Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Martin


Martin_VA

Recommended Posts

Ingame navn: 🌲Martin🌲

 

SteamID: STEAM_0:1:111616843

 

IRL fornavn: Martin

 

Alder: 18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

det har jeg har været at min på en Garrys Mod Server men ikke noget særligt så det vil jeg ikke bruge min tid på at fortælle om i stedet for har jeg masser af erfaring på Arma RP servers har været helt oppe til Head Adman og PL hvor jeg havde primært mit fokus på de kringlede sager som nogen som har overtrådt ikke bare server reglerne men straffeloven § 266 tilbage til sporet har været på 4 servers Og så tog jeg mig af Forum og spiller klager unban ansøgninger civil ansøgninger

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg har min alder og min erfaring Jeg har jo allerede begået de fejl der skulle begåets jeg kan finde ud af at holde mig neutral i sagerne og skabe mig et overblik over sagerne så jeg kan finde ud af hvad der er sket Jeg kan også tilbyde support ide spillet ikke virker som det skal jeg kan tilbyde TeamSpeak og TeamViewer Discord og Skype samt har jeg det erfaring i RP idet min samlet spilletid er 7.090 idet at jeg synes det er vigtigt at Staff teamet er et forbillede for de andre spillere og det kan jeg hjælpe med at vise og gøre også optager jeg det at jeg kan fremkalde video bevis på vidneforklaring idet at de skulle finde på at finde på en anden historie og så har jeg en stor 
 omgangskreds på de forskellige servers så jeg har rimeligt nemt ved at finde ud af om personen har lavet med l*** på en anden og så kan jeg selv finde ud af at trække mig hvis jeg får spat at denne person og og videreføre Sagen til en anden

 

føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

jeg kan bidrage med en seriøs og venlig person som tager de fleste case med et smil og hjælpe med at aflaste de andre admin samt en aktiv person som kun vil denne  denne virksomhed det bedste samt vise at der er mere end 2  admin på samt min gode erfaring indenfor RP samlet spilletid 7.504 i Garry's Mod - Arma - Gta - RP

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har som sagt været staff på forskellige Arma 3 servers har som sagt erfaring med infistar men det er mig bekendt ikke det i bruger men det vil jeg se frem til at lære at kende

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja det synes jeg selv men jeg synes også selv jeg er bedre mundtligt som i nok også selv kan se på min ansøgning efter Jeg ikke bruger komma og punktum men jeg foretrækker at bruge min mic men kan nemt også formulere mig skriftligt hvis det er det der er behov for så det er tydeligt og let at forstå og stadig en ordentlig tone

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  

sagt er jeg en meget aktiv person er under uddannelse som Skov elev og har normalt fri  klokken 14.00  så Jeg er omkring online imellem 14.30 Til 22.30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil tage det at 100% seriøst og vise at de ikke vil fortryde at vælge mig i jeres Team

og jeg synes I skal tjekke min Steam account ud den viser meget godt det meste af det jeg har lavet

-76561198183499415-

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, hovedknuser6 skrev:

Neutralt REP

  • Virker som om, du har styr på mange af tingene 
  • En ansøgning med godt fyld på
  • Ingen punktummer eller kommaer inklusiv nogle stavefejl
  • Virker ellers som en flink gut 

Held og lykke 🙂

Nu er det ikke fordi det gør specielt meget forskel om der er punktum eller ej.

Det den egentligt handler om er, at man fortæller hvad man er god til, og hvad man har udfordringer med.

 

// Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.