Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jonasmilo


Jonasmilo100

Recommended Posts

Ingame navn: Jonasmilo
SteamID: STEAM_0:0:63514241
IRL fornavn: Jonas
Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg var admin på en server der hed skyzero. Jeg blev promoted fra mod til admin inde på skyzero efter en uge fordi jeg var den mest aktive staff der var, og jeg var den staff der tog flest cases med færrest klager.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg tænker jeg vil være rigtig god for staff-teamet fordi at jeg er positiv, seriøs. Udover det har jeg også været på serveren et godt stykke tid nu.

Jeg synes at i skal vælge mig som mod fordi jeg har prøvet at være admin på et par darkrp servere, og jeg kan forstå at staff er begyndt at få det mere travlt med at nå cases, så jeg tænker at jeg kunne hjælpe til med at tage nogle cases og dermed gøre det lettere for staff holdet imens jeg hjælper serveren, på grund af at jeg har været admin før har jeg prøvet det mange gange før så jeg ved hvordan det kan være i flere cases. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg har lagt mærke til at det ikke er altid der er staff på om weekender fordi de har noget med familien om weekenderne, også ved alle jo at der er flere spillere på om weekenderne hvor jeg tænker jeg kan være til hjælp for staff-teamet

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har erfaringer med ULX siden jeg har været admin på en anden server hvor jeg var admin i 3 måneder inden jeg valgte at forlade deres staff-team

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil mene at jeg er god til at formulere mig selv skriftligt. Jeg bruger min mic så ofte som jeg nu kan medmindre jeg måder en spiller uden lyd

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har kun mulighed for at være på i weekenderne fordi at jeg er på efterskole i 2 måneder endnu.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg vil altid være inaktiv om aftnerne fra 20:00 til 22:00 for der træner jeg hver aften

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Nikokolajjj skrev:

Neutralt REP

  • Har aldrig set dig ingame
  • Ejner sig til Staff jobbet
  • Lidt kort ansøgning

 

Held og lykke

// Nikokolajjj

 

Mange tak for dit svar, jeg tror ikke du har set mig på servereren pga. jeg kun har muglighed for at være på om weekenderne siden jeg er efterskole elev 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.