Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Tjulle

Recommended Posts

Dit ingame navn: tjulle
Staff ingame navn: migos
Dit SteamID: STEAM_0:0:110883433
Staff SteamID:STEAM_0:0:151804568
Forklar situationen: mig og bimse havde en samtale kørende igår (d. 1maj) hvor bims så kalder mig en luder, hvor efter jeg forklare ham at jeg er en pige, hvilket føre til han undskylder. 
idag (d. 2 maj) så caller jeg case, hvor migos tager casen og løser problemet, efter han har løst det og stadig er i aktiv case, siger han at han har hørt fra bimse, at han kan købe mig for 500kr i en time. 
Jeg vil mene at det er brud på jeres egne regl (1.3) derud over er det også forkert af ham, da han er mindreårig. 

Bevis: Jeg går på teamspeak, for at spørg bimse indtil hvorfor han har sagt sådan, derefter rykker bimse migos op i det rum vi nu sidder i, hvor migos indrømmer overfor bimse at han gjorde det i case.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @ZeNoxXi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi beklager meget at du har været udsat for dette.

Det er selvfølgeligt ikke okay at en staff snakker sådan til en, og da slet ikke i en admin case.

 

Dog tænker jeg ikke at der er nogen grund til at gøre meget mere ved sagen, da Migos ikke længere er staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.