Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ra1fi


Ra1fi💧

Recommended Posts

Ingame navn: Ra1fi


SteamID: STEAM_0:0:1027287


IRL fornavn: Jakob


Alder: 14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Nej jeg har ikke tidligere erfaring.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Synes jeg skal være en del af staff holdet, da jeg kan reglerne og dem jeg ikke kan prøver jeg at få styr på... cdm...
- Vil gerne hjælpe med cases, da jeg ved hvor irriterende det er at blive rdm, cdm osv. og vil gerne hjælpe med det.
- Mener at jeg er mere kvalificeret end andre, da jeg har spille på severne i mange timer og da jeg startede for mange år siden og stadig spiller her.
- Synes jeg er meget rolig i en case og kan tage det seriøst.
- Bliver ikke ivrig eller aggressiv hvis jeg ikke få ret, som jeg har opleve med nogle.
- Er god til at lytte til folk og være neutral og tror at jeg ville kunne se begge sider i en case.
- Prøver at være meget seriøs i cases, dog kan det gå galt... XD
- Tager mine fejl til mig og kan forbedre mig med hvad jeg mangler.
- Er meget aktiv mange af dagene og bruger meget tid på stavox.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

- At jeg er meget aktiv og gerne vil hjælpe med cases.
- Give folk en god dag og få dem til at forstå hvorfor de har lavet en fejl og hvordan de kan rette den.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej, men har set dem skrive !bring !ban !cb !goto !xban osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Synes jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt. Dog kan skriftligt tage længere tid.

Synes at jeg bruger min mic når der er behov.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag 15:45-21:30

Tirsdag 15:45-21:30

Onsdag 15:45-21:30

Torsdag 15:15-21:30

Fredag 15:15-02:00

Lørdag 13:00-01:00

Søndag 13:00-21:00
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

- Håber I kan lide ansøgningen og jeg kommer i betragtning som Staff.

- Er ordblind så der kan komme stavefejl, men skal nok prøve at fjerned dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, hovedknuser6 skrev:

Vil meget gerne se dig finde en stavefejl 😉

 

Ikke en stavefejl men grammatisk forkert. Jeg skimtede legit 10 sekunder af din ansøgning og fandt det.

7oEznnE.png

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, hovedknuser6 skrev:

-REP

Virker ikke som om du har gjort noget ud af din ansøgning

 

7 minutter siden, Hermione skrev:

Sidder du og siger at han ikke har gjort noget ud af hans staff ansøgning hvad med dig selv

skABDdp.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, hovedknuser6 skrev:

Vil meget gerne se dig finde en stavefejl 😉

 

Nu sagde du vi skulle lede så ok du har i spørgsmålet "på hvilket tid af dagen har du mulighed for at være på" i slutning starter du sætningen i parentesen med stort og i næste spørgsmål (tilsidst) starter du med småt så du burde måske bestemme dig hvad du gør.

 

 

og til @Ra1fi 

+rep 

flink fyr

kan reglerne 

kunne godt se dig som staff

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Aske skrev:

Nu sagde du vi skulle lede så ok du har i spørgsmålet "på hvilket tid af dagen har du mulighed for at være på" i slutning starter du sætningen i parentesen med stort og i næste spørgsmål (tilsidst) starter du med småt så du burde måske bestemme dig hvad du gør.

 

 

og til @Ra1fi 

+rep 

flink fyr

kan reglerne 

kunne godt se dig som staff

"Jeg rejser til udlandet". Det starter med småt, det kan jeg godt se

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, hovedknuser6 skrev:

-REP

Virker ikke som om du har gjort noget ud af din ansøgning og tjekket den for fejl (samme ord stavet forskelligt).

Hvis du gad at læse?

49 minutter siden, Ra1fi skrev:

Er ordblind så der kan komme stavefejl, men skal nok prøve at fjerned dem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZeTaZ skrev:

-rep

snakker grimt

To be fair - Det her er internettet, og alle snakker grimt til tider. Hvis ikke du har bedre argumenter for, hvorfor Ra1fi skal afslåes, så bare lad være med at kommentere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Vito skrev:

To be fair - Det her er internettet, og alle snakker grimt til tider. Hvis ikke du har bedre argumenter for, hvorfor Ra1fi skal afslåes, så bare lad være med at kommentere.

👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ra1fi din abe.

 

Nu har jeg synes du ikke skulle være staff i et godt stykke tid nu. MEN nu hvor du ikke kalder mig emo karate kid osv. Og faktisk viser du ikke er lige så'n en stor idiot som du har været.

Så giver jeg dig et fedt +REP!

 

Grundet af:

  • Aktiv
  • Flink
  • Kender godt til staffteamet
  • Aktiv på vores teamspeak
  • Kender godt til reglerne (kan dog være et troll af og til)

Hav en god dag din abe

- Bimse

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

  • Du sød nok (og sød nok fugl)
  • Jeg synes ikke helt du var egnet som staff i starten, men efter at have snakket med dig, virker du lidt mere arrangeret.
  • Har spillet på serveren i noget tid og har ok styr på regel sættet
  • Dog må jeg sige som @Marcus siger, du kunne godt gøre din ansøgning lidt bedre. Måske vise, at du brænder for det.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.