Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mute


★ Mute ★

Recommended Posts

Ingame navn: Mute

SteamID: STEAM_0:0:69902174

IRL fornavn: Tobias Jensen

Alder: 17 født den 15/02/2002

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Ja, jeg har været co-owner 2-3 gange og har været admin på en anden server. Udover det kan jeg også de basale commands, som gør at jeg kan holde fred og ro på serveren. Jeg har også været admin og ejer på andre slags spil såsom Minecraft og BF4. ja har jo også været på jeres server. og jeg har også været admin på Gta 5 rp. Min rolle var at holde styr på at det ikke failrper og rdm eller cdm og banne alle hacker. forskellen jeg gjorde på alle de server jeg har været admin på var at gøre den mere sikker for alle de failrper og rdm og hacker der kommer ind for at trolle

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

fordi jeg kender de mest Basic DarkRP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk. Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige. og Som sagt så har jeg mange års erfaring som staff, og jeg er stadig admin på en anden server. Jeg kan de fleste commands, jeg ved hvordan man skal behandle dem. Jeg har aldrig haft ønsken om at abuse mit rank. Ender det at jeg kommer til at lave en fejl, så melder jeg det omgående til de andre staff og finder en løsning. Jeg spiller sådan set hver dag, jeg har masser af tid om dagen da jeg ikke har nogle fritidsjob. Og jeg vil elske at hjælpe serveren med et sikkert og sjovt community. og så har jeg over 1000timer på stavox.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

jeg kan bidrage med meget erfaring indenfor admin da jeg har været det i mange år og på forskelle platforme/spil. også en flink person der kan sit rp og staff ting. og som kan hjælpe de andre staff vis de skal bruge hjælp til noget.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, har jo trodsalt været admin og ejer og ja jeg har massere af kendskab til ULX commands. og været admin på jeres server i lang tid så ja jeg vel selv sige jeg har meget kendskab til ULX

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

ja jeg kan snakke og skrive dansk flydene. Og jeg bruger altid min mic når det er nødvendigt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 16:30 til 22:00

Tirsdag: Kan jeg ikke da jeg er på arbejde

Ondag: 16:30 til 22:00

Torsdag: 17:00 til 22:00

Fredag: 16:30 til 02:00

Lørdag: 13:00 til 02:00

Søndag: 14: til 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Som sagt så har jeg meget kendskab til disse roler. Jeg har mange års erfaring, jeg har masser af tid til stavox, jeg respekterer alle enhver (også selvom de sviner mig til), jeg tænker mig om hver gang jeg skal finde en løsning på problemer. Jeg synes jeg har skrevet alt om mig ved de tidligere punkter. og vær anden weekend kan jeg ikke spille så meget da min lillebror og lille søster er her hjemme og de siger jeg skal være sammen med dem. er også ordblind men det har aldrig  forhinder mig ikke i noget og de vel de heller ikke komme til vis i vælger mig som staff 😄

 

Tak fordi du gad at læse min staffansøgning og forsat god dag.

Mute

Link til kommentar
Del på andre sites

Det her må jo snart være en joke altså... Du kommer KUN tilbage når der er staff ansøgninger, og det sker hver evig eneste gang. 
Hvis du nogensinde vil have at jeg skal støtte dig, så spil fast, og ikke kun en uge hver 3. måned.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Vito skrev:

Det her må jo snart være en joke altså... Du kommer KUN tilbage når der er staff ansøgninger, og det sker hver evig eneste gang. 
Hvis du nogensinde vil have at jeg skal støtte dig, så spil fast, og ikke kun en uge hver 3. måned.

VIto jeg er ikke kommet tilbage fordi der er staff ansøgning jeg har spillet her inde i noget tid og viste ikke hvornår der ville komme staffansøgninger igen

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ★ Mute ★ skrev:

VIto jeg er ikke kommet tilbage fordi der er staff ansøgning jeg har spillet her inde i noget tid sååå 


Så forbliv på serveren, og vent endnu en gang. Bevis at du faktisk mener det denne gang. Alle har det samme billede af dig, du kommer når der er staff ansøgninger, og skrider når de lukker igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Vito skrev:


Så forbliv på serveren, og vent endnu en gang. Bevis at du faktisk mener det denne gang. Alle har det samme billede af dig, du kommer når der er staff ansøgninger, og skrider når de lukker igen.

jeg mener det også den her gang. men du har ret vito de andre gange er jeg bare komme da ansøgning var åben men den her gang bliver jeg vis jeg bliver afvist 😄

og forstår godt vis du ikke tror på mig og det har du jo fuldt ret til.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, Vito skrev:

Det her må jo snart være en joke altså... Du kommer KUN tilbage når der er staff ansøgninger, og det sker hver evig eneste gang. 
Hvis du nogensinde vil have at jeg skal støtte dig, så spil fast, og ikke kun en uge hver 3. måned.

Jeg giver dig både ret og så ikke alligevel.

Mute er som altid skide flink og snakke med og kan reglerne og alt det der 

Men det som betyder noget her at han faktisk mener det den her gang

Rep+ til dig mute 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bananen skrev:

Det han mener er nok du ikke er særlig god til rp, og det skal du ikke spørge ind til fordi det viser lidt et sted du ikke kan tage imod kritik.

Du får et NEUTRALT REP

bare lige så du ved det så slettede han den og lavet den om til et +rep

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, ★ Mute ★ skrev:

bare lige så du ved det så slettede han den og lavet den om til et +rep

Igen du kan ikke tage imod kritik

Fordi så havde du bare taget det til dig og sagt tak det husker jeg og laver om men istedet ville du heller lave en kommentar og forsætte den.

Det viser du ikke er moden nok.

9 timer siden, Bananen skrev:

Det han mener er nok du ikke er særlig god til rp, og det skal du ikke spørge ind til fordi det viser lidt et sted du ikke kan tage imod kritik.

Du får et -REP

Ikke moden nok

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bananen skrev:

Igen du kan ikke tage imod kritik

Fordi så havde du bare taget det til dig og sagt tak det husker jeg og laver om men istedet ville du heller lave en kommentar og forsætte den.

Det viser du ikke er moden nok.

 

Bare taget det til mig jeg vel jo bare vide hvorfor han siger det så jeg kan lave det om

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, ★ Mute ★ skrev:

Bare taget det til mig jeg vel jo bare vide hvorfor han siger det så jeg kan lave det om

Det giver jo sig selv at hvis du har haft et par dårlige RP situationer at han så skriver det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.