Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mathilde Kakaomælk


Topnz

Recommended Posts

Ingame navn:  Mathilde Kakaomælk


SteamID: STEAM_0:0:111695773


IRL fornavn: Tobias


Alder: 14 (fødselsdag: 16-08-04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Tilbage i 2016-17 var jeg Admin på flere forskellige "Minecraft" servere, jeg skiftede meget da enten ledelsen eller andre medlemmer af Staff-teamet ødelagde spillet/oplevelsen for mig.. Jeg var Admin på flere "Superawesome" servere. I en periode lavede jeg selv min egen server og satte den op, det blev desværre bare kedeligt da det kun var mig der var online. På "Discord" kører jeg nogle forskellige Discord servere, blandt andet hjælper jeg min fætter med en "Roblox Discord Server". Har blandt andet startet en Stavox Discord server op sammen med en anden spiller: Askelade.. Ellers har jeg meget selv forsøgt at starte servere i Roblox og Unturned, men ligesom i Minecraft var jeg meget alene..

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg føler selv jeg har været en del af serveren i et godt stykke tid nu (Har 320 timer i Gmod alle er brugt på Stavox) Jeg er den type person der ALDRIG laver den samme 2 gange, jeg lærer af mine fejl og vil derfor altid forbedre mig.. Jeg har godt styr på reglerne da jeg som sagt har spillet på Stavox i et godt stykke tid.. Jeg vil kalde mig selv "lærenem" så hvis jeg skal kunne noget specielt som ULX er jeg klar til at lære det 🙂 .. Jeg har massere af "Gå på mod" og jeg regner med at kunne klare enhver case jeg vil bliver udsat for.. (Forbeholdt at jeg bliver valgt som staff) Jeg kan godt holde hovedet koldt i pressede situationer og holde "hovedet koldt" hvis nogle sviner mig til el.lign. vil jeg give dem en passende straf.. (Sådanne nogle ting rammer mig rigtigt, da jeg godt ved at folk kan være frustreret)

Når jeg spiller herinde optager jeg ALTID hvis jeg blev valgt vil jeg gerne være villig til at gemme alle mine cases i en uges tid, fordelen ved det er at jeg har casen optaget så hvis der er noget kan jeg finde casen frem 🙂 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg syntes at serveren er virkelig god.. Jeg kan huske at der på et tidspunkt var meget debat om, om man hvorvidt måtte tage en bil som Betjent hvis håndbremsen var trukket eller ej, jeg følgte at der var en stor spilttelse mellem jer Admins nogle mente det var ok at tage den, mens andre det modsatte. Det er sådan en ting jeg gerne vil hjælpe med, gøre så alle Admins siger det samme og derved at alle spillere får samme gode oplevelse når man spiller på Stavox.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ingen form for erfaring med ULX, men som sagt er jeg lærenem og er klar på at lære det 🙂

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg går i 8. klasse (vi får ikke karaktere da jeg går på Privatskole) men jeg føler at jeg er godt med. Jeg vil selv sige at jeg kan udtrykke mig skiftligt ordentligt, det eneste problem jeg har er at jeg Stammer når jeg bliver nervøs el.lign. det er ikke fordi det er et problem da jeg har fået meget hjælp med forskellige værktøjer gennem livet.. Som udgangspunkt bruger jeg altid min mic ingame, men hvis nogle sender en PM vil jeg selvfølgelig svare skriftligt 😉 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: Ikke meget da jeg går til spejder og badminton måske kan jeg kommer på hist og her men ikke noget planlagt..

Tirsdag:  16:00 - 20:30

Onsdag:  17:00 - 20:30 (Badminton)

Torsdag: 16:00 - 20:30

Fredag:   16:00 - 22:30

Lørdag:   08:00 - 22:30

Søndag:  08:00 - 20:30

 

Ops. Dette er kun vejledende måske finder jeg extra tid, men selvfølgelig skal jeg også tage forhold med familie og lign.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Ikke andet end at jeg er klar fra dag et (udover oplæring) og at jeg vil hjælpe alle på serveren 🙂

Hvis der er mere så send gerne en besked - Har Discord hvis i vil snakke med mig 🙂 (Pepe The Frog#2447)

 

 

Mvh. Mathilde Kakaomælk (Tobias)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

-rep

Grimt sprog

Super flabet

Rp'er ikke

Må jeg spørge hvad der er galt? Er det fordi jeg fik dig bannet i hvad sidste uge, fordi du dræbte mig i et mug EFTER jeg havde givet dig 5k? Spørger bare..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Sandfeld skrev:

-rep

 

 

1. Kunne ikke se dig som staff.

2. Flabet.

3. Grimt sprog.

4. Opfører sig virkelig dårligt.

 

Det er ellers en fin staff ansøgning.

 

Ok tak for feedbacken 🙂

10 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Apropos flabet

Se lige videoen gælder også dig Sandfeld.. I er heller ikke de rareste personer vel?

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Orker virkeligt ikke diskutere med dig. Kan vi ligge det her til side? Dine modargumenter gør ikke din ansøgning bedre, det viser bare hvad jeg mener. Hvorfor kan du ikke bare tage kritik.

Så giver du mig et -rep fordi jeg kommer med kritik... Det viser hvilken slags person du egentlig er. Du kan ikke tage mod kritik og hvis du får noget kritik bliver du tøsesur og begynder at blive flabet.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Så giver du mig et -rep fordi jeg kommer med kritik... Det viser hvilken slags person du egentlig er. Du kan ikke tage mod kritik og hvis du får noget kritik bliver du tøsesur og begynder at blive flabet.

Jeg giver dig en "dum" da du mener jeg er flabet, når jeg på INGEN måde mener det flabet..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver altså et -rep herfra. 

Jeg føler generelt set, at du ikke egner dig til rollen, som staff. 

Følgende grunde gælder: 

- Udfra cases, som på anden vis omhandler dig, tager du dig oftest ikke sammen. 

- Ser dig tit, bryde et par regler. 

- Generalt flabet, og mangel på respekt. (Dette gælder både for spiller, såvel som staff’s)

 

De gode sider:

- God lang ansøgning. 

- Virker til at du vil det. 

Held og Lykke

 

// Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Abdi Aziz skrev:

Det bliver altså et -rep herfra. 

Jeg føler generelt set, at du ikke egner dig til rollen, som staff. 

Følgende grunde gælder: 

- Udfra cases, som på anden vis omhandler dig, tager du dig oftest ikke sammen. 

- Ser dig tit, bryde et par regler. 

- Generalt flabet, og mangel på respekt. (Dette gælder både for spiller, såvel som staff’s)

 

De gode sider:

- God lang ansøgning. 

- Virker til at du vil det. 

Held og Lykke

 

// Abdi

TUsinde tak Abdi vil prøve at opføre mig generelt lidt mere modent 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.