Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MaczTV Stavox


MaczTV

Recommended Posts

Ingame navnMaczTV Stavox


SteamID: STEAM_0:1:437888222


IRL fornavn: Marcus, mit fulde navn er Marcus Marchholdt Mikkelsen


Alder: 15 - 11/11/03

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har været staff på en hel del andre servere, dog ikke kun GMOD men jeg gruppere lige listen under her 🙂

 

[GMOD]

Stavox (2Gange) - Herfra har jeg en masse erfaring, ikke blot med det faktum at have ansvar på jeres server. Men også kendskab til hvad mit arbejde går ud på men også hvordan det udføres bedst.

Equinoxservers - Dette er en meget gammel server som nok kørte i starten eller før Stavox kom op. {50 aktive spillere konstant}

ZreakRP - ZreakRP Var "The Shit" Før Stavox kom, det er især her jeg startede mine erfaringer indenfor "Adminestrative roller" i Garry's Mod {70+ Spillere konstant}

CorruptedPerp - Dette er en server af den tidligere med ejer af "ZombroRP" Han går under navnet Alex og styrede også ZombroRP Dengang. Men startede sin egen server da den gik ned {20-40 Spillere konstant}

(Jeg har været staff på flere, dog er de irrelevante, med det mener jeg servere som have max 5-10 Spillere inde på en ugentlig basis.

 

Som sagt så er GMOD ikke det eneste spil som har været en del af min "Rejse" gennem de forskellige roller som Admin osv.

Dette indebære - Minecraft servere, CS:GO, CS:S & Nogle få Rust servere

 

Den største forskel jeg selv mener jeg har gjort, er at give spillere den oplevelse de er kommet for. Jeg elsker at jeg kan gøre den forskel og det er også derfor jeg vil kæmpe for at få lov til det igen, alle mine roller har bestået på at assistere og hjælpe spillere med diverse problemer.

 

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Først vil jeg gerne snakke om et andet kapitel i mit liv, som har fået noget mere til at "Gå op for mig"

Jeg har altid været draget af følelsen af at hjælpe andre, det er også derfor jeg er så ihærdig efter at komme tilbage igen.

Da jeg tog en pause fra GMOD og fra min Computer, var der ikke rigtigt nogle steder folk havde "Brug" for mig, det var så indtil at jeg skulle have et fritidsarbejde. Jeg vidste jeg ville være andet end avisbud eller hylde opfylder, så jeg tog min tid og skrev en ansøgning til McD, ligegyldigt hvor dumt det lyder. Så indebære det meget i forhold til det med at kunne levere en "Service" som jeg er stolt af, det har derfor også fået mig til at eksperimentere mere med hvordan jeg bedst muligt kan hjælpe og assistere folk med alle slags problemer, grunden til jeg mener dette er relevant. Er delvist det ansvar der bliver lagt på en. Nej jeg vender ikke burgere, jeg står 100% For service.

 

Jeg mener i den grad at jeg skal være en del af jeres Staff team igen fordi.

- Jeg går helt vildt meget op i at give spillere en god oplevelse

- Jeg er meget nem at kontakte

- Jeg er imødekommende & venlig

- Jeg er virkelig moden

- Jeg er forstående og tålmodig

- Jeg har en masse overskud

- Jeg ELSKER! at tage ansvar

- Jeg har en masse erfaring fra alle de forskellige punkter i mit liv, bl.a. Mine tidligere staff tider hos jer

- Jeg kunne aldrig finde på at give nogen den "Kolde skulder" ligegyldigt hvem personen er

- Jeg har styr på mit shit og vil gøre alt for at vise mig i den bedste udgave muligt.

- Jeg er ofte online på de tidspunkter af Dagen/Natten hvor der oftest ingen staffs er på, hvilket også ville give et større tidsrum hvor der ville være staff til stede.

- Jeg har tidligere erfaring med både håndtering af problemer på jeres server

- Jeg har lært at holde hovedet koldt under virkeligt slemme situationer, jeg går aldrig i panik og tager ting som de kommer.

- Jeg er en "Leder type" Ikke sagt som at jeg kan lide at bestemme over andre, men jeg kan lide at tage fat og få et projekt eller lign. Til at fungere

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med en masse, meget af dette er allerede forklaret ovenover, men det jeg mener er vigtigst er

 

At jeg er en staff som er aktiv

 

At jeg er en staff som er nem at kontakte og som ville smide hvad jeg havde i hænderne, hvis der stod nogle og skulle bruge hjælp.

 

At jeg er en staff som prioritere mit arbejde over mit eget spil

 

At jeg er en staff som har meget erfaring og som går op i at give alle en god oplevelse

 

At jeg er en staff som ved hvad jeg laver og som ved at der ALTID er to sider af den samme sag

 

Jeg har omkring 3000 Timer i GMOD, så jeg har kendskab lidt over det hele.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har kendskab til ULX, det kommer mest fra mit tidligere arbejde på jeres server men også det ved siden af.

Dog ville jeg intet have imod at være helt "Up to date" med de nye funktioner og kommandoer

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg mener selv er jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt, dette er nødvendigt for at alle skal kunne forstå mig, angående min mikrofon, så bruges den hele tiden og den lyder godt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

For at lave et hurtigt og overskueligt skema, så ser mine dage sådan her ud

 

Mandag: har jeg mulighed for at være online fra 15:15  til 18:00 Hvor jeg vil være væk i 2 timer og derefter komme på igen ved 20:30 tiden.

 

Tirsdag - Torsdag: Det er meget ensartet, jeg kan være på fra 15:15 til 23:00+--

 

Fredag & Lørdag: Når jeg står op, hvilket oftest er mellem 10:00-13:00 til sent ud på natten 02:00 +-

 

Søndag: Når jeg står op, mellem 10:00-13:00 til 23:00+-

 

 

(Derudover kan der forekomme dage hvor jeg vil være væk i 2-8 Timer, dette skyldes oftest Fitness eller arbejde)

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil gerne slutte af med at svare på de spørgsmål der er opstået under læsningen af min ansøgning.

Jeg har været staff herinde 2 gange før, er ret sikker på det var i 2017 og 2018, første gang jeg var staff der var jeg umoden og uerfaren, jeg abusede ved at fx. Noclippe igennem min base hvis jeg kedede mig eller flyve ind og tage min penge fra printere osv. Dette blev så stoppet da jeg blev demotet for at abuse, det tog jeg så selvfølgelig ansvaret for, det var så der hvor jeg ændrede mig. Da jeg noget tid senere ansøgte igen og blev indtaget igen, denne gang havde jeg ramt et punkt hvor min "Hjerne" fungerede ordentligt, jeg passede mit arbejde og var allerede dengang begyndt at gå meget op i alt service relateret.  Jeg blev desværre demotet da min gamle bærbare gik i stykker, den blev sendt til Elgiganten for at blive repareret og hver gang jeg fik den igen var den stadigvæk ikke funktionel. Efter 2 Måneder med konstant tilbage sending af min PC, fik vi den refunderet. Men 2 måneder er lang tid, så jeg blev demotet for at være inaktiv, hvilket er rimeligt. Det var så der min "Pause" kom fra GMOD, og nu lidt over et år senere, har jeg genfundet lysten og er klar til at give alt hvad jeg kan.

 

 

Min forum account

Min forum account ser meget "Død" ud, dette skyldes at jeg har skulle anskaffe mig en ny steam account og købt gmod derpå, så derfor har jeg også mistet mine 3000 Timer Ca. Men også alle mine reps og opslag, derfor skal jeg stille og roligt have opbygget denne her 😄

 

 

 

 

TUSIND TAK! For at du gad at læse min ansøgning, håber på det bedste. Held og lykke til alle jer andre! vi ses på serveren ❤️

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Nikokolajjj skrev:

+REP

  • Flink
  • Kan reglerne
  • Kan sit RP

Efter hvad du skriver kunne jeg godt se dig som staff😉

Hej Nikokolajjj, tusind tak for ordene, det betyder meget 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Noah2066 skrev:

+REP

- Flink fyr

- Kan sit RP

- kan reglerne

 

Held og lykke MaczTV 👍

Tusind tak Noah 😄

2 timer siden, Trixx skrev:

-REP 

- Kan ikke reglerne

- Bliver tiltet over de mindste

Hej Trixx, tak for din respons. Dog vil jeg lige understrege at vi kun har haft en episode sammen hvor vi begge blev pissed, men det med jeg ikke kan reglerne forstår jeg ikke helt hvor du har fra 🙂

God dag 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Marcus skrev:

Hvad hed du på EquinoxServers, for jeg husker ingen MaczTV?

Hej Marcus, dengang gik jeg under navnet D1PE. 

7 timer siden, Jaxu skrev:

++++++++Rep 

-Pisse flink

-Kan reglerne

-Rolig

-Gammel staff

Tusind tak! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Marcus skrev:

Hahah, kan godt huske dig hahah

Det faktisk lidt pineligt ahah, har lige fundet min gamle ansøgning (Fra Mail) og dengang var jeg ny til gmod..... Kæft jeg må have været helium og akavet, det er vel 3 år siden? ca.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.