Hop til indhold
Stavox

[Afslået] CrainSter


Gary McStaine

Recommended Posts

Ingame navn:
CrainSter


SteamID: 
STEAM_0:1:204013997


IRL fornavn: 
Jordan


Alder: 
12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har før været staff inde på Sky-Zero, som i dag er lukket. Inde på Sky-Zero var der et dejligt community med sjove og dejlige mennesker. Inde på serveren var jeg mod, og var det ca 1,5 måned men lukkede efter den 1,5 måned. Jeg nåede ikke rigtigt at gøre en forskel, fordi jeg ikke var der i så lang tid. Sky-Zero var nok ligeså kendt som Stavox er i dag.

 

Jeg har også før været staff inde på HypeeRp.Jeg tror den startede november sidste år og lukkede december/Januar  jeg nåede at være staff i ca 1-2 måneder indtil jeg sagde op fordi ejeren ikke var en jeg gad at arbejde med. Jeg var Admin eller mod. Ejeren var dog rimelig glad for at have mig. Inde på denne server nåede Jeg ikke at lave den største forskel men jeg var online meget og respekteret.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?
-Jeg føler jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg har spillet mange timers Gmod og Mange aktive staff timer hvilket gør mig erfaren og lidt nemmere til at lærer ting jeg ikke kan huske fra de andre gange jeg var staff.

-Jeg kan mange regler i hovedet og dem jeg ikke lige kan i hovedet kan jeg lige huske lidt af og derefter læse den regl der fx er brud på.

-Jeg er næsten online på stavox hver dag fra kl 16:00 til 22:00

-Jeg synes selv jeg er meget god til at holde styr på ting, holde hovedet koldt, tage det roligt og nem at snakke med i cases.

-Jeg er neutral i cases og holder ikke med mit gang bare fordi vi er venner.

-Jeg tager en pause hvis det bliver for meget i stedet for at spille videre og være sur

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

-Jeg er aktiv næsten hver dag og jeg er glad for at tage cases hvilket gør at folk møder en staf der er klar til at tage deres case og er glad for det

-Give folk den bedste oplevelse muligt så de kan forstå hvad de fx har gjort forkert og give folk en passende straf hvis der er brug for en straf.

-En man altid kan komme i kontakt med omkring spørgsmål.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har tidligere efaring med ULX pga de andre servere jeg har været staff inde på. og hvis jeg har glemt det skal jeg bare lige hurtigt have lidt hjælp også er jeg igang.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg synes selv at jeg kan formulere mig bedre mundtligt end skriftligt. Snakker mest fordi det kræver mindre tid. Men hvis folk skriver til mig i chatten svarer jeg selvfølgeligt over besked.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag 15:15-22:00

Tirsdag 16:15-22:00

Onsdag 15:15-22:00

Torsdag 16:15-22:00

Fredag 15:30-23:00

Lørdag 14:00-23:00

Søndag 14:00-22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har været staff herinde for ca 1 år siden og jeg dummede mig virkelig. Jeg ved jeg kun er 12 og jeg var 11 sidste gang så man måske tænker at så ung en dreng ikke ændre sig rigtigt. Jeg håber at i kan tilgive hvad jeg har gjort og give mig en chance for at bevise at jeg virkelig har ændret mig og ved at handlinger har konsekvenser.

 

Tak for jeres tid og kom meget gerne med konstruktiv kritik.

I er velkommen til at spørge om info i tænker der er vigtigt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sandfeld skrev:

-rep

 

-utrolig flabet.

-snakker rigtig grimt.

-intet rp.

-sjældent online.

-kunne ikke se dig som staff.

Okay mig og dig er nok ikke lige de bedste venner især for den aften vi havde hvor det hele gik løs. Jeg er næsten online hele tiden så den tror jeg nok ikke lige holder. og resten er nok for den aften vi havde sammen

 

Men ellers tak

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Lige nu, Mr McStein skrev:

Okay mig og dig er nok ikke lige de bedste venner især for den aften vi havde hvor det hele gik løs. Jeg er næsten online hele tiden så den tror jeg nok ikke lige holder. og resten er nok for den aften vi havde sammen

 

Men ellers tak

Hvilke server spiller du på? Evocity eller Rockford?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.