Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Hondo


Hondo

Recommended Posts

 

Ingame navn: Hondo

SteamID:  STEAM_0:1:191147587

IRL fornavn: Mathias

Alder:  15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Ja, jeg har lidt erfaring som administrativ. Men dette er dog ikke kun indenfor Garry's Mod. også FiveM. har som sådan også været admin inde på en Minecraft server men der var ikke noget at prale af.

men kan dog godt finde ud af det og synes det er sjovt.

 

GMOD

jeg var Senior Admin og var meget glad for det men havde ikke mulighed for at være det mere da den server gik ned

 

FiveM

jeg var udvikler på en server men efter som jeg ikke synes det var mig og ikke var sjovt gad jeg det ikke men dog stadig laver lidt her og der bare for sjov da jeg synes at det ikke skal glemmes

 

Minecraft

jeg var kun admin der inde i en dag da jeg ikke synes det var sjovt og slet ikke mig

og stoppede rigtigt hurtigt igen

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre

ansøgere?:

 jeg hader ikke nogen og onde holdninger om nogle spillere

jeg er selvsikker på mig selv om min mening om handlingerne jeg gør

jeg er meget på Starvox og bruger både mange penge og tid på jeres spil efter som der er sjovt

jeg er altid til at kontakte til værd en tid

jeg er rolig og tænker over de ting jeg gør for jeg vil gøre det

jeg snakker altid med alle og alt for at få nogle kontakter her og der

jeg snakker pænt til folk også selvom de ikke er lige sådan mod mig

jeg optager altid alt og alle få at hvis en dag skulle komme og jeg skulle bruge det er det der

 

 Mit formål, med at blive staff, er 100% at kunne være en del af community på Starvox, og hjælpe folk godt på vej.

 Jeg syntes i har brug for en ordentlig staff, så derfor tænkte jeg, at jeg ville sidde ned, og bruge et stykke tid på at lave en ansøgning.

 Jeg vil opnå at blive bedre til rp, bedre til at hjælpe, møde nye bekendtskaber og få nogle gode tider på jeres server.

 

og synes altid det har været sjovt at følge med i en admin case

så tænkte at jeg skulle prøve igen med en ansøgning

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg vil få folk til at rp, sig frem til noget bedre end at en admin skulle gøre dem begge sure og lukke den der 

Jeg vil nok også få bygget nogle flere ting som kan få en del flere spiller med på noget rp/sjovt. fx Storcenter tivoli eller andre ting  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja kender skam godt til det har været staff på en del servere og kender alle de normale commands siden jeg startet på gmod   

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er udmærket til at formulere mig mundtligt, såvel skriftligt og Jeg vil også kommunikere i samtalen skriftligt. hvis det er nødvendigt.

hjælper også folk selv om de har svært ved det og bruger skam gerne min tid på det efter som jeg tænker det er svært og træls for dem som ikke har nogen mic og kan nemt følge dem

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg vil være så aktiv som muligt, svært at sige et præcist tal, men jeg vil mene jeg været fald kan spille 5 - 6 timer om dagen, i hverdagen. 

i weekenderne, kan man jo altid spille lidt længere, så der vil jeg hvert fald være meget mere aktiv, end i hverdagene.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en dreng på 15 år. Hedder mathias hansen, og jeg bor og er opvokset i Fredericia kommune.

Jeg elsker at sidde foran en computer, og spille med mine venner, og møde og få nye bekendtskaber. og håber i vil tage imod mig hvis jeg får denne mulighed for det

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Anders Buch skrev:

+REP

 

Super flink fyr som virkelig har styr på sit Shit. Du er virkelig god til RP og kan udvise meget seriøsitet. Samt behandler andre spillere godt. 

 

Held og lykke.

 

Mvh Anders Buch

jo tak 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt REP

  • Du virker fin nok også ingame så vidt jeg husker.
  • Dov så vil jeg sige, at jeg ikke lige er så meget for at en person som leger rundt med DDoS og Rat, bør være staff. Selvom du måske gøre det for sjovt?.

 

Jeg har fået forklaret nu at Hondo har forsøgt med tingene på en test måde, og han havde fået samtykke fra Kaistar og Vanshee.

Så underskylder at jeg måske har fået det til at se mere slemt ud, end det så var.

@Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Dov så vil jeg sige, at jeg ikke lige er så meget for at en person som leger rundt med DDoS og Rat, mod andre på TS, bør være staff. Selvom du måske gøre det for sjovt?.

 

vil gerne forklare hvad der er sket da jeg synes det er sket meget med hvad folk, har forstået på det med jeg ddos folk og bruger rat.

Jeg snakkede med Kaister som nogen nok kender, hvor jeg viste ham dette program jeg fik kodet og snakkede ikke over ts hvis i vil vide det, men viste ham det og så har andre skam også hørt det.

Jeg testede det kun på Kaister da jeg synes det er sjovt at kode og ville vise ham der og hvordan det forgik. efter det gik der lidt en joke med at jeg Hacked ham og gjord det diverse ting ved ham

som jeg ikke havde. Efter lidt tid kodede jeg igen og fik lavet en rat som også kun skulle testes Kaister var ikke så vild med det så jeg lod vær med at gøre det men testede det dog kun på min egen computer.

og derefter snakkede mig og Kaister om det og jeg joke lidt med det da folk spurgte om jeg havde gjord det sagde jeg det for sjov ja self og tænkte ikke mere over det da folk nok vil finde frem til at der ikke var rigtigt

derefter kom der en gut en som jeg også kender, han sagde kan du prøve at vise mig det og tror ikke du kan gøre det mod mig. Derefter fik jeg aftalt med ham at jeg kun fik ham til at lag for ikke at irreterre ham

og så står vi her nu 

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Neutralt REP

  • Du virker fin nok også ingame så vidt jeg husker.
  • Dov så vil jeg sige, at jeg ikke lige er så meget for at en person som leger rundt med DDoS og Rat, mod andre på TS, bør være staff. Selvom du måske gøre det for sjovt?.

 

Men alt i alt, så.

 

Mig og Kaistar har begge sagt ja til at blivet DDoS for sjovt, så han gør det ikke mod "andre".

 

KÆMPE +REP

Du mega flink og sjov

God i rp og snakker pænt til alle

rigtig rar og snakke med på ts

God ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Hondo skrev:

 

vil gerne forklare hvad der er sket da jeg synes det er sket meget med hvad folk, har forstået på det med jeg ddos folk og bruger rat.

Jeg snakkede med Kaister som nogen nok kender, hvor jeg viste ham dette program jeg fik kodet og snakkede ikke over ts hvis i vil vide det, men viste ham det og så har andre skam også hørt det.

Jeg testede det kun på Kaister da jeg synes det er sjovt at kode og ville vise ham der og hvordan det forgik. efter det gik der lidt en joke med at jeg Hacked ham og gjord det diverse ting ved ham

som jeg ikke havde. Efter lidt tid kodede jeg igen og fik lavet en rat som også kun skulle testes Kaister var ikke så vild med det så jeg lod vær med at gøre det men testede det dog kun på min egen computer.

og derefter snakkede mig og Kaister om det og jeg joke lidt med det da folk spurgte om jeg havde gjord det sagde jeg det for sjov ja self og tænkte ikke mere over det da folk nok vil finde frem til at der ikke var rigtigt

derefter kom der en gut en som jeg også kender, han sagde kan du prøve at vise mig det og tror ikke du kan gøre det mod mig. Derefter fik jeg aftalt med ham at jeg kun fik ham til at lag for ikke at irreterre ham

og så står vi her nu 

Når, men det med at du laver sjov med Rats på folk computere, var både Du og Kaistar da ikke opsat på at tydeliggøre at det var for sjov, + altså så er det jo også ulovligt at gøre,

så selvom at du måske laver sjov med det, så tager nogle det altså stadig seriøs.

Og, så Vanshee som du DDoS, snakket jeg med inden at jeg skrev beskeden her, og om det så er "aftalt" at du DDoSer ham for lige at vise det, så er det jo også forkert at gøre og igen, ulovligt og der står noget lingende i reglerne.

 

Men @Vanshee selvom at han måske siger at han ikke vil gøre det mod folk, så er det jo stadig ret umoralsk og især hvis man skulle blive staff, forkert at gøre.

Og hvem ved om han måske bliver sur på en eller anden spiler som staff og kunne finde på at gøre det, da han jo som sagt har muligheden for det. Derfor kan man godt blive lidt utilpas på folks vegne når man tænker over at den person gøre sådan ting, også især når han så er staff. + Det kan jo også give et dårligt billede, at man så har personer som laver sådan ting, til at have en rolle som skal styre os andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Når, men det med at du laver sjov med Rats på folk computere, var både Du og Kaistar da ikke opsat på at tydeliggøre at det var for sjov, + altså så er det jo også ulovligt at gøre,

så når du laver sjov med det, så tager nogle det altså stadig seriøs.

Og, så "Ham" som du DDoS, snakket jeg med inden at jeg skrev beskeden her, og om det så er "aftalt" at du DDoSer ham for lige at vise det, så er det jo også forkert at gøre og igen, ulovligt og der står noget lingende i reglerne.

 

Men @Vanshee selvom at han måske siger at han ikke vil gøre det mod folk, så er det jo stadig ret Moralsk og især hvis man skulle blive staff, forkert at gøre,

og hvem ved om han måske bliver sur på en eller anden spiler som staff og kunne finde på at gøre det, da han jo som sagt har muligheden for det. Derfor kan man godt blive lidt utilpas på folks vegne når man tænker over at den person gøre sådan ting, også især når han så er staff. + Det kan jo også give et dårligt billede, at man så har personer som laver sådan ting, til at have en rolle som skal styre os andre.

Kender dog Hondo nnok til at vide han ikke vil misbruge det, da han er en meget flink fyr... Han slettede også min IP efter han havde DDos'et mig, som jeg salv bed ham om at gøre fordi jeg gerne vil se hvad DDoS faktisk er da jeg ikke er den store computer nørd.  @Sekondløjtnant Sand

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Vanshee skrev:

Kender dog Hondo nnok til at vide han ikke vil misbruge det, da han er en meget flink fyr... Han slettede også min IP efter han havde DDos'et mig, som jeg salv bed ham om at gøre fordi jeg gerne vil se hvad DDoS faktisk er da jeg ikke er den store computer nørd.  @Sekondløjtnant Sand

Okay, men altså han kan stadig gøre det, og når han laver ulovlige ting, vil du så også stole på ham som staff?.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Når, men det med at du laver sjov med Rats på folk computere, var både Du og Kaistar da ikke opsat på at tydeliggøre at det var for sjov, + altså så er det jo stadig også ulovligt at gøre,

så når du laver sjov med det, så tager nogle det altså stadig seriøs.

Og, så "Ham" som du DDoS, snakket jeg med inden at jeg skrev beskeden her, og om det så er "aftalt" at du DDoSer ham for lige at vise det, så er det jo også forkert at gøre og igen, ulovligt og der står noget lingende i reglerne.

hvis vi skal gå i regler og alt det der nej hvis dette har været ingame eller har haft noget med serveren at gøre så jo så er det skam imod reglerne og du vil også havde haft hørt at jeg sagde til dig at det var for sjov at jeg ikke vil gøre det mod kasper.   

 

og jo i de fleste handlinger som rat er blivet brugt er det skam ulovligt eller brugt til en ulovlig handling men det er det modsatte i dette sammenhæng   

kan ikke se hvad du synes er imod reglerne eller ulovligt da dette er helt ude for starvox commuity  så det kan skam ikke være tilfældet 

 

 

men hvis du føgler jeg har skræmt dig og du følger det er seriøst må du meget undskylde men så kan man også lade vær med at opsøge tingene 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sekondløjtnant Sand skrev:

Okay, men altså han kan stadig gøre det, og når han laver ulovlige ting, vil du så også stole på ham som staff?.

@Sekondløjtnant Sand  Ja, jeg vil stole på selvom han er Hondo eller Hondo staff, syntes du skulle blandec dig uden om, fordi du ikke blevet "angrebet", desuden valgte jeg selv at give Hondo min IP, så gider du blande dig uden om nu? Er faktisk sur over hvordan du udtrykker hans "DDoS" du udtrykker det som om vi er tilfældige der er blevet "angrebet".

Link til kommentar
Del på andre sites

@Hondo Altså, personligt har jeg det helt fint, da du ikke vil kunne gøre noget mod mig ret teknisk.

Men, jeg syntes at det er meget umoralsk og forkert at gøre og så føler jeg at det kunne gå udover andre, så jeg ville enlig bare give min bedømmelse af dig, eftersom at du gøre sådan ting.

Og jeg syntes også at det er fint at du undskylder, men det er også lidt svært at undgå at opsøge det, når du og andre i et hyggerum på TS sidder og snakker om det. Og det jeg skrev var også at det virket som en overtrædelse af nogle regler der minder om det, selvom det så er at man ikke må "True med at DDoS folk".

 

Og @Vanshee jeg kan godt blande mig udenom det, men jeg er meget imod at han gøre sådan, og så også gerne vil være staff hvor at man have et seriøs ansvar, som virker til at det er der modsatte når man laver sådan ting.

Men du har ret i at jeg ikke er blevet "angrebet", jeg syntes bare at det er noget meget slemt at gøre, derfor gav jeg så også min mening som ifølge af min REP.

Men, hvorfor skal jeg blande mig udenom hvis jeg ikke mener at det er okay, hvilket loven jo også siger det ikke er. Og det ikke min mening at udtryk det som om at en masse tilfældige folk er blevet berørt af det, eller angrebet.

Det er bare ikke særlig godt at gøre sådan, også om det så er noget mellem Dig/Kaistar og Hondo, men jeg vil enlig bare bede og forklar ham om at han ikke børe gøre det.

 

Og jeg syntes ikke vi behøver at diskutere det så meget på en sur måde om det, vil bare give min mening og forklar hvad der teoretisk set kunne ske.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

@Hondo Altså, personligt har jeg det helt fint, da du ikke vil kunne gøre noget mod mig ret teknisk.

Men, jeg syntes at det er meget umoralsk og forkert at gøre og så føler jeg at det kunne gå udover andre, så jeg ville enlig bare give min bedømmelse af dig, eftersom at du gøre sådan ting.

Og jeg syntes også at det er fint at du undskylder, men det er også lidt svært at undgå at opsøge det, når du og andre i et hyggerum på TS sidder og snakker om det. Og det jeg skrev var også at det virket som en overtrædelse af nogle regler der minder om det, selvom det så er at man ikke må "True med at DDoS folk".

 

Og @Vanshee jeg kan godt blande mig udenom det, men jeg er meget imod at han gøre sådan, og så også gerne vil være staff hvor at man have et seriøs ansvar, som virker til at det er der modsatte når man laver sådan ting.

Men du har ret i at jeg ikke er blevet "angrebet", jeg syntes bare at det er noget meget slemt at gøre, derfor gav jeg så også min mening som ifølge af min REP.

Men, hvorfor skal jeg blande mig udenom hvis jeg ikke mener at det er okay, hvilket loven jo også siger det ikke er. Og det ikke min mening at udtryk det som om at en masse tilfældige folk er blevet berørt af det, eller angrebet.

Det er bare ikke særlig godt at gøre sådan, også om det så er noget mellem Dig/Kaistar og Hondo, men jeg vil enlig bare bede og forklar ham om at han ikke børe gøre det.

okay men kan ikke rigtigt se hvad jeg skulle havde haft brudt og du vælger ikke rigtigt at gå uden om det når du faktisk siger at jeg skal rat ham og sluk hans computer osv. er du ikke så med til at "legen" og vælger at køre den videre ???

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen jeg spurgte bare om du kunne alle de ting? men så virket det så til at du mente det seriøs, og der indså jeg så at det var ret forkert.

Og jeg siger ikke at du har brudt nogle stavox regler, jeg siger bare at det minder om den her "1.2 Ingen form for trusler (DDoS o. lign. mod serveren eller andre spillere)".

 

     

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jamen jeg spurgte bare om du kunne alle de ting? men så virket det så til at du mente det seriøs, og der indså jeg så at det var ret forkert.

Og jeg siger ikke at du har brudt nogle stavox regler, jeg siger bare at det minder om den her "1.2 Ingen form for trusler (DDoS o. lign. mod serveren eller andre spillere)".

 

     

okay men hvorfor skulle den så nævnes hvis man må spøger og nej du sagde tydeligt at jeg skulle give ham alt det der men  kan ikke rigtig se hvad dette skulle havde noget at gøre med min ansøgning da du selv siger du ikke er bange for mig og heller ikke tror jeg vil gøre det tænker jeg at der jo ikke er nogen grund til at sige at jeg ville gøre det 

 

men tænker ikke jeg vil køre den længere da du mener at du ikke er bange for at jeg skulle gøre det. så ville der ikke være nogen mulighed for at jeg skulle gøre det mod andre 

 

men kan ikke se hvad privat snak med venner skulle komme dig ved ideheletaget 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Hondo skrev:

okay men hvorfor skulle den så nævnes hvis man må spøger og nej du sagde tydeligt at jeg skulle give ham alt det der men  kan ikke rigtig se hvad dette skulle havde noget at gøre med min ansøgning da du selv siger du ikke er bange for mig og heller ikke tror jeg vil gøre det tænker jeg at der jo ikke er nogen grund til at sige at jeg ville gøre det 

 

men tænker ikke jeg vil køre den længere da du mener at du ikke er bange for at jeg skulle gøre det. så ville der ikke være nogen mulighed for at jeg skulle gøre det mod andre 

 

men kan ikke se hvad privat snak med venner skulle komme dig ved ideheletaget 

1, Jeg nævner den 1.2 fordi at det indholder ordet, jeg kan godt se at selve reglen ikke er det samme som dette, men det "mindet om det".

2, Jeg er ikke bange for at du skal kunne gøre mig noget, da jeg selv er ret teknisk er beskyttet imod DDoS, men andre har måske ikke den beskyttelse, og så kunne det ske.

Men jeg tror mere på efter at du har forklaret det flere gange, at du nok ikke vil gøre det. så vi kan behøver ikke at skæmtes, og nu forklaret din ven selv hvad du havde, hvilket jeg så kunne regne ud var ddos, så jeg interesserer mig bare i det fordi at jeg får det fortalt, og at snakke i et hygge rum med andre gøre det lidt svært ikke at overhører ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.