Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Migos


danieldk2310

Recommended Posts

Forklar situationen: hej jeg vil starte med at siger at, jeg ikke har noget som helst imod Migos på nogen som helst måde.
 Men synes bare ikke at Migos er egnet til at være staff.
 for det første kan han ikke reglene og så kommer man i en akavet situation hvor han ikke en gang kan finde en løsning på problemet.
 men grunden til at jeg ikke synes Migos skal være en del af staff teamet, er fordi han ikke rigtigt har gjort noget for det.
 det eneste han har gjort er at han har brugt en masse penge på serven, og det er grunden til at han blev staff, af hvad jeg har hørt.
 Det synes jeg ikke er fair for alle de andre fra staff teamet som har lavet en meget god og et fint stykke arbejde med at lave en ansøgning,
 hvor Migos bare fik moderator fra den ene dag til den anden.
 Den eneste grund til han blev moderator, er han brugte en masse penge og det ødelægger lidt det hele for det betyder at alle og en hver kan komme ind og købe sig ind i staff teamet,
 uden at lave en ansøgning først.
det betyde at i bare kan sætte staff til salg for penge, lidt ligsom Zypres bevis: Jeg har hørt det fra flere spillere også, derfor vælger jeg at gøre jer opmærksomme på problemet.
bevis:behøver jeg noget?  

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Migos skrev:

Hej daniel jeg har ikke købt mig til staff jeg har prøvet de ti 2dage og bliver måske staff perm så det ikke ford i jeg har brugt mange penge

kan du formuler dig lidt bedre jeg forstår ikke hvad du mener med (de ti 2dage ??)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, danieldk2310 skrev:

kan du formeler dig lidt bedre jeg forstår ikke hvad du mener med (de ti 2dage ??)

Jeg kan lige byde ind her. Vi sætter pris på din klage, men din personlige mening om hvordan vores ansættelsesprocedure er, er ikke relevant i en staffklage.

Du kan passende rette den til, så den faktisk har relevant information ift. staffklagen, i stedet for din personlige mening om alt muligt andet.

Godt formuleret selv, btw.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, danieldk2310 skrev:

hej Dynn tak for din hurtig kommentar men det var endelig (??) det jeg prøver at får frem. skal jeg tage den ned ? 

Prøver at få frem? Du har nævnt, at du føler der er nogle generelle problemer, som bestemt er relevante i din klage, men de sidste 80% er ret ligegyldige og er ikke relevante i din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Dynn skrev:

Prøver at få frem? Du har nævnt, at du føler der er nogle generelle problemer, som bestemt er relevante i din klage, men de sidste 80% er ret ligegyldige og er ikke relevante i din klage.

Men jo kan faktisk godt se hvad du prøver at sige. det er ikke rigtig hans skyld og ikke så meget en staffklage mere en klage på  hvordan han blev ansat som staff. så jeg tror altså jeg bare tager klagen ned 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, danieldk2310 skrev:

Men jo kan faktisk godt se hvad du prøver at sige. det er ikke rigtig hans skyld og ikke så meget en staffklage mere en klage på  hvordan han blev ansat som staff. så jeg tror altså jeg bare tager klagen ned 

Det er også fint at have en holdning om det, men det hører ikke til i staffklager. Der må du tage kontakt til os i privatbeskeder, hvis det er noget du føler vi burde genoverveje.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.