Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Clinton


Clinton

Recommended Posts

 

 

Ingame navn:

Clinton

SteamID:

STEAM_0:0:4337105

IRL fornavn:

Marcus falk

Alder:

15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Ja har været admin på nogle gmod serverer med navnet Starwarsrp Titan networks hvor min rolle var juinor mod hvilket var det 3 rank du kom i hvor du hjalp med cases og tog cases den 

havde 103 spiller og darkrp Flexrp med 39 spillerer hvor min rolle bare var staff og noget fuckt minecraft der er lige meget

Og fordi jeg ikke er staff på de 2 server længre er fordi at titan lukket og flex var det ik nogne spiller på så sage op siden den var lidt ved at død

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg har altid et smil på læben når jeg joiner og klar til at hjælpe med hvad folk nu skal have hjælp til og har også være staff på andre gmod serverer så har erfaring i staff community og ønsker virklige meget at blive staff så vil gør alt for at blive staff plus vil smide alt hvad jeg har hænderene og join serveren hvis der ikke er nogne staff på og serveren bliver for fuld plus har kenskab til ulx og alle commands til ulx som fks. !kick !goto !return !jail og så videre plus kan stort set alle regler i hovedet hvilket man også kan se på min strafhistorik siden min sidste straf var den 10-04-18 og har også erfaring med logs så ved godt hvordan man bruger de fleste logs plus jeg meget aktiv også sent om aften og jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer  

 

  Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja har hemmelig meget erfaring med ulx siden jeg har været staff på 2 gmod server så ved godt hvordan man jailer goto return og alt det andet har også et bind til det ingame kender også de commands du bruger til dem såsom 

plus har også et bind til menuen

!jail

!goto

!return

!bring

!ban

!xban

!cb

!kick 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja synes selv jeg er hemmelig godt til at formulere mig godt både mundtligt og skriftligt og bruger tit min mic til at snakke med folk ingame så kender hemmelig mange inde på serveren for også tit at vide af min venner jeg er god til at formulere mig mundtligt og gider ik at have beef med folk ingame siden det bare er for dumt at gå rundt og råbe af andre

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Har mulighed for at være både hverdag og weekend og siden jeg ik har noget liv så meget af dagen 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Spiller mest på evo men spiller også på rockford bare ik så tit

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

-Rep

Flink fyr men det ligner ikke du har lagt særlig meget tid af til at lave ansøgningen.

Tak for kritik kan altid bruge er igang med at ligge mere tid i min ansøgningen 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Aske skrev:

-rep 

nu er jeg også en med meningen Evo4life men har aldrig set dig ingame

Evo4life

 

30 minutter siden, jägermeister skrev:

+rep 

meget flink 

elsker dit RP

Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Janick Larsen skrev:

Hej Clinton

 

Jeg har valgt at give dig

-Rep

- Har aldrig set dig på serveren før ( Spiller selv blandet meget på evo og rock )

- Kort ansøgning / Ligner ikke at du har brugt tid på den.

 

Held og lykke med din ansøgning🙂

 

// Janick Larsen

tak :downs: 

7 minutter siden, Palle Jensen skrev:

-rep 

sviner folk til og taler utroligt grimt

umoden af

ved ik helt hvad du mener med grimt sprog eller umoden men ellers forsæt god aften

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.