Hop til indhold
Stavox
OpK

[Afslået] OpK

Recommended Posts

+REP

Opk er en yderst erfaren gammel staff som har tingene på plads, han ved hvad der er rigtigt og forkert. Er en meget seriøs person når han udfører sit staff arbejde. 

Held og lykke Mr. Opk 🤙🏻

#ApprovedByBuch 

• +Rep 2
  • Sødt 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

+REP

-nice gut 

-kan sin RP

-kan reglerne

-tidligere staff på stavox

Det ville være fedt at se dig som staff igen 🙂

Redigeret af Coca
  • Brugbart 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

+Rep

Altså, jeg kan ikke set et problem ved at du bliver staff igen. Du virkelig en legende og er virkelig nice. Jeg håber virkelig at du bliver staff igen ❤️

• Brugbart 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved sku ikke helt hvad man kan give her. Du er jo en flink fyr, men du kan dog også ændre dig meget hurtigt når du lige skal spille lidt stor foran dine venner.

I min mening syntes jeg ikke man kan være staff hvis man ikke kan opfører sig ordenligt overfor andre mennesker. Men det er vel blevet bedre det ved jeg sku ikke.

Held & Lykke

• +Rep 2
  • Brugbart 1
  • Dum 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sgu op ad bakke med dig Opkok... Du lever ikke op til ansvaret for at være et godt forbillede for andre min ven, start med at få styr på dig selv, før du vil bestemme over andre.

Knus og kys

-Teta

• +Rep 1
  • Sødt 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

• For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.