Hop til indhold
Stavox

Pinky/Ongo - Scammer


Sandfeld

Recommended Posts

Dit in-game navn: Sandfeld

 

Vedkommenes in-game navn: Ongo pt, kendt som Pinky

Vedkommenes steamid: STEAM_0:0:132651080

 

Bevis: image.png.8e1d344c1b8e7cd90915b85ecda0c874.png

 

Andet information der er vigtigt for os: Lige et hurtigt referat:

Jeg betalte 1,4mil for en e2 som han fortalte han kunne lave. Han fortalte han var færdig og jeg betalte. Derefter valgte han og begynde på e2en, senere fandt han ud af han ikke kunne lave e2en.

Efter da, har jeg spurgt pænt om jeg kunne få nogle af pengene tilbage. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Han spildte min tid jeg brugte 2 dage efter skole på at lave en E2 og få den til at virke hvor jeg så fandt ud af at den E2 kunne man ikke lave.

 

Da jeg så havde brugt de 2 dage efter skole til jeg skulle i seng der fandt jeg ud af det.

 

Mens jeg prøvede at finde ud af om at man kunne lave den E2 blev der talt grimt til mig og jeg blev svinet til.

 

Jeg tænker så lidt over tingene og derefter bliver der også talt grimt.

 

og der indså jeg at jeg faktisk ikke gad mere. 

 

Jeg får så nok og bliver frustreret.

 

Jeg spørger ham så om hvorfor at han skulle bruge min tid.

 

Jeg skulle lave en E2 man ikke kunne pille i.

 

Jeg laver så en E2 som selv destruere hvis man kommer ind for en speciel rækkevidde.

 

Det var så ikke okay jeg skulle lave blackbox / Prop protection.

 

jeg bruger ca. 4-6 timer på at finde ud af noget med det.

 

Jeg skriver lidt med dig Jimmi og jeg skriver med jimboe

 

Jimboe sagde det kan man ikke fordi at det er Prop Protection der gør det.

 

Jimmi siger det kan man sagtens i E2.

 

Jeg siger så til sandfeld at han skulle have tak for at spilde min tid fordi at:

 

Jeg først skulle lave noget man ikke kunne pille ved, som var første aftale.

 

Han sagde som sagt at det ikke var godt nok fordi at det var ikke det han havde tænkt meeen det var det han havde sagt.

 

Der, der ændrede han til Blackbox og derefter siger jeg "Ved ikke om det kan laves men kan gøre mit bedste for at prøve?"

 

Han siger "ok hvornår er det ca. færdigt"

 

Jeg siger "Når jeg finder en måde"

 

Der går en dag hvor jeg havde prøvet forskellige ting.

 

Der indså jeg at det kunne man ikke og at min tid blev spildt da der var en aftale og den blev lavet om til noget der ikke kunne lade sig gøre.

 

Så det var ikke scam, Jeg lavede min del af aftalen og han lavede sin del af aftalen

 

Jeg lavede en E2 først som åbenbart ikke var god nok, hvor han så kommer med noget man ikke kan lave og spilder min tid. I stedet for at bruge den E2 jeg lavede til at starte med. 

 

Han valgte så at Spam´e mig med Beskeder hvor der stod Scammer!

 

Hvilket jeg ikke tolerere.

 

Vi aftalte at jeg skulle lave en E2 hvor at man ikke skulle kunne finde den eller komme i nærheden af den. Det gør jeg så også blev jeg kaldt en scammer.

 

Han spurgte ikke på noget tidspunkt pænt om noget.

 

Han blev ved med at sige spasser eller nogen andre grimme ting er du ikke snart færdig det her er kedeligt

 

MVH. Ongo/Heimer/Pinky

 

Stil gerne spørgsmål!

 

:D

 

EDIT: Det har aldrig på noget tidspunkt været scam for jeg holdte min del af den aftale vi havde. Han har bare valgt at få det til at se ud som scam selvom at den aftale vi havde blev holdt. Jeg valgte ikke at give penge tilbage fordi at jeg ikke følte at han spurgte på en ordenlig måde. Han spamede mig konstant og snakkede grimt. + Da jeg som sagt ikke har gjort noget forkert og sagde "Det er ikke sikkert at man kan lave det men jeg kan prøve" Der er det lidt hans egen skyld for jeg sagde ikke at jeg sagtens kunne lave det udenset hvad. Jeg sagde kun "Jeg kan prøve". Den første E2 som blev lavet den blev lavet efter hvad han krævede så allerede der kunne jeg have stoppet den. Men valgte at give et forsøg!

Link til kommentar
Del på andre sites

Pinky, du troede du kunne lave en blackbox e2, hvilke du hurtigt fandt ud af du ikke kunne. Derefter vil du lave den på alle mulige forskellige måder som vi ikke havde aftalt. 

 

Den del med jeg har svinet dig til kunne du ikke være mere dobbeltmoralsk med. Du opfører dig konstant som en kæmpe svin over for mig og mange andre.

 

Jeg gav dig massere af tid, da jeg så valgte at spørge dig hvordan det gik var du utrolig flabet. 

 

Pinky, jeg ved ikke meget om e2'er det gør du derimod derfor forventede jeg du kunne komme med et ordentlig resultat. 

 

Har aldrig spammet dig med scam.

 

Har selvfølgelig ikke noget bevis på hvilke svin du er, men alle ved det jo i forvejen så det er jo heller ikke nødvendigt. 🙂

 

 

Da du begyndte og fortælle at det var spild af tid, kunne jeg forstå det. Derfor begyndte jeg og spørge om jeg kunne få nogle penge retur! Jeg endte med at spørge om endda bare 400k hvilke selvfølgeligt vil være en god deal for dig. Men det var ikke godt nok.

 

"Han spildte min tid jeg brugte 2 dage efter skole på at lave en E2 og få den til at virke hvor jeg så fandt ud af at den E2 kunne man ikke lave."

Du kunne vel heller ikke lyve lidt mere vel? Første skoledag kommer jeg endda ind på serveren. Der ser jeg dig med en anden kunde du gerne vil sælge noget til!

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Sandfeld skrev:

Pinky, du troede du kunne lave en blackbox e2, hvilke du hurtigt fandt ud af du ikke kunne. Derefter vil du lave den på alle mulige forskellige måder som vi ikke havde aftalt. 

 

Den del med jeg har svinet dig til kunne du ikke være mere dobbeltmoralsk med. Du opfører dig konstant som en kæmpe svin over for mig og mange andre.

 

Jeg gav dig massere af tid, da jeg så valgte at spørge dig hvordan det gik var du utrolig flabet. 

 

Pinky, jeg ved ikke meget om e2'er det gør du derimod derfor forventede jeg du kunne komme med et ordentlig resultat. 

 

Har aldrig spammet dig med scam.

 

Har selvfølgelig ikke noget bevis på hvilke svin du er, men alle ved det jo i forvejen så det er jo heller ikke nødvendigt. 🙂

 

 

Da du begyndte og fortælle at det var spild af tid, kunne jeg forstå det. Derfor begyndte jeg og spørge om jeg kunne få nogle penge retur! Jeg endte med at spørge om endda bare 400k hvilke selvfølgeligt vil være en god deal for dig. Men det var ikke godt nok.

 

"Han spildte min tid jeg brugte 2 dage efter skole på at lave en E2 og få den til at virke hvor jeg så fandt ud af at den E2 kunne man ikke lave."

Du kunne vel heller ikke lyve lidt mere vel? Første skoledag kommer jeg endda ind på serveren. Der ser jeg dig med en anden kunde du gerne vil sælge noget til!

 

 

 

 

 

 

Jeg startede med at lave en E2 præcist som du beskrev det og du var ikke tilfreds. 

Sandfeld du kan ikke komme uden om det, du sviner folk til med vilje og gør det endnu grimmer end det var i forvejen fordi at du får svar på de ting du siger .

Du havde spammet mig, jeg kan tydeligt huske det. Jeg sad med Cookiejoe og lavede nogle forskellige ting. Og pludseligt hører jeg at min chat på steam bliver spammet med ordet "Scammer"

Du sidder og får det hele til at lyde som et scam, meeeen som også var min plan det var at når du endelig var klar til at spørge om at få nogle penge tilbage på en ordentlig måde hvor "Svin" ikke var indblandet så ville jeg svare og du ville modtage et refund på et bestemt beløb. Men i stedet vælger du at spam´e mig og kalde mig et svin og alt muligt andet op til flere gange, Mens det eneste jeg ventede på var et spørgsmål der ikke havde grimme ord i sig som "Svin, fede dyr, mongol, halv hjernet" og sådan nogle ting. som jeg kan se i dit post skriver du ikke noget om hvad du selv gjorde i aftalen. Og derfor skriver jeg ordret hvad der sket fordi at du ikke tør at skrive hvad du gjorde fordi at du ville have at alle skulle tro på at jeg er en scammer som bare tager penge for at få dem, meeeen det er jeg ikke jeg er blot en person som går ud fra at når man gerne ville have noget så beder man ikke om det ved at svine folk til man spørger pænt i stedet for at sætte folk op i et hjørne og få dem til at ligne forbryderen. Du har glemt over halvdelen af historien?! og jeg ville nu forklare ordret hvad der skete:

 

Sandheden!

Jeg sad og chillede for mig selv og får en pm omkring en E2 fra sandfeld. Han forklare så at han har den her base med en E2 man ikke kan finde? den er gemt. Jeg prøver så en gammel E2 der kan finde ting. (Den virker så ikke!) Vi finder så E2´en og  han prøver at gå ind i den, og den siger "Du kan ikke se/redigere e2´en for den er Blackboxet!" Han siger så prøv at lav noget der ikke kan pilles ved eller findes. Jeg laver så en E2 med en function der gør at hvis man kommer i nærheden af E2´en så selv destruere den, og at det man skal gøre er at sætte den langt væk fra selve basen så den ikke kan findes. Han siger så den er fin men ikke hvad jeg regner med. Han forklare så at han ville have Blackbox i E2 og jeg siger så ordret "Jeg ved ikke om man kan, Meeen jeg kan prøve!". Jeg forklare ham så at jeg altid får betaling før jeg laver en E2 så jeg ikke ender i den situation med at man ikke gider at betale alligevel fordi at man ikke har lyst. Han betaler så et aftalt beløb for at jeg skulle prøve på at lave det og i mellemtiden har han den jeg lavede til at starte med. (Som virkede perfekt og faktisk kunne bruges rimeligt godt fordi at den bar skulle gemmes også var den klar) Jeg står og laver E2 hvor der ca. går 5-10 min han spørger så hvornår jeg er færdig og jegsvarere selvfølgeligg det ved jeg ikke. Der går lidt længere tid og jeg står lidt stille fordi at jeg havde noget jeg skulle ordne på mit værelse fordi at min far ville komme og der var ikke rent og pænt på mit bord. Han vælger så at prop Pushe mig mode noget vand og sige "Hvis du ikke kommer i gang med at lave E2´en færdig så drukner jeg dig!". Jeg siger så stop Prop push og han stopper. Jeg bruger så 20 min på at finde ud af noget mere hvor han så prop pusher igen og siger præcis det samme. (Samtidig med grimt sprog)(Noget i nærheden af "Bliv nu færdig dit svin") jeg siger så at det tager den tid det tager fordi at jeg ikke vidste om man kunne lave det. Der går så 1 timer eller sådan noget hvor jeg så siger at jeg skal til spawn. ("Inde for den time blev jeg også kørt ned af sandfeld fordi at han kedede sig") Jeg bliver kørt til spawn og hjælper en person hurtigt fordi at på det tidspunkt var jeg i gang med at skrive til Jimmi og Jimboe. Jeg får 2 forskellige svar. Det ene er at man godt kan og det andet er at man ikke kan. I mellemtiden bliver jeg kaldt svin og fed fordi at det tog noget tid at kontakte jimmi og jimboe. Jeg får svarene og fortæller hvad jeg fik af svar. Med det samme siger han så skal du give alle penge tilbage for ellers er det scam. Jeg spørger ham så "Hvad med den tid jeg har brugt og de E2´er jeg havde lavet til dig i mellemtiden?" Der var et par E2´er jeg lavede til ham imens jeg fik svar. Han bliver så ved med at sige at han ville have det hele tilbage fordi at han ikke har fået noget. (Hvilket han har!) Jeg siger så "Giv mig noget tid til at tænke over det!" Der går 1 - 2 dage og der blev der skrevet at jeg var et fedt svin fordi at jeg åbenbart i hans øjne har spammet ham selvom at jeg bad ham om at tale pænt. der går ca. 1-2 dage mere og her bliver jeg så scammet med ordet "Scammer!" og skriver at hvis han overhovedet ville have noget så skulle han spørge pænt og stoppe med at spamme. Han bliver ved og jeg er så tæt på at blokere ham men så stoppede han. Og stadig den dag i dag venter jeg på et ordentligt spørgsmål om aftalen der ikke har noget at gøre med de ord han har sagt til mig!

 

Læs historien igennem og tænkt lidt over det en ekstra gang. Så kan i se hvorfor jeg mener at det ikke er scam.

 

kom med en kommentar hvis du er uenig i stedet for at give en reputation som ikke kan bruges til noget! 😉

 

MVH. Ongo / Heimer / Pinky ❤️ ;D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Heimer skrev:

 

Jeg startede med at lave en E2 præcist som du beskrev det og du var ikke tilfreds. 

Sandfeld du kan ikke komme uden om det, du sviner folk til med vilje og gør det endnu grimmer end det var i forvejen fordi at du får svar på de ting du siger .

Du havde spammet mig, jeg kan tydeligt huske det. Jeg sad med Cookiejoe og lavede nogle forskellige ting. Og pludseligt hører jeg at min chat på steam bliver spammet med ordet "Scammer"

Du sidder og får det hele til at lyde som et scam, meeeen som også var min plan det var at når du endelig var klar til at spørge om at få nogle penge tilbage på en ordentlig måde hvor "Svin" ikke var indblandet så ville jeg svare og du ville modtage et refund på et bestemt beløb. Men i stedet vælger du at spam´e mig og kalde mig et svin og alt muligt andet op til flere gange, Mens det eneste jeg ventede på var et spørgsmål der ikke havde grimme ord i sig som "Svin, fede dyr, mongol, halv hjernet" og sådan nogle ting. som jeg kan se i dit post skriver du ikke noget om hvad du selv gjorde i aftalen. Og derfor skriver jeg ordret hvad der sket fordi at du ikke tør at skrive hvad du gjorde fordi at du ville have at alle skulle tro på at jeg er en scammer som bare tager penge for at få dem, meeeen det er jeg ikke jeg er blot en person som går ud fra at når man gerne ville have noget så beder man ikke om det ved at svine folk til man spørger pænt i stedet for at sætte folk op i et hjørne og få dem til at ligne forbryderen. Du har glemt over halvdelen af historien?! og jeg ville nu forklare ordret hvad der skete:

 

Sandheden!

Jeg sad og chillede for mig selv og får en pm omkring en E2 fra sandfeld. Han forklare så at han har den her base med en E2 man ikke kan finde? den er gemt. Jeg prøver så en gammel E2 der kan finde ting. (Den virker så ikke!) Vi finder så E2´en og  han prøver at gå ind i den, og den siger "Du kan ikke se/redigere e2´en for den er Blackboxet!" Han siger så prøv at lav noget der ikke kan pilles ved eller findes. Jeg laver så en E2 med en function der gør at hvis man kommer i nærheden af E2´en så selv destruere den, og at det man skal gøre er at sætte den langt væk fra selve basen så den ikke kan findes. Han siger så den er fin men ikke hvad jeg regner med. Han forklare så at han ville have Blackbox i E2 og jeg siger så ordret "Jeg ved ikke om man kan, Meeen jeg kan prøve!". Jeg forklare ham så at jeg altid får betaling før jeg laver en E2 så jeg ikke ender i den situation med at man ikke gider at betale alligevel fordi at man ikke har lyst. Han betaler så et aftalt beløb for at jeg skulle prøve på at lave det og i mellemtiden har han den jeg lavede til at starte med. (Som virkede perfekt og faktisk kunne bruges rimeligt godt fordi at den bar skulle gemmes også var den klar) Jeg står og laver E2 hvor der ca. går 5-10 min han spørger så hvornår jeg er færdig og jegsvarere selvfølgeligg det ved jeg ikke. Der går lidt længere tid og jeg står lidt stille fordi at jeg havde noget jeg skulle ordne på mit værelse fordi at min far ville komme og der var ikke rent og pænt på mit bord. Han vælger så at prop Pushe mig mode noget vand og sige "Hvis du ikke kommer i gang med at lave E2´en færdig så drukner jeg dig!". Jeg siger så stop Prop push og han stopper. Jeg bruger så 20 min på at finde ud af noget mere hvor han så prop pusher igen og siger præcis det samme. (Samtidig med grimt sprog)(Noget i nærheden af "Bliv nu færdig dit svin") jeg siger så at det tager den tid det tager fordi at jeg ikke vidste om man kunne lave det. Der går så 1 timer eller sådan noget hvor jeg så siger at jeg skal til spawn. ("Inde for den time blev jeg også kørt ned af sandfeld fordi at han kedede sig") Jeg bliver kørt til spawn og hjælper en person hurtigt fordi at på det tidspunkt var jeg i gang med at skrive til Jimmi og Jimboe. Jeg får 2 forskellige svar. Det ene er at man godt kan og det andet er at man ikke kan. I mellemtiden bliver jeg kaldt svin og fed fordi at det tog noget tid at kontakte jimmi og jimboe. Jeg får svarene og fortæller hvad jeg fik af svar. Med det samme siger han så skal du give alle penge tilbage for ellers er det scam. Jeg spørger ham så "Hvad med den tid jeg har brugt og de E2´er jeg havde lavet til dig i mellemtiden?" Der var et par E2´er jeg lavede til ham imens jeg fik svar. Han bliver så ved med at sige at han ville have det hele tilbage fordi at han ikke har fået noget. (Hvilket han har!) Jeg siger så "Giv mig noget tid til at tænke over det!" Der går 1 - 2 dage og der blev der skrevet at jeg var et fedt svin fordi at jeg åbenbart i hans øjne har spammet ham selvom at jeg bad ham om at tale pænt. der går ca. 1-2 dage mere og her bliver jeg så scammet med ordet "Scammer!" og skriver at hvis han overhovedet ville have noget så skulle han spørge pænt og stoppe med at spamme. Han bliver ved og jeg er så tæt på at blokere ham men så stoppede han. Og stadig den dag i dag venter jeg på et ordentligt spørgsmål om aftalen der ikke har noget at gøre med de ord han har sagt til mig!

 

Læs historien igennem og tænkt lidt over det en ekstra gang. Så kan i se hvorfor jeg mener at det ikke er scam.

 

kom med en kommentar hvis du er uenig i stedet for at give en reputation som ikke kan bruges til noget! 😉

 

MVH. Ongo / Heimer / Pinky ❤️ ;D

 

 

 

Det helt håbløs det her. 

Halvdelen af det er en stor løgn. 

De fleste der kender Pinky burde også vide det.

 

Jeg har spurgt pænt massere af gange om jeg kunne få penge tilbage, siden du ikke kunne komme med et ordentlig resultat.

 

Selv hvis jeg havde gjort alt det du har fortalt, så burde du stadig overholde den aftale vi lavede. 

 

Kig her > Ordentlig e2 for 1.4millioner <

 

Det kunne være dejligt hvis du kunne komme med noget bevis af det du siger?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sandfeld skrev:

 

 

Det helt håbløs det her. 

Halvdelen af det er en stor løgn. 

De fleste der kender Pinky burde også vide det.

 

Jeg har spurgt pænt massere af gange om jeg kunne få penge tilbage, siden du ikke kunne komme med et ordentlig resultat.

 

Selv hvis jeg havde gjort alt det du har fortalt, så burde du stadig overholde den aftale vi lavede. 

 

Kig her > Ordentlig e2 for 1.4millioner <

 

Det kunne være dejligt hvis du kunne komme med noget bevis af det du siger?

 

Du klager over at jeg er en scammer men sidder og kalder mig en løgner fordi at jeg forklare præcist hvad der skete. Forstår godt at du ikke gider at indrømme dit prop push og dit cdm + grimme sprog.

Men du må forstå at når du laver sådan et post her så forklar historien både med det jeg har gjort og det DU har gjort ikke kun mig. Som jeg ser det har du ikke spurgt pænt.

 

du betalte for de andre E2´er jeg også har givet dig hvilket jeg har lavet til dig men du faktisk ikke tænker over. De penge du gav var for den tid jeg havde brugt på de E2´er jeg lavede og den tid jeg brugte på at teste og finde ud af noget jeg ville prøve på at lave. Jeg sagde ikke på noget tidspunkt at jeg kunne jeg sagde at jeg ville prøve, det må du forstå.

 

Som sagt venter... jeg stadig på at du spørger på en ordentlig måde. + at du forstår at jeg ikke kan give alt tilbage da du faktisk fik noget ud af det. Du modsiger alt hvad jeg skrev du gjorde, men du forklare ikke selv fra din side hvad du gjorde så jeg kom med min side af historien og det første du skriver er at det er en løgn. Men hvis du tænker dig om og siger sandheden så ved du godt at det var det der skete. Jeg kender også dig og du lyver altid hvis folk ikke har nogen beviser. Jeg siger altid sandheden selvom der ikke er bevis fordi at jeg ikke er en løgner. For at lyve er jo dumt. Det hjælper dog heller ikke situationen vi har haft gang i at du bryder reglerne modsiger at du har gjort det og vælger at kalde mig en løgner da du ved at jeg 100% har ret, du tør bare ikke at indrømme det fordi at du tror at du ville få e straf hvilket du ikke gør!

 

De tidspunkter hvor du skriver kan jeg ikke få 1 mil tilbage der har du 1 time før kaldt mig et fedt svin og en mongol + bums. Som sagt venter jeg på et  sødt spørgsmål hvor der står noget i nærheden af ("Undskyld at jeg har været sådan over for dig, og undskyld for at jeg spammer dig med scammer også selvom at jeg sørgede for at du ikke gad at give noget! men kan vi ikke aftale et beløb jeg kan få tilbage?") det må du skrive til mig som undskyldning og derfra kan vi aftale noget i stedet for at jeg bliver kaldt svin. Det er en god idé i stedet for at diskutere noget herinde som faktisk ikke er afsluttet mellem os. 

 

Du kan skrive til mig også finder vi ud af noget i stedet for at jeg bliver kaldt en løgner osv. jeg ville sygt gerne snakke om tingene men det virker sådan at du bare ville have at alle skal hade mig bare fordi at du ikke kan lide mig? Du kunne til at starte med spørge mig om vi skulle tage en snak over Dis eller TS om hvad vi gør. Men i stedet spammer du mig og skriver grimt. 

 

så jeg tænker at vi tager en snak også skriver vi herinde hvad vi blev enige om også stopper vi det der med at spamme og kalde mig en scammer da jeg ikke er det.

 

Man skal tale til andre som man selv ville tales til, DERFOR snakker jeg sådan til folk som taler grimt til mig. 

 

Så jeg tænker at du kontakter mig også finder vi ud af det? ;D

 

MVH. P/O/H

Link til kommentar
Del på andre sites

Har spurgt pænt massere af gange? Hvad skulle den her gang betyde?

 

Jeg har ikke tænkt mig at svare videre på dine løgne. 

 

Men vi er jo sikre på en ting, jeg betalte du har ikke kommet med det resultat jeg vil have. 

Derfor er det scam, hvilke betyder du er en scammer og derfor burde blive blacklisted.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sandfeld skrev:

Har spurgt pænt massere af gange? Hvad skulle den her gang betyde?

 

Jeg har ikke tænkt mig at svare videre på dine løgne. 

 

Men vi er jo sikre på en ting, jeg betalte du har ikke kommet med det resultat jeg vil have. 

Derfor er det scam, hvilke betyder du er en scammer og derfor burde blive blacklisted.

 

Jeg kom med præcis hvad aftalen var og hvis du nu kontaker mig privat på en pæn måde der ikke inkludere grimme ord, så finder vi ud af det? 😉

 

EDIT: mød mig ingame på en af serverne på et tidspunkt. Så ser du hvad jeg har til dig så du ikke føler dig snydt!

Lille edit. Mig og sandfeld har fundet ud af en løsning så der er ikke noget problem. I alle må have en super fortsat god aften!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.