Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Monada


Pleb

Recommended Posts

Ingame navn:

Monada 


SteamID: 

STEAM_0:1:207570461


IRL fornavn:

Mit fornavn Gabriel.


Alder: 

13 - Jeg har fødselsdag den 2 april 2006 😉

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Yes, jeg har tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity.

Det har både forgået seriøst og useriøst.

Da jeg var 9 år gammel, oprettede min far en minecraft server for mig. Det var jo helt vildt spændende, og jeg rodede mig ud i en masse ting på den server. Men da jeg intet vidste om plugins og scripts dengang, blev det bare til en bygge server. Jeg har så haft ranks her og der, på nogle små servere.

Baconbandit. Der var jo den her server, som hverken var lille eller stor. Der var altid et højt spillerantal, og det var altid spændende. Derfor ansøgte jeg som mod på serveren. Ejeren, syntes jeg var alt for ung, og jeg blev derfor hurtig afvist. Men. Han ringede så til mig en dag, og sagde "Du får lov til at være mod, hvis det går godt, kan vi hurtigt snakke om en promotion" Jeg var jo glad, rigtig glad for den sætning. Jeg blev mod, og fortsatte så, indtil jeg gik død på serveren.

En af mine kollegaer derinde fra, spurgte mig om vi skulle oprette vores egen minecraft server. Vi gjorde det, og kom hurtigt langt. Slikkecraft, den hed slikkecraft. Dengang, vidste jeg stadig ikke en skid om servere, men jeg lærte hurtigt, og fandt hurtigt ud af hvordan man var en god ejer 😉

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Ja, jeg ønsker at være staff. Jeg syntes selv jeg skal være en del af staff-teamet, fordi jeg opfylder de krav, som der er for at være en staff. Jeg er aktiv, både på teamspeak og forum men også ingame. 

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi:

 

  • Som nævnt før, så er jeg aktiv
  • Jeg er positiv
  • Jeg kan holde mit hovede koldt i pressede situationer
  • Jeg kan holde en god tone, samt have den tone som jeg bliver bedt om
  • Jeg er parat på de fleste udfordringer
  • Jeg vælger cases frem for min RP
  • Så kan jeg være moden når jeg skal være det
  • Og så er jeg lærenem

 

Alt i alt, er jeg en aktiv og positiv spiller 🙂

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg vil selv ikke mene, at jeg som en person, kan dække huller i staff teamet. Jeg syntes selv, at det nuværende staff hold, fylder mange huller, og kan deres arbejde godt.

Men hvis der er noget, som jeg kan bidrage med, er det massere af aktivitet. Her og der, er der ikke særlig mange staff online. I hvertfald ikke der hvor jeg er online. Så jeg håber, at jeg kan fylde lidt mere der, hvis jeg bliver staff.

Og så kan jeg også bidrage med en masse positiv energi. Og så tager jeg ansvar for mine handlinger.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har en lille smule kendskab til ULX, jeg kender de nogenlunde basic commands, men jeg vil ikke mene, at jeg er den bedste til det. Men som nævnt ovenover, er jeg lærenem, og er klar på at lære det 🙂

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt. Og også mundtligt, jeg snakker med folk hele tiden, og så bruger jeg min mic meget, rigtig meget. Både i spil, og på teamspeak.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Somsagt har jeg massere af tid til at være online på.

Nok 50-70 timer om ugen.

Mandag: 18:45 - 21:20

Tirsdag: 15:15 - 21:20

Onsdag: 18:45 - 21:20

Torsdag: 14:15 - 21:20

Fredag: 15:15 - 01:00

Lørdag: 10:45 - 01:30

Søndag: 10:00 - 21:20

I weekenderne kan det variere, om jeg er til kamp eller ej. U13 - Som jeg spiller på, spiller vi typisk 60 minutter per kamp, mener dog det bliver ændret til 90 minutter efter sommerferien.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke rigtig, men i er velkommen til at spørge mig, hvis der er noget som i gerne vil vide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.