Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kaistar


Kaistar

Recommended Posts

 

Staff Ansøgning - Kaistar

 

Ingame navn

Kaistar

 

SteamID

STEAM_0:0:79267068

 

IRL fornavn

Kasper

 

Alder

15. 29/07/2003

 

Hvorfor ansøger jeg?

Jeg ansøger igen fordi jeg virkelig savner at være en del af holdet da jeg ser mange af mine venner være på holdet og jeg selv savner det administrative arbejde.

Jeg ansøger også fordi at efter noget tid er mit rp begyndt at blive kedeligt efter noget tid uden nogen at holde styr på.


 

Erfaring fra andre servere?

Yeps. Jeg har meget erfaring for mange servere. Jeg har været staff på 3+ store servere.

Stavox- Her har jeg lært størstedelen af hvad jeg kan. Jeg har lært en masse fantastiske spillere og derved kunne se hvad jeg skal gøre på hvilken måde. Jeg har ved hjælp af stavox fået alt med ULX på plads og kan nu også holde hovedet koldt.

 

Artex- Det er her min Gmod erfaring begyndte. Jeg lærte en lille smule af det administrative på Gmod. Det er her jeg rigtig begyndte at have interesse for det administrative arbejde.

 

Cs(go?) server uden navn- Det er her det hele begyndte. Tror det var i 2013 hvor jeg sammen med en ven besluttede at åbne en server. Den var ikke den største server, men dog var det der jeg overvejede om der var andet på den måde.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kan holde fokus under pressede situationer og vil ALDRIG give venner fordel. Jeg tager altid begge parters side af sagen (hvis nødvendigt)

 

Liste over kvalifikationer.

  • Kan holde hovedet koldt under de meget svære situationer

  • Jeg giver ALDRIG venner fordele i cases.Gør de noget galt så skal de betale prisen for det.

  • Folk går rundt og virker til at kunne lide at være rundt om mig.

  • Meget aktiv.

  • Holder som regel en god tone både ingame og forum

  • har været tidligere staff her og på andre servere som giver mig et forspring i erfaring

  • Tager ofte imod gode interessante samtaler med mine medspillere

  • Jeg har set både på andres reaktioner og min ejen at jeg kan holde presset.

  • Jeg hjælper altid mine medspillere hvis de er nye og ikke kan finde ud af spillet.

  • Jeg kan sagtens tage jokes da det kan blive svært uden jokes.


 

Har jeg erfaring med ULX?

Kort svar er ja. Jeg har været tidligere staff her på Stavox hvor jeg brugte ULX hver dag på “arbejdet”. ULX er kort sagt den menu der bruges til alle de commands der skal køres igennem så det er langt nemmere som staff.

Der er mange commands men den bedste er “!logs” da det er den der skal bruges til at se hvem der skød hvem eller hvem der sprang hvilken bil og hvornår..

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte

din mic?:

Jeg kan godt klare mig skriftligt da jeg fokusere meget på min stavning, men jeg har dog også de normale fejl som lange eller besværlige ord. Jeg klarer dog normalt bedst mundtligt så det er den fremgangsmåde jeg går efter at blive ved.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg skriver ikke et skema ned da det bliver for svært at holde styr på da der er forskellige tider.

Jeg kan være på fra ca 15:00 (+/-) og vågner som regel klokken 09:00 om weekenderne.



 

I er velkomne til at spørge ind til min ansøgning så meget I vil.

 

Håber I tager godt imod min ansøgning.

 

  • Kaistar - Kasper

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Vito skrev:

Ikke efter det stunt du lavede sidste gang. Jeg ser absolut ingen grund til at du nogensinde skulle blive staff igen

Ja... jeg ved det godt. Vil bare prøve at bevise det er noget der kun sker en gang. Ser godt hvad du mener...

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

- Meget seriøs in-game (Både RP og cases)

- Flink og kan tåle sjov

- Oplever ikke, at du troller

 

Note:

- kan ikke huske hvad du gjorde for at blive demoted og banned, men jeg kan godt lide dig Kaistar

Good luck

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt Rep

 

Jeg føler at du stadig har lidt troll i dig

Du blev jo Demoted fordi at du valgte den dag serveren blev Crashed / Ddoset at gå rundt og sige "Nu lukker stavox" og ting om serveren som ikke var ok

så jeg ved ikke hvordan kan de sikre sig at du ikke gør sådan noget igen hvis der sker sådan noget igen ved serveren

Føler at du meget gerne når du er inde på serverene ville have politiet efter dig så derfor vælger du at køre dårligt. Det tager jeg som Copbait at du vælger at køre

dårligt bare fordi at du synes at det er sjovt at stikke af.  

 

Meeeen du har også noget der er godt

Du er ikke en af de personer som begynder at råbe i en case hvis du ikke får ret

Du er moden

Taler pænt

Man kan tage pis på dig uden at du bliver sur

 

Du kunne godt og vel være noget som stavox har brug for på staff teamet

 

MVH. Heimer

Link til kommentar
Del på andre sites

Sorry, din liste over dine "kvalifikationer" er bullshit. En god ide, der ikke holdt i byretten... Dog er du over 12, og klart højt stående på min liste over egnede.

 

Hvor høj er du? Og hvad bruger du i skostørrelse? 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Marcus skrev:

Hvad end du gjorde sidste gang for at blive demoted, hvad vil du gøre for at forhindre det samme sker igen?

Ja... Ved godt at det ikke ser for godt ud efter det, men da jeg har været væk i 6 måneder har jeg haft tankerne et andet sted og også tænkt lidt over hvad jeg siger og hvad jeg skal gøre næste gang. Håber skam aldrig noget sker som der gjorde dengang. Som jeg også sagde til Vito så vil jeg denne gang bevise det kun sker en gang. Hvis nu det går hen og sker igen så må jeg acceptere aldrig at være staff igen hvilket er helt ok.

Håber dog stadig at det kan bevises på min måde ellers vil jeg gerne høre hvordan HOS vil have et bevis for at jeg godt kan.

-Kaistar

4 timer siden, Heimer skrev:

Neutralt Rep

 

Jeg føler at du stadig har lidt troll i dig

Du blev jo Demoted fordi at du valgte den dag serveren blev Crashed / Ddoset at gå rundt og sige "Nu lukker stavox" og ting om serveren som ikke var ok

så jeg ved ikke hvordan kan de sikre sig at du ikke gør sådan noget igen hvis der sker sådan noget igen ved serveren

Føler at du meget gerne når du er inde på serverene ville have politiet efter dig så derfor vælger du at køre dårligt. Det tager jeg som Copbait at du vælger at køre

dårligt bare fordi at du synes at det er sjovt at stikke af.  

 

Meeeen du har også noget der er godt

Du er ikke en af de personer som begynder at råbe i en case hvis du ikke får ret

Du er moden

Taler pænt

Man kan tage pis på dig uden at du bliver sur

 

Du kunne godt og vel være noget som stavox har brug for på staff teamet

 

MVH. Heimer

Tjoee... Kan godt se det med min kørsel. Gør det primært fordi at jeg har en hurtig bil og den skal bruges. Gør det skam ikke af copbait, men nu hvor du siger det så kan jeg godt se det. Håber ikke det er gået ud over dig eller nogen andre der ikke kan tage det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Kaistar skrev:

Ja... Ved godt at det ikke ser for godt ud efter det, men da jeg har været væk i 6 måneder har jeg haft tankerne et andet sted og også tænkt lidt over hvad jeg siger og hvad jeg skal gøre næste gang. Håber skam aldrig noget sker som der gjorde dengang. Som jeg også sagde til Vito så vil jeg denne gang bevise det kun sker en gang. Hvis nu det går hen og sker igen så må jeg acceptere aldrig at være staff igen hvilket er helt ok.

Håber dog stadig at det kan bevises på min måde ellers vil jeg gerne høre hvordan HOS vil have et bevis for at jeg godt kan.

-Kaistar

Tjoee... Kan godt se det med min kørsel. Gør det primært fordi at jeg har en hurtig bil og den skal bruges. Gør det skam ikke af copbait, men nu hvor du siger det så kan jeg godt se det. Håber ikke det er gået ud over dig eller nogen andre der ikke kan tage det. 

 

jeg kan tage det men det kan min mate ikke. Men jeg har ikke noget imod dig forstår det godt har også lige fået en hurracan og den skulle jeg så lige køre lidt hurtigt i med resultat af at jeg fløj sunix ned 😄

kender det godt

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.