Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] klage


azxe2006

Recommended Posts

Hey mester.

 

Da det er Aske og jeg raider en base overfor spawn og vi siger du skal fuppe af ellers bliver du pløjet ned, hvilket du ikke gjorde, går du så som betjent og arrester os lige efter Så du bryder både NLR og Jobabuser.

Og derefter siger du så at du fik at vide af en staff du ikke ku navnet på at man godt måtte bryde nlr hvis det var overfor spawn hvilket ikke rigtig giver mening for NLR må ikke brydes lige mget hvad. 

 

- Dromis 

Link til kommentar

Hej @azxe2006 

 

Jeg starter et raid sammen med @Dromis Fungaro ude foran spawn på rockford på en bygning der står der du går over til vores raid og er i nærheden vi er så itvivl om du er betjent så vi skyder dig.

efterfølgene kommer du så hen som betjent og arrester og begge, på det tidspunkt har du NLR med grunden aktivt raid så du har på ingen måde lov til at arreste os. Jeg skifter så til Rigspolitichef for at stoppe dit brud på reglerne istedet for at du fortsætter med at bryde dem da du tydelig hvis ikke kan reglerne for noget så simpelt som NLR så mens vi sidder og er sure over at du bryder NLR for at arreste os demoter vi dig 

Jeg kan godt se det fra din side at det er en dårlig grund jeg demoter dig med og det undskylder jeg også men jeg syntes stadig du skal læse op på reglerne for NLR istedet for at gå efter hvad en staff du ikke kan huske navnet på har sagt.

 

Hilsen Aske

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.