Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Zarpez


Zarpez

Recommended Posts

Ingame navn: Zarpez
 

SteamID: STEAM_0:1:61910288
 

IRL fornavn: Nicklas
 

Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  jeg har tidligere været moderator på min vens tidligere server. Så jeg har erfaring med administrative jobs, min rolle var at sørger for at folk snakkede pænt og holdte serverens regler. Jeg gjorde en forskel ved at gøre folk glade og tilfredse

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg synes jeg skal være en del af staff fordi jeg mener at jeg kan holde hovedet kold under pressede situationer. Og jeg føler også at man skal hører begge sider af historien og jeg vil prøve at komme med den bedste løsning til påstand mod påstand situationer og jeg synes jeg er mere kvalificeret på grund af jeg er moden og opfører mig ikke som et barn der bliver sur hvis en siger upassende ting til en, og at jeg tager mig selv i at sige til folk at de skal holde reglerne og fortæller dem hvilket kapitel de skal finde, og jeg hjælper alle de ny spiller på serven med at forstå konceptet bag darkrp. så de for en god start og lærer at holde reglerne, det er vigtigt at de ny spiller også lærer noget og jeg føler at staff har en stor rolle i at hjælpe nye spiller i gang, og alle skal have det sjovt og føle at staff teamet er retfærdige og venlige, fordi det vigtigste med en server er serverenes spiller.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: jeg vil bidrage med at hjælpe spillere med at få en bedre oplevelse og lærer hvad rp er så alle kan blive en del af dette community 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: kan lidt af det meste uden ad og sidder og lærer dem endnu og er godt på vej til at kunne dem

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt såvel mundligt. jeg bruger min mic tit 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag kl 15 - 23   tirsdag kl 15-23    onsdag kl 15-23    torsdag kl 15-23   fredag kl 15-langt ud på natten lørdag kl-7/8-langt ud på natten søndag 8/10-23

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej det er der ikke 

 

hav en god dag hilsen Zarpez / Nicklas 🙂

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Zarpez skrev:

altså Sandfeld du har jo lige beskrevet dig selv der. du kan ikke reglerne og dit rp er ikke det bedste men tak for feedback og hav en super dag 🙂 🙂 🙂

 

🙂

Allerede der kan man se hvordan du reagere på kritik. 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

Du snakker grimt

Du kan ikke reglerne

Du er sygt toxic.

Et eksempel på at være toxic var dengang du joinede vores discord kanal og sagde alt muligt om at vi var skrald og vi ville blive flækket. Da vi så kickede dig, joinede du igen og begyndte at svine os til og kaldte os små unger og sådan noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.