Hop til indhold
Stavox

[Afslået] PolleBoii


Polle

Recommended Posts

Ingame navn: PolleBoii


SteamID: STEAM_0:1:49505363


IRL fornavn: Jakob


Alder: 15 (02/05/04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Jeg har haft meget erfaring som staff på mange forskellige platforme. Jeg har været lidt over alt hvis man kan sige det sådan. Jeg vil beskrive nogle af de gange jeg har været staff.

 

  • Admin - Zypress (Gmod) - For omtrent 1½ - 2 år siden var jeg Admin på Zypress. På daværende tidspunkt var jeg ret ung og forvirret i mine handlinger og vidste ikke helt hvordan tingene skulle håndteres. Hos Zypress lærte jeg at holde hovedet koldt selv i de mest pressede situationer, om jeg så var den eneste online fortsatte jeg stadig det semi-professionele arbejde. Dog er jeg blevet ældre og er klar til at administrere en vigtig administrativ rolle i spilcommunityet igen. 

 

 

  • Moderator - CubeMC (Minecraft) - CubeMC var en meget stor og opvoksende OPPrison server da jeg var staff der. Jeg startede som Hjælper men meget hurtigt blev jeg forfremmet til Moderator eftersom jeg tit var den eneste inde og holdt serveren fri for diverse spillere som ikke kunne finde ud af at overholde reglerne. Som sagt var jeg tit den eneste inde som var staff. På den måde gjorde jeg også en forskel ved at styrke fællesskabbet og holde moralen højt ved at fjerne hackerene fra serveren. Det lyder måske lidt plat men det var det der gjorde at der kom flere og flere spillere ind hver dag. Da jeg først blev staff ved CubeMC var det et lille community men blev meget hurtigt stor.

 

 

  • Moderator - AsapGaming (Gmod) - AsapGaming er nok den største engelske server lige her for tiden. Jeg var staff på den da den først åbnede, der var tit 20-25 spillere inde hver dag. Jeg var bare moderator inde på AsapGaming, men serveren blev kedelig efterhånden. Så jeg sagde op efter en måneds tid. Men jeg fik ingen klager inde på serveren og alt gik relativt godt. 

 

  •  Erfaringer - Gmod - Jeg har på nuværende tidspunkt 2500+ timer i Garry's mod. Dette er brugbart fordi jeg har et stort kendskab til spillet og kan svare på mange af de forskellige spørgsmål som der bliver stillet. Som kunne være i en support sag med en person som ikke kan komme ind på serveren, en som ikke kan høre lyd ingame, eller andet. 80% Ud af de 2500 timer har været alle mulige former for RP. Hvilket giver mig den fordel at jeg kan tænke ud af boksen og har godt kendskab til hvordan darkrp skal spilles.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg mener jeg er mere kvalificeret end de andre fordi jeg er en loyal spiller og har spillet gennem tykt og tyndt. Jeg har spillet på serveren lige siden 2016 og har ansøgt lige siden, hvilket jeg håber viser at jeg virkelig brænder for det her og har virkelig meget lyst til at prøve krafterne af i staff holdet. Udover det er jeg en spiller på stavox som nok mange kender, netop fordi mine sociale kompetencer og min imødekommendehed er i top. Dette mener jeg er vigtigt som staff grundet ellers kan man ikke tale ordentlig med folk og blive hurtigt sur. Jeg har valgt at skrive de vigtigste ting ned på en liste, om mig og mine kompetencer som vil blive vist nedenunder.

 

  • Jeg har et meget stort ordforråd, hvilket gøre at jeg kan argumenter for fakta, regler og logik. Det gøre også at jeg kan formulere mig for nogen som måske ikke forstår bestemte ord.
  • Jeg står ved regler og fakta, som der står skrevet, eller jeg har fået af vide.
  • Jeg har været staff på mange forskellige servere og kan derfor skrue logik og fakta sammen til et argument.
  • Jeg har næsten 1000 timer på Stavox, og har 2500 timer i gmod hvor 80% af det er RP
  • Jeg lærer hurtigt ud fra fejl og kan godt erkende at jeg har lavet en hvis og så fremmest det forekommer.
  • Jeg er tit på, og når jeg er på, så det ikke bare 10-20 minutter, men næsten 1½ time adgangen
  • Jeg har generelt et stort overblik og kan hurtigt finde frem i hoved og ende.
  • Jeg er generelt venlig overfor andre spillere.
  • Jeg tager mig god tid til de forskellige cases som nu er. Jeg lader folk snakkede ud og kan derefter give den "skyldige" en passende straf.
  • Jeg kan holde hovedet koldt selv i de mest pressede situationer.
  • Jeg er effektiv og kan nå meget på kort tid
  • Mine venner vil aldrig få særbehandling i cases. Da det er vigtigt at alle får en fair case.
  • Bryder gerne RP for at tage cases, fordi de er langt vigtigere.
  • Når jeg har sat mig noget for, giver jeg aldrig op. (Hvilket nok godt kan ses på mine staff ansøgninger)
  • Jeg husker størstedelen af reglerne i hovedet.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

Jeg føler at jeg kan bidrage med en skide flink og ung fyr som er klar på alle former for udfordringer og alle fomer for cases. Jeg holder som sagt hovedet koldt, selv i de mest pressede og stressende situationer. Jeg tit på når der ikke er andre staffs på som også er et kæmpe plus. Jeg føler at jeg kan administrere denne rolle som den skal administreres. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja, som sagt har jeg været staff på andre Gmod servere. Dog trænger jeg nok til en genopfriskning

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg bruger altid min mic, så længe den virker. Ellers er jeg altid hurtig til at fikse det. Jeg har som sagt et stort ordforråd som gøre at jeg kan formulere mig både skriftligt og mundtligt i diverse sager.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg kan være på alle dage dog har jeg ligesom mange andre, dage hvor man bliver nød til at tage en pause fra skærmen, og faktisk være social. Dog synes jeg at det er relevant at i kender mit skema da jeg også har et arbejde som tager noget af min tid.

 

Mandag - 17:00 - 22:00

Tirsdag - 15:40 - 22:00

Onsdag - 17:00 - 22:00

Torsdag - 14:40 - 22:00

Fredag - 17:00 - 22:00

Lørdag - 12:00 - 03:00

Søndag - 12:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg har ikke fået en straf i et godt stykke tid hvilket betyder at jeg har ændret mig og betyder at jeg kan holde mig indenfor reglernes rammer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Polleboii

 

Det bliver et +rep fra min side, jeg synes faktisk du fortjener det denne gang nu har du ansøgt mange gange og jeg ved du vil det her, men du skal stadig arbejde lidt med dit sprog da du sommetider hurtigt bliver sur. Udover det er du en skide flink person, du er moden og kan klare jobbet, vi håber på det bedste - Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Polle. 

Jeg vil bare lige sige.

Jeg syntes du har været en nice gut. Lige siden at jeg kendte dig. Dog har du været flabet og sur tit.

Men det begyndte at ændre sig. Du begyndte ikke kun at stoppe med at opføre dig sådan foran mig, men også foran andre.

Sidste gang, at der var staff ansøgninger, havde du gjort et langt fremskridt. Jeg mener at jeg gav dig +REP, men husker det dog ikke. Jeg gav dig +REP fordi du stillede op til kravende som staff. Dog var du stadig lidt sur og træt.

Det var sådan et meh +REP.

Men idag, syntes jeg du har været en god dreng, ihvertfald de sidste 2 måneder.

Derfor giver jeg dig et rigtigt +REP.

Jeg syntes du skal være staff fordi.

- Du er aktiv

- God attitude (Ihvertfald den dag idag ;))

- Sjov

- Kan reglerne

- God RP

 

Jeg håber at du bliver staff, denne gang. Held og lykke 😉

 

 

// Monada ❤️

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.