Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Tyson


HERO82

Recommended Posts

mit ingame navn er tyson

steam id STEAM_0:1:158716075

mit rigtige navn er magnus

jeg er 14 år

jeg har tidligere staff erfaring fra den amerikanske server isefuse.net hvor jeg var en af de bedste staffs mente de jeg hjalp folk med deres problemer fx rdm cdm og en række andre 

jeg mener at jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg er meget aktiv + jeg er god til at hjælpe folk i chatten hvis de skriver om at de har et problem + jeg taler pænt til folk

jeg føler at jeg er god til at få situationer under kontrol og tager det roligt når jeg er under pres 

har været udelukket 2 gange 1. gang var for 2 år sidden der jeg ikke kendte reglerne 2. gang var kun 2 uger for at dumme mig i en case men jeg er blevet 100 procent seriøs nu og ikke trool det kan jeg garantere

jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig mundtligt og jeg bruger altid min mic når jeg bruger min pc

jeg er online vær dag på ugen fra kl 14 af ca det kommer an på skolen jeg har også mulighed for at være online i weekenderne for jeg har storset ingen planer 

jeg er altid aktiv på ts + discord + skype 

 

god dag til hele staff teamet 

kh magnus/Tyson/Hero82

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, HERO82 skrev:

hvad er det jeg ikke følger som står på skabelonen

 

Du har ikke gjort noget ud af din ansøgning. Du kan eksempelvis lave noget opstilling så det er mere overskueligt at se på. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.