Hop til indhold
Stavox

ILLUSION - Gunshop


Polle

Recommended Posts

Hejsa! @Scaled, @Zork og jeg har været i gang med et projekt som hedder ILLUSION. Vores V1.0 er endelig færdig og er glad for endelig at kunne præsentere den.

 

Prisen ligger fast på 1.5mil og kan ikke forhandles. Hvis du har lyst til at købe den så kontakt os ingame, ts eller forum.

 

  • Nemt og bruger venligt kontrol panel.
  • Lækkert design.
  • Gang Rabat.
  • Blacklist og Blacklist pris.
  • Profit.
  • Chat commands såsom: !logout - !grabat - !rabat - !bl - !blpris
  • Lækkert emitter skilt med i prisen

 

Billeder:

 

Vv9beOD.jpg

20xqqkw.jpg

LSFHVEo.jpg

kdxVLsU.jpg

yOIZ3Ob.jpg

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Kagen skrev:

Hvorfor er den både Engelsk og Dansk? 

PLease lav en anden tilbage knap

En tilbage knap er vel en tilbage knap? Hvordan skulle vi ellers lave den? Et kryds?

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det ikke bare samme E2 som Infiniti gunshoppen, Diamond gunshoppen og den der Delta gunshop?

Bare med et nyt design? Det virker lidt dovent i hvert fald.

 

E2en ser lidt pruttet ud et par steder som, @Kagen også siger.

Men så længe i kan lide det 🌝

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bims skrev:

Er det ikke bare samme E2 som Infiniti gunshoppen, Diamond gunshoppen og den der Delta gunshop?

Bare med et nyt design? Det virker lidt dovent i hvert fald.

 

E2en ser lidt pruttet ud et par steder som, @Kagen også siger.

Men så længe i kan lide det 🌝

Backend messigt er det ikke det samme som Infinite og Delta eller Elta - så er alle gunshop E2'er det samme med et andet design. Der er nok en smule design fra Infinite, men er ikke sikker, da jeg ikke har rørt design.

 

Jeg er personligt ikke vild med designet, såeh ja, det sidste giver jeg dig ret i.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Scaled skrev:

Backend messigt er det ikke det samme som Infinite og Delta eller Elta - så er alle gunshop E2'er det samme med et andet design. Der er nok en smule design fra Infinite, men er ikke sikker, da jeg ikke har rørt design.

 

Jeg er personligt ikke vild med designet, såeh ja, det sidste giver jeg dig ret i.

Men kan alle E2erne sådan set ikke det samme? Eller hvor er forskellen?

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Bims skrev:

Men kan alle E2erne sådan set ikke det samme? Eller hvor er forskellen?

Backend mæssigt er den fuldkommen anderledes og kan nogle ting som de andre 3 gunshops som du nævner, ikke kan. På sidste billed oppe i højre hjørne kan dubse der er en refresh button. Hvis du trykker på den refresher den siden og opdatere økonomien.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Polle skrev:

På sidste billed oppe i højre hjørne kan dubse der er en refresh button. Hvis du trykker på den refresher den siden og opdatere økonomien.

Du kunne jo også bare lave så e2en automatisk gjorde det?...

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Polle skrev:

Backend mæssigt er den fuldkommen anderledes og kan nogle ting som de andre 3 gunshops som du nævner, ikke kan. På sidste billed oppe i højre hjørne kan dubse der er en refresh button. Hvis du trykker på den refresher den siden og opdatere økonomien.

Den burde bare gøre det automatisk, men det er jo en helt anden historie.

Bare fordi i har skrevet hele E2en uden at kopiere fra de gamle, betyder det ikke, at E2en ikke er 85% det samme som de andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Bims skrev:

Den burde bare gøre det automatisk, men det er jo en helt anden historie.

Bare fordi i har skrevet hele E2en uden at kopiere fra de gamle, betyder det ikke, at E2en ikke er 85% det samme som de andre.

Det burde ikke gøre noget, udover det vi synes den burde. Hvis vi ikke ville have, at den opdaterede automatisk, så er det sådan det er.

 

Derudover giver det du skriver ingen mening - så er alle gunshop E2'er 85% ens, bare med et andet design. 

Stort set alle Gunshops kan det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Scaled skrev:

Det burde ikke gøre noget, udover det vi synes den burde. Hvis vi ikke ville have, at den opdaterede automatisk, så er det sådan det er.

 

Derudover giver det du skriver ingen mening - så er alle gunshop E2'er 85% ens, bare med et andet design. 

Stort set alle Gunshops kan det samme.

Overhovedet ikke, men det er jo din mening.

Hyggelig diskussion, glæder mig til vores næste møde.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvad med noget mere unikt?

 

"Nemt og bruger venligt kontrol panel.

Lækkert design.

Gang Rabat.

Blacklist og Blacklist pris.

Profit.

Chat commands såsom: !logout - !grabat - !rabat - !bl - !blpris

Lækkert emitter skilt med i prisen" Er jo i alle E2'er mm at dem som laver dem er inkompetente men find nu bare på noget unikt, istedet for at sælge c+p for 1.5m.... Den er sikkert også skrald indeni

Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/05/2019 den 12:25 AM , Trixx skrev:

Hvad med noget mere unikt?

 

"Nemt og bruger venligt kontrol panel.

Lækkert design.

Gang Rabat.

Blacklist og Blacklist pris.

Profit.

Chat commands såsom: !logout - !grabat - !rabat - !bl - !blpris

Lækkert emitter skilt med i prisen" Er jo i alle E2'er mm at dem som laver dem er inkompetente men find nu bare på noget unikt, istedet for at sælge c+p for 1.5m.... Den er sikkert også skrald indeni

Må jeg så spørge, hvad er der unikt ved lige præcist dine E2'er?

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Mic skrev:

Må jeg så spørge, hvad er der unikt ved lige præcist dine E2'er?

Det er ikke fordi at de ting jeg har i mine E2'er pt er 100% unikke, det jeg siger er bare at jeg er træt af at se dårlig kode, uden nogle unikke ideer blive solgt for 1.5 mil. Men Andrew & Jeg har da alligevel startet en del trends

  • JEG HAR IKKE FUCKING HDR SLÅET TIL I FUCKING GMOD. DET ER FUCKING KLAMT!
  • Gradient fade baggrund - 2017-18 sommerferie - Xianyde 😆 Andrew
  • Blacklist (Ikke block, men extra pris) - 2016 
  • Gang Blacklist | 2016
  • Gang Rabat / Ansat rabat | 2017-18
  • Uge Statistik & graf. // Hvor mange penge du tjener på alle dine E2'er i en graf per uge, dag & md.
  • 90% af min kode er dynamisk. 
  • Jeg kan finde ud af E2 syntaxen, hvilket de fleste, der sælger E2'er ikke kan. // No hate
  • Ansættelses system. hvor at jeg selv kan bestemme hvor mange procent af profitten går til ansatte
  • Jeg kan fortsætte en del tid, hvis jeg har overskuddet til at gå igennem flere af mine E2'er.... Det var bare fra en gammel E2 tilbage i 2017-18
  • Har også en hel del unikke(på sx) E2-spil "MineSweeper" "Tetris" "Higher-Lower" "Roulette" og meget mere... 

Sagen ligger i at jeg synes at det er grådigt at sælge en e2, fordi at den har et okay design, men intet unikt over den for 1.5mil. Hele koden(ikke designet) er sikket bare c+p med få ændringer. // No hate

 

Kom gerne med en E2 & dato hvor at i har lavet noget af dette før mig. Og jeg tager hvad jeg har sagt tilbage.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Trixx skrev:

Det er ikke fordi at de ting jeg har i mine E2'er pt er 100% unikke, det jeg siger er bare at jeg er træt af at se dårlig kode, uden nogle unikke ideer blive solgt for 1.5 mil. Men Andrew & Jeg har da alligevel startet en del trends

  • JEG HAR IKKE FUCKING HDR SLÅET TIL I FUCKING GMOD. DET ER FUCKING KLAMT!
  • Gradient fade baggrund - 2017-18 sommerferie - Xianyde 😆 Andrew
  • Blacklist (Ikke block, men extra pris) - 2016 
  • Gang Blacklist | 2016
  • Gang Rabat / Ansat rabat | 2017-18
  • Uge Statistik & graf. // Hvor mange penge du tjener på alle dine E2'er i en graf per uge, dag & md.
  • 90% af min kode er dynamisk. 
  • Jeg kan finde ud af E2 syntaxen, hvilket de fleste, der sælger E2'er ikke kan. // No hate
  • Ansættelses system. hvor at jeg selv kan bestemme hvor mange procent af profitten går til ansatte
  • Jeg kan fortsætte en del tid, hvis jeg har overskuddet til at gå igennem flere af mine E2'er.... Det var bare fra en gammel E2 tilbage i 2017-18
  • Har også en hel del unikke(på sx) E2-spil "MineSweeper" "Tetris" "Higher-Lower" "Roulette" og meget mere... 

Sagen ligger i at jeg synes at det er grådigt at sælge en e2, fordi at den har et okay design, men intet unikt over den for 1.5mil. Hele koden(ikke designet) er sikket bare c+p med få ændringer. // No hate

 

Kom gerne med en E2 & dato hvor at i har lavet noget af dette før mig. Og jeg tager hvad jeg har sagt tilbage.

 

Du har ret i, at du engang har lavet noget unikt, men du laver jo selv E2'er med præcis det samme indhold som nogle af de ældre du har lavet (hvilket gør at idéerne ikke længere er unikke), så jeg kan ikke rigtigt se pointen i at klage over, at der er blevet gjort det samme her. Desuden ved du jo heller ikke hvordan koden på Illusion ser ud, så jeg kan heller ikke se hvorfor du brokker dig over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Trixx skrev:

I sælger basicly 60 linger kode for 1.5 mil...

Jeg ved, at Polle, ikke er den bedste til E2. Han har været med til at lave E2en, og han er stolt.

@Trixx at du så går ind, og prøver at skrive kommentare, så E2en ser dårligt ud. Er bare dårlig stil.

Jeg vil gerne rose dig @Polle for dit gode arbejde!❤️ Og selvfølgelig også de andre der har været med til E2en 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kagen skrev:

Utroligt at det startede en kæmpe beef

Dumme mennesker gonna hate...

Lige nu, Monada skrev:

Jeg ved, at Polle, ikke er den bedste til E2. Han har været med til at lave E2en, og han er stolt.

@Trixx at du så går ind, og prøver at skrive kommentare, så E2en ser dårligt ud. Er bare dårlig stil.

Jeg vil gerne rose dig @Polle for dit gode arbejde!❤️ Og selvfølgelig også de andre der har været med til E2en 🙂

HAR ALDRIG sagt at E2'en ser dårlig ud. Jeg har kun sagt at jeg synes at det er grådigt at sælge et design for 1.5mil.... Og at mine tideligere erfaringer med Zork & Scaled's kode ikke er den bedste

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Trixx skrev:

Dumme mennesker gonna hate...

HAR ALDRIG sagt at E2'en ser dårlig ud. Jeg har kun sagt at jeg synes at det er grådigt at sælge et design for 1.5mil.... Og at mine tideligere erfaringer med Zork & Scaled's kode ikke er den bedste

Du har ikke set noget kode lavet af mig, for jeg har ihvertfald ikke givet dig noget, og der er nærmest ingen der har koder fra mig.

 

Derudover sælger vi jo ikke kun design, men du kan ikke regne med at der bliver lavet noget nyt og unikt i hver gunshop E2, for det gør du jo heller ikke selv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.