremragende staff, men savner virkelig at du gjorde noget mere ud af din ansøgning. Det virker ikke som du har taget dig selv, eller ansøgningen helt seriøst.

Jeg er sgu ikke den bedste til sådan noget. 

Link til kommentar
Del på andre sites

DET VAR KRAFTEDME PÅ TIDE DU TOG DIG SAMMEN MARIUSGAMERMIG....

Ej helt seriøst.

+REP

-Vildt gammel spiller.

-Kender alle regler, og har PERFEKT overblik over de måder spillere prøver at bøje dem på.

-Virkeligt dejlig, og åben overfor de fleste mennesker.

-Effektiv hjælper, og fin serviceminded-hed ud fra hans E2 salg tidligere.

-Har kendt ham i lang tid, og ved hvor stor en komplet nød han kan være, men siden Gamesense v1 stoppede har han været flink. 

-Har flere gange nævnt interesse for at være staff, men har ikke haft lysten til at skrive en ansøgning, som han så endeligt har nu.

-Fucking flink person, og kan være på i de sene timer fordi han ikke kender til mødepligt i skolen eller døgnrytmer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Trixx skrev:

Jeg har desværre den store erfaring i denne kategori, men er meget lærenem, og jeg vil få styr på at holde møgunger på plads, på ingen tid... nice

??

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep 

 

- Trix ikke den bedste til at skrive ansøgninger, dog kan han blive en pisse god staff

- Elsker at bøje regler :wow:

- Skide flink 

- Han elsker at hjælpe folk hvis de har brug for hjælp, sær med e2 :dance:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.