Hop til indhold
Stavox

Når folk kloger i noget de ikke aner en kæft om


DoktorDim

Recommended Posts

7 timer siden, Mush skrev:

But is he wrong doe

Ifølge kilderne www.inverse.comwww.forbes.com og www.express.co.uk er den årlige chance for supervulkanen ved Yellowstone går i udbrud 0.00014%, hvor imod chancen for at dø af en meteor er 0.0000013% ifølge kilden www.cnet.com. Jeg kunne dog ikke finde en officiel udmelding omkring chancerne, så det er nok nogle gode bud på hvad chancerne kunne være.

NASA har dog en plan, hvor man kan sænke chancen for, at supervulkanen ved Yellowstone går i udbrud. Dette er IKKE beregnet med i chancerne, så derfor vil chancen nok ligge markant lavere end 0.00014%.

 

Så ifølge min research, så har jeg fundet ud af, at chancen pt. er større for supervulkanen Yellowstone går i udbrud, men i fremtiden vil det være omvendt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, DoktorDim skrev:

Ifølge kilderne www.inverse.comwww.forbes.com og www.express.co.uk er den årlige chance for supervulkanen ved Yellowstone går i udbrud 0.00014%, hvor imod chancen for at dø af en meteor er 0.0000013% ifølge kilden www.cnet.com. Jeg kunne dog ikke finde en officiel udmelding omkring chancerne, så det er nok nogle gode bud på hvad chancerne kunne være.

NASA har dog en plan, hvor man kan sænke chancen for, at supervulkanen ved Yellowstone går i udbrud. Dette er IKKE beregnet med i chancerne, så derfor vil chancen nok ligge markant lavere end 0.00014%.

 

Så ifølge min research, så har jeg fundet ud af, at chancen pt. er større for supervulkanen Yellowstone går i udbrud, men i fremtiden vil det være omvendt.

 

Kan ikke helt se hvordan du bliver så frustreret over en kommentar på facebook. Der er da klart værre kommentarer at finde på sådan nogle opslag.
Det er da også fucking ligemeget om der sidder nogle kloge mennesker der bliver betalt 50k$ om måneden for at lave ikke en skid. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, DoktorDim skrev:

Ifølge kilderne www.inverse.comwww.forbes.com og www.express.co.uk er den årlige chance for supervulkanen ved Yellowstone går i udbrud 0.00014%, hvor imod chancen for at dø af en meteor er 0.0000013% ifølge kilden www.cnet.com. Jeg kunne dog ikke finde en officiel udmelding omkring chancerne, så det er nok nogle gode bud på hvad chancerne kunne være.

NASA har dog en plan, hvor man kan sænke chancen for, at supervulkanen ved Yellowstone går i udbrud. Dette er IKKE beregnet med i chancerne, så derfor vil chancen nok ligge markant lavere end 0.00014%.

 

Så ifølge min research, så har jeg fundet ud af, at chancen pt. er større for supervulkanen Yellowstone går i udbrud, men i fremtiden vil det være omvendt.

Chill du ikke til eksamen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 03/05/2019 den 11:38 PM , P4R4N0RM4L skrev:

Det sjovt hvordan du ikke postede det, men alligevel valgte at poste det på forum???

edit: https://www.facebook.com/tv2news/posts/10157919558444714

dette er postet "in question", men hvis man scroller ned til Søren Larsen's kommentar, er der intet svar?

 

Han havde jo heller ikke "sendt" kommentaren ind på selve billedet, hvilket jeg også synes er fornuftigt af @DoktorDim, da han nok heller ikke vil skabe mere debat, end der allerede er 😜

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.