Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern eftersøgning ved jobskifte til Politibetjent


Scaled

Recommended Posts

Hej.

Jeg har i et stykke tid gået og tænkt over, hvor frustrerende det er, når man beholder sin eftersøgning, når man skifter job. Det er ikke så meget som hvis man f.eks. skifter job fra gangster til tyv - men mere hvis du skifter job fra f.eks. tyv til betjent. Det er pænt irriterende, at betale en bøde som betjent, som du egentligt ikke har gjort i dit nuværende liv. Jeg har nemlig forstået det som om, at når man skifter job, så er man ligesom en ny person på en eller anden måde.

Kunne man ikke tilføje sådan, at når man skifter til betjent, så bliver ens eftersøgning fjernet?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kagen skrev:

Hvis du har fået en "høj" bøde så er det jo dumt, hvis du bare kan skifte job for at undgå den bøde?

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men det er vel også dumt hvis du får en bøde for noget du gjorde i dit "tidligere" liv. Jeg mener derfor, at det kun skal være hvis du skifter til betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

"Hej jeg hedder Zlaskedrengen og jeg får lige 9.5K bøde også går jeg politibetjent og fucker rundt og mister bøden"

God tanke, men jeg forstår det ikke.

IRL ville det nok ikke være så godt at få en fartbøde lige som man var færdig med en politiuddannelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

"Hej jeg hedder Zlaskedrengen og jeg får lige 9.5K bøde også går jeg politibetjent og fucker rundt og mister bøden"

God tanke, men jeg forstår det ikke.

IRL ville det nok ikke være så godt at få en fartbøde lige som man var færdig med en politiuddannelse.

HAHAHA fucking true

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Vi kunne også bare gøre, så man ikke kan skifte job når man er eftersøgt? - eller blot forhindre at man skifter til politi.

Seems good to me - hader bare at være betjent, og skulle betale en bøde, som skete i "det forrige liv".

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til at det er lavet er fordi at folk misbruger det. Det er det samme som at man ikke kan sætte sin bil ind i garagen når man er eftersøgt. 

Det er for at man ikke bare kan gøre sådan også er man ikke eftersøgt længer. Bøden som man jo kan være eftersøgt for kunne man jo bare vælge at betale

i stedet for at afvise også skifte job for at få den væk. Det hænger jo ikke sammen. Forstår godt hvad du mener men det kan stadig misbruges udenset hvad for et

job det er. Du kan F.eks bare få en bøde og afvise den, derefter går du betjent også er den væk når du går tyv igen. Det ville ikke være en særligt god idé i følge mig.

 

mvh. Heimer

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Heimer skrev:

Grunden til at det er lavet er fordi at folk misbruger det. Det er det samme som at man ikke kan sætte sin bil ind i garagen når man er eftersøgt. 

Det er for at man ikke bare kan gøre sådan også er man ikke eftersøgt længer. Bøden som man jo kan være eftersøgt for kunne man jo bare vælge at betale

i stedet for at afvise også skifte job for at få den væk. Det hænger jo ikke sammen. Forstår godt hvad du mener men det kan stadig misbruges udenset hvad for et

job det er. Du kan F.eks bare få en bøde og afvise den, derefter går du betjent også er den væk når du går tyv igen. Det ville ikke være en særligt god idé i følge mig.

 

mvh. Heimer

Jeg forventer ikke, at folk skifter til betjent, fordi de fik en bøde, og så derefter skifter tilbage igen - det virker ret usandsynligt.

For mit vedkommende, virker det som Dynn sagde, som en fin løsning. Altså at man slet ikke kan blive politibetjent, og så skal vente den der cooldown - så bliver man jo enten tvunget til at betale eller køre videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.