Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Aske02


Aske

Recommended Posts

 

Staff Ansøgning - Aske02

 

Ingame navn: Aske02

SteamID: STEAM_0:0:217629637

IRL fornavn: Aske

Alder: Jeg er 15 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Jeg har lidt tidligere erfaring

 

Hypeerp

Jeg blev ansat på Hypeerp lige omkring januar måned og var en del af staff teamet der inde i cirka 1 måned da vi alle sammen blev fyret der inde fra og serveren lukkede

Jeg blev ansat som moderator sammen med Daholm og Partyjacob 

jeg har fået en del erfaring der inde som mod da jeg har lært og regner med at tage med har over på stavox

 

Zenico

Jeg har i en kort periode testet og lavet lidt server (Dog mest for sjov nogle dage) Serveren var åben i en kort periode men lukkede ned pga. et sammen stød mellem 2 eller flere personer

serveren er lige nu under udvikling men vi regner ikke ret meget med at den kommer op igen.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være en del af det staff tema her på serveren, fordi jeg spiller altid på stavox jeg har spillet herinde siden den 16. August 2018 og har opnået næsten 1300 timer på stavox’s servere. Jeg har samtidig tidligere erfaring med ULX da jeg har tidligere erfaring med staff på hypeerp og jeg har leget rundt med ULX ovre på Zenico. Jeg vil holde mig koncentreret og fokuseret på mit staff arbejde her på serveren. Jeg kan samtidig holde hovedet koldt i pressede situationer og holde en god tone til spillere. Jeg er aktiv her på serveren da jeg er inde næsten hverdag.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med at jeg er en aktiv spiller på stavox og jeg kan tage mit staff arbejde seriøst jeg er dog mest på Server #1 men det er sgu også hyggeligt at hoppe over på Rockford

Jeg vil også bidrage med at hjælpe alle der har brug for hjælp om det nu er i RP eller uden for Rp

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg kender stor del af ulx systemerne da jeg tidligere har været staff på en anden server og har selv lavet/leget rundt i ULX systemerne 

Men hvis der er noget af ULx jeg mangler er jeg klar på at lære det

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg synes selv jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt, men jeg foretrækker dog at bruge min mic.

Grunden til at jeg foretrækker at bruge mic over at bruge chatten er at når man snakker til andre spillere kan man høre hvordan de reagerer på man siger

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har næsten altid mulighed for at være online men jeg har stadig lavet et lille skema som i kan læse

 

Mandag: 15.00 - 21.00

Tirsdag: 15.00 - 21.00

Onsdag: 15.00 - 21.00

Torsdag: 15.00 - 21.00

Fredag: 15.00 - 00.00

Lørdag: 08.00 - 00.00

Søndag: 08.00 - 21.00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er aktiv på Stavox næsten hver dag jeg var godkendt spil-udbyder og er whitelistet til Rigspolitiet.

Jeg har cirka 1300 timer på Stavox's servere

 

Ved ikke rigtigt om der er mere vigtig info men eller spørger i bare

 

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning til Mod på stavox

 

Hilsen Aske

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Aktiv 

God til at håndtere sig

Klog mand

Kan sit shit 

Snakker pænt for det meste

Sej

Kunne godt se dig som staff

Jeg har set dig hjælpe andre imens der ikke var staffs online synes vi skal klappe  Klap Klap Klap Klap Klap KlapKlapKlapKlapKlapKlapKlapKlapKlapKlap

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, ZeTaZ skrev:

+rep

flink

hyggelig at snakke med på ts

kan reglerne

Tak zetaz

1 minut siden, ImCasp skrev:

+Rep

- Kan reglerne

- Fucking flink fur

- Kan sagtens se dig som staff.

Mange tak imcasp

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Aske skrev:

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er aktiv på Stavox næsten hver dag jeg var godkendt spil-udbyder og er whitelistet til Rigspolitiet.

Jeg har cirka 1300 timer på Stavox's servere

 

Not anymore bitch


i6GCz1i.png



Det er selvfølgelig en prank

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Sandfeld skrev:

+Rep

 

-rigtig tit online.

-flink

-kunne sagtens se dig som staff

-kan reglerne

-god rp

Mange tak sandfeld

 

34 minutter siden, danish memes skrev:

+rep

 

- virker meget moden

- super god og overskuelig ansøgning

😃😃

Mange tak

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Hummm, jeg troet vist at de helst ikke så at man var staff på andre servere,

"Det forventes at du er dedikeret omkring dit arbejde, og vi er ikke interesseret i, at du er staff på andre servere imens du også er staff på vores" ?

Mystisk.png.18380e4d9490b9476a9aee537a30f88a.png

De leger bare med LUA og sådan nogle andre ting inde på den server

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, elfalko skrev:

+REP

 

tit aktiv 

Flink

 

 

23 minutter siden, Noah2066 skrev:

+REP

👉 Flink

👉 kan sin RP

👉 Aktiv

👉 Moden

 

Held og lykke Aske 👍

Mange tak drenge

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.