Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kenzooo


Knækbrød

Recommended Posts

Mit IgnNavn:

Kenzooo

 

SteamID:

STEAM_0:0:235169035

 

IRL Navn:

Peter

 

Alder:

13 år (12 / 10 - 05)

 

Tidligere erfaring:

Ja! Jeg har meget erfaring inden for staff delen. Jeg har været staff (For sjov) på en server der hedder Zenico. Mig og nogle andre gutter,

åbnede den, og havde det sjovt. Jeg tog en masse cases, og fik god rating. Jeg synes det var hyggeligt og dejligt at hjælpe folk, og vil gerne

hjælpe herinde på stavox, fordi jeg spiller ekstremt meget, og fordi folk er så søde og rare.

 

Hvorfor skal jeg være en del af staff-teamet:

Jeg skal være en del af staff-teamet, fordi jeg gerne vil prøve noget nyt. Jeg elsker alle på staff-teamet, og vil gerne prøve at arbejde sammen med dem.

Jeg elsker som skrevet at hjælpe folk, med de problemer som de begår, eller modtager.

Vil en CDM case. vil jeg f.eks se på Scenen først, og derefter spørger modparten, hvad der er sket.

Jeg vil gerne være en del af staff-teamet, fordi jeg elsker at være staff, og gerne vil udnytte det, som at tage cases, osv. 

Jeg acceptere gerne et Nej, men helst et Ja

 

Kvalificeret end andre:

Jeg er mere kvalificeret end andre, fordi jeg har nogle andre egenskaber, vil tage dem på en anden måde.

Jeg vil gøre serveren fri for RDM, CDM osv. Jeg synes det er syndt at folk har så'n holdning, og det er ikke en god holdning.

Jeg vil sørge for at staff-teamet har det godt, og hjælpe så snart der er brug for det!

Staff-teamet er jo godt, men der kan altid komme forandringer, og dem vil jeg gerne komme og frembringe.

 

Hvad kan jeg bidrage med:

Jeg kan bidrage med en masse fremdrift, og en masse cases. Jeg vil så vidt som mugeligt sørge for god rating, og hvis nogen giver mig dårlig rating,

så tager jeg gerne mod det! Hvis jeg begår en fejl, vil jeg også gerne tage i mod det! Ingen problemer!

 

Kendskab til ULX:

Jeps! som skrevet, så har jeg været staff på Zenico (For sjov), og har brugt ULX der. Jeg vidste ikke var ULX var, for 5-6 Måneder siden, og der fortalte mic det.

 

God til formulering og bruger mic:

Ja! Er god til at formulere mig mundtlig, men også skriftligt! Jeg bruger også min mic ret meget, da jeg tit snakker med folk ign.

Jeg er fuld dansker, fra jylland, og elsker traktore. Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig, skriftlig og mundtlig!

 

Online tid:

Jeg kan for det meste være online om eftermiddagen! men her kommer et lille skema!

 

• Mandag (15:30 - 18+)

• Tirsdag (15:30 - 18+)

• Onsdag (14:45 - 18+)

• Torsdag (14:45 - 18+)

• Fredag (14:30 - 18+)

• Lørdag (07:00 - 18+)

• Søndag (07:00 - 18+)

 

Tak fordi du læste min ansøgning, og held og lykke i fremtiden!

// 

// Kenzooo

 

Credit til @Kaistar for skabelonen, love you Kaistar #NoHomo

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Gustenberg skrev:

+REP

- Flink

- Sjov

- Aktiv

- Kan reglerne

 

Tusind tak Gustenberg, held og lykke med din Ansøgning også 🙂

 

2 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

+rep

Flink fyr

God rp

Kan reglerne

Tusind tak Jørgen, det er rigtig sødt af dig 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bonzia skrev:

Beklager det bliver et -rep for min side

 

- Bliver sur over at få -reps 

- ser dig ikke så tit 

- jeg synes ikke du skriver så meget om hvorfor du er kvalificeret

 

Vh Bonzia 

Mange tak for supporten, bliver ikke sur over -Rep, men føler ikke du har nogen grund til at give mig et -Rep, vi kan eventuel tage den på ts: IP: stavox.dk

ikke så meget online, jeg spiller fra klokken 15 i gennemsnit, og så til lang tid senere

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.