Hop til indhold
Stavox

[Afslået] NoahTT


Sokke✌

Recommended Posts

 Ingame navn: NoahTT 👈

 

 SteamID: STEAM_0:1:106617027👈

 

 IRL fornavn: Noah 👈

 

 Alder: 13 👈

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 👈  

- Ja jeg har være admin på 2 dansk server, jeg har en masse erfaringer med at være staff og er kvalificeret mig til at være staff. 

- Men nu vil jeg prøve og være staff på den her server så jeg kan måske lære noget nyt som jeg kan måske komme til andre server vis de har problemer med server så kan jeg måske hjæpe dem med det, jeg har spillet på 3 dansk hvor jeg var admin den ene var jeg head of staff og den anden var jeg normal admin in til at de lukket ned fordi at de gad ikke mere. 

 Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 👈

- Jeg synes at Gmod DarkRP er en utroligt spændende gamemode, som jeg investerer meget tid i, og jeg synes at jeg gerne vil hjælpe communitiet på den måde som jeg har til rådighed, altså ved at være en del af staff  teamet. -

- Jeg har altid interesseret mig i at moderere en server, og/eller administrere, jeg synes altid at der er noget fedt i at hjælpe andre med at få en bedre spiloplevelse, bl.a ved at give hjælp til at finde ud af hvordan. 

- Jeg har meget erfaring, både i at holde styr på folk og så bare generelt Gmod. 

- Det jeg er bedst til er at prøve at få folk til at forstå ting bedre end de allerede gør. 

- Jeg siger altid at man skal lære folk at forstå reglerne istedet for at straffe folk, noget jeg er rigtigt god til er at læse folk. 

Jeg kan godt se hvis en person jeg giver en repremante vil gøre det igen, eller om de bare skal have en straf med det samme så de forstår at der er konsekvenser.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 👈

-Jeg øsker egentlig bare at bidrage til communitiet og hjælpe til.

 - Jeg kan bidrage med at jeg er en aktiv på begge af stavox server. jeg tage mit staff arbejde seriøst.

- Jeg kan også bidrage med at jeg tage staff cases alvorlig og ikke fjoller rund i cases.

- Men til slut kan jeg bidrage med at jeg kan hjelp når jeg er ude af RP og Inde i RP

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 👈

Jeg har en masse kendskab til ULX i kan få lov til at se hvad for nogen commands jeg kan

!armor             !hp            !jail
!tp            !return       !jailtp      !bring      !slay        !ban    !banid 
!kick   !removeprop      !strip       !freeze        !unfreeze     !god    !cloak

 Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 👈

- Jeg syntes jeg er god til at formulere mig selv skriftligt og mundtligt.

- Jeg hygger mig med at skrive til folk og snakke med folk, nogle gange så kommer der en stave fejl her og der, men prøver at gøre mig umage med at skrive og snakke når jeg skal bruge det.

- Min mic er en GXT 252+ EMITA PLUS og der kommer god lyd ud af den

 På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 👈

Hverdagen:

 Mandag?: kl 16.30 - 20.30 🤛

Tirsdag?: kl 18.30 - 20.30 🤛

 Onsdag?: kl 15.00 - 20.30 🤛

 Torsdag?: kl 15.00 - 20.30 🤛

Weekenden:

 Fredag?: kl 14.30 - 22.00 🤛

 Lørdag?: kl 9.30 - 22.00 🤛

 Søndag?: kl 9.30 - 20.30 🤛

 Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 👈

- Jeg går til E-sport og til clarinet. Jeg bruger også briller og er altid positiv og jeg har ADHD

 

📝 Tak for at i læste min ansøgning 📝

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kaistar skrev:

-rep

Hvem er du?

Ansøgning er rodet

Det er da også ret ligemeget hvilken mic du har, ik?

Jeg hedder noah Bech.

 

Jeg skrev vilken mic jeg har bare så det så fedt ud

 

Jeg syntes ikke den er rodet men Tak for tipne 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Noah2066 skrev:

Jeg hedder noah Bech.

 

Jeg skrev vilken mic jeg har bare så det så fedt ud

 

Jeg syntes ikke den er rodet men Tak for tipne 😉

Med "Hvem er du?" mener jeg at jeg aldrig har lagt mærke til dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kaistar skrev:

Der kan kun være en med et navn. En Kaistar og en Hening skov.

ja det ved jeg godt men der er nogle der kan hede henning Skov

og han bruger ikke stort i start man efter navnet F.x HENNING SKOV eller Henning skov

du ved hvad jeg mener

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.