Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lil Jev


Shelfi

Recommended Posts

Lil Jevs 

Ingame navn: Lil Jev


SteamID: STEAM_0:1:431593508


IRL fornavn: Jeppe


Alder: 14  21-08/04

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Jeg har en lille smule erfaring med administrative jobs, jeg har været vagt på en minecraft server der hedder mecraft. Mine roller var ( holde styr på folk og hvis de fx slog mig som vagt, så kunne jeg dræbe dem og skrive !jail (navn) slagvagt. Så får -han 7 minutter nedkøling) så der gik jeg rundt og holdt lidt øje med serveren hvis man kan sige det-har også lidt erfaring med counter-strike global offensive, har ikke rigtig haft nogle adminscommands jeg er bare blevet lært sådan nogle lunde op hvis jeg en dag skulle blive admin i csgo...

Har haft min egen server i rust hvor jeg havde min commands/binds  hvoir min kammerat og jeg byggede den lidt op og brugte lidt af den forskellige commands 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

- Jeg tænker at jeg skal være en del af staff-teamet da jeg har brugt alle mine timer i gmod, dem har jeg brugt på stavox. Derfor har jeg meget erfaring til reglerne osv.

- Er meget lærenem (bare ikke e2) 

- jeg kan behandle folk lige i en case

- jeg holder hovedet koldt under hårde situationer 

- jeg snakker godt med både spiller og staff, snakker ikke så meget med de højere staff hvilket jeg rigtig gerne vil

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

- Jeg kan bidrage med at have et godt humør i både dårlige og gode tilfælde 

- jeg kan bidrage med at jeg kan holde hovedet koldt i forskellige situationer (starte på et punkt og slutte på det samme punkt)

- Jeg kan bidrage med rigtig god rp på serveren(de gode timer rp jeg har haft fortjener andre spiller også)

- Jeg er meget aktiv på stavox serverene mest rockford men spiller også lidt inde på evocity 

- jeg ville tage staff ranket som et fritids-job for mig selv da det er noget jeg virkelig gerne vil 

- jeg er god til at, f.eks. Der kommer en hen og ikke helt forstår den og den regel, så kan jeg omformulere den lidt så han kan forstå den 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har en masse erfaring med commands, da jeg har været i en masse cases igennem tiden. Derfra har jeg fået nogle erfaringer med admin-commandsne

som sagt så har jeg erfaring med minecraft commands (mecraft) 

har også lidt erfaring med csgo commands 

Jeg har haft min egen server i rust med en kamerat men vi nåede aldrig få den op at køre da vi blev næsten færdige med den da droppede vi spillet men der kan jeg også nogle enkelte commands

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

jeg er både god til at formulere mig på forum og ingame, jeg har ingen former for ordblind eller noget snakker meget ingame, men bruger også meget advert/ooc

bruger meget mit ooc til at hjælpe/spørger om hjælp til f.eks. E2`er 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag 14:35-21:30

 

Tirsdag 15:35- 21-30

 

Onsdag 13:50-21:30

 

Torsdag 15:35-21:30

 

Fredag 14:35- Når jeg føler for at lukke ned

 

Lørdag er ofte på hele dagen medmindre f.eks. fødeslsdage/kæreste-familie tid

 

søndag er ofte på hele dagen medmindre f.eks. fødeslsdage/kæreste-familie tid

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja, Jeg har brugt rimelig mange penge på serveren, men tak fordi du gav dig tid til at læse min ansøgning;D

Vh. Jeppe (Lil Jev)

Link til kommentar
Del på andre sites

det er ikke mere end nogen par dage siden, der havde jeg en episode med dig hvor du snakkede utroligt grimt og var flabet.

Det bliver desværre  et -Rep herfra da du ikke har styr på hvordan du taler til andre og at jeg ikke føler at du kunne køre et

godt stykke arbejde som staff. Dit ansøgning er ikke så godt sat op og den er meget meget kort. Du er ikke en af de personer som har spillet

meget på denne server.

 

// Men held og lykke //

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

21 minutter siden, Heimer skrev:

det er ikke mere end nogen par dage siden, der havde jeg en episode med dig hvor du snakkede utroligt grimt og var flabet.

Det bliver desværre  et -Rep herfra da du ikke har styr på hvordan du taler til andre og at jeg ikke føler at du kunne køre et

godt stykke arbejde som staff. Dit ansøgning er ikke så godt sat op og den er meget meget kort. Du er ikke en af de personer som har spillet

meget på denne server.

 

// Men held og lykke //

 

Tak for meningen god dag

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver altså et -rep herfra. 

Jeg føler generelt set, at du ikke egner dig til rollen, som staff. 

Følgende grunde gælder:

- Udfra cases, som på anden vis omhandler dig, tager du dig oftest ikke sammen. 

- Ser dig tit, bryde et par regler. 

- Generalt flabet, og mangel på respekt. (Dette gælder både for spiller, såvel som staff’s)

- Finder altid en måde, at bøje reglerne, så det på anden vis, giver dig fordele. 

 

Held og Lykke

 

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Jev skrev:

I orden Abdi, 

tilstår at jeg har brudt nogle regler hvor vi har hygget os hvor jeg syntes vi alle har været lige gode om det, ellers har jeg ikke brudt nogle regler

-god dag

Ja. Vi har hygget os meget. Især igår. 

Men idet folk mange gange klager, og jeg stopper, vælger du bla. at fortsætte. 

God dag

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Abdi Aziz skrev:

Ja. Vi har hygget os meget. Især igår. 

Men idet folk mange gange klager, og jeg stopper, vælger du bla. at fortsætte. 

God dag

Har ikke fået de klager afvide de gange du har sagt vi stopper, stopper jeg 

men tak for din mening god dag

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/5/2019 den 9:03 PM , Jev skrev:

Har ikke fået de klager afvide de gange du har sagt vi stopper, stopper jeg 

men tak for din mening god dag

Så, de gange jeg har bedt dig om, ikke at stå lige udenfor dine venners bade, med dine venner, og samle hits ind på alle de folk, som kommer forbi, har du ikke hørt det? Eller har du bare flyttet dig et par meter? 

God dag. 

(Skrevet på tlf)

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Abdi Aziz skrev:

Så, de gange jeg har bedt dig om, ikke at stå lige udenfor dine venners bade, med dine venner, og samle hits ind på alle de folk, som kommer forbi, har du ikke hørt det? Eller har du bare flyttet dig et par meter? 

God dag. 

(Skrevet på tlf)

har fået hits af gang/folk der er kommet forbi så kan intet se noget fail rp

hvilket du også kan se i dine logs

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.