Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Novo Petersen


Novo

Recommended Posts

 

----------------------------

Ingame navn: Novo Petersen

 

SteamID: STEAM_0:1:61072460

 

IRL fornavn:  Lucas

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har været admin og senior admin på forskellige fiveM servere som fx. Southprime, Anotherlifenetwork, KnoxxRP og SharppRP jeg er ikke staff inde på nogen af dem mere grundet de alle sammen lukket pga. indaktivitet fra alle de andre spiller der var. Jeg var ca. staff i ca. 6-8 måneder samlet set. Jeg har været alt mellem Moderator til Head admin. Jeg har hjulpet med at skabe rp og hjælpe andre folk med IT problemer de havde.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet grundet jeg er god til at føre en dialog med andre mennesker på en god og ordentlig måde. Jeg er retfærdig og har ret meget tålmodighed. Jeg kan holde en god tone med andre når jeg laver mit Rp. Jeg er en erfaren admin fra andre sociale platforme (Som stående ovenover) Jeg vil bruge den tid som det tager på en case, og jeg vil lytte til alle sider af historien inden at jeg tager nogen form for beslutning. Jeg vil altid tag cases frem for RP. Jeg kunne aldrig finde på og give mine venner fordele i cases.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med mine gode erfaringer som jeg kan tage ibrug i alle de cases jeg kommer i. Der ud over kan jeg bidrage med alt mit positivitet og glæde til andre. Jeg kan bidrage med at tage mange cases og hjælpe andre jeg er ikke en person som der vil give en anderledes straf til andre hvis jeg ikke kan lide dem altså jeg gør ikke forskel på folk. Jeg er god til at tage imod feedback og anvende det til noget positivt

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej jeg har dsv. ikke kendskab til ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg kan formulere mig godt både skriftligt og mundligt og bruger min mic stortset konstandt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har muglighed for at være på hverdag med mindre jeg skal være sammen med mine venner eller der sker et eller andet alvorligt i min familie eller pårørende

Mandag: 15:30 - 21:30

Tirsdag: 15:30 - 21:30

Ondsdag: 15:30 - 21:30

Torsdag: 15:30 - 21:30

Fredag: 15:30 - 01:00ca.

Lørdag: 15:30 - 01:00ca.

Søndag: 15:30 - 01:00ca.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har en mor der har en sygdom som jeg godt kan være lidt påvirket af nogle gange fordi jeg kommer til at tænke på fortiden.

----------------------------


 

  •  
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning er meget rodet. 

- Adskild spørgsmål og svar. 

- Der er en del grammatiske fejl.

 

Det bliver et -rep fra mig. 

Følgende grunde gælder:

- Mangel på seriøsitet. 

- Virker til at blive meget sur, når andre har en anden mening end dig selv. 

 

Held og Lykke!

// Abdi 

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Master Nation skrev:

+Rep

 

Flink nok

kan reglerne sådan ca

er meget aktiv både på serveren men også teamspeak

 

held og lykke

Tak nution <3

57 minutter siden, Abdi Aziz skrev:

Din ansøgning er meget rodet. 

- Adskild spørgsmål og svar. 

- Der er en del grammatiske fejl.

 

Det bliver et -rep fra mig. 

Følgende grunde gælder:

- Mangel på seriøsitet. 

- Virker til at blive meget sur, når andre har en anden mening end dig selv. 

 

Held og Lykke!

// Abdi 

Tak for feedbacken kan godt se hvad du mener til en hvis grad.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.