Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på Abdi Jensen


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Dit in-game navn: 

Mr Hunt

Vedkommendes in-game navn:

Abdi Jensen

Dit SteamID:

STEAM_0:0:70543977

Vedkommendes SteamID:

STEAM_0:0:97057135

Tidspunkt for hændelse:

9.55.28 (Der hvor jeg stopper ham)

Og den sidste pm løber ind klokken 10.13.14 (Hvor han derefter leaver)

Hvad regler er blevet brudt:

Regel nummer 1,2 

Hvad skete der?:

Det hele starter med at han kommer kørende oppe fra bagsiden af hospitalet, derefter vælger jeg at stoppe ham da der er skilte der viser 

at han ikke må køre deroppe. Da jeg har standset ham trækker han en gun og skyder på mig. Jeg kalder derefter forstærkning og Hondo kommer. Vi eftersatte ham og vi fandt hans

base og valgte og sniffe og fik snifferen op på de 72%.

Da vi er færdige med basen kommer han kørende og stikker af igen. Derefter skriver han til mig at snifferen skal op på 75%, men jeg skriver så til ham at det er 70% og det står på regel 15.9.

Klokken 10.0.24 eftersøger jeg ham og vi forsøger at finde ham. Herefter mener han så at jeg ikke må eftersøge ham fordi der er gået over 5 min, men det er der altså ikke. 

Opsumering: Klokken 9.56.05 er sidste gang jeg ser ham.

Klokken 10.00.26 eftersøger jeg ham. (+At jeg lige har set ham foran basen)

Da eftersøgningen er ovre kommer han kørende. Han vælger at lave en ulovlig uvending, og de stopper vi ham for. 

Han prøver at stikke af, men vi får ham ud og han trækker våben og vi får ham i fængsel. 

Derefter kommer der beskeder fra ham hvor han skriver at man familie skal dø. 

I den næste besked står der at han håber at jeg får en sygdom, så jeg kun kan bevæge mine øjne.

 

Beviser:

Hondo: STEAM_0:1:191147587

https://youtu.be/q3EtX3c1CpE (Det hele starter 5.00)

Bevis.PNG.2562f797c3777d08fd92da4009e2f913.PNG686275754_Bevis2.PNG.ddfa3d2fb35bce76ebb344e3e6c75333.PNG

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Mr Hunt.

Det er selfølgeligt ikke i orden, at skrive sådan noget. Fordi du eftersøger ham retfærdiggøre det jo ikke, at han kan skrive sådan til dig. Derfor vil han senere i dag modtage en passende straf, til det han har gjort. Hvis du ønsker og anmelde ham for yderligere reglbrud, så må du meget gerne sende videon. Ellers vil jeg lukke anmeldelsen her og sige tak for den 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Hej @Mr Hunt.

Det er selfølgeligt ikke i orden, at skrive sådan noget. Fordi du eftersøger ham retfærdiggøre det jo ikke, at han kan skrive sådan til dig. Derfor vil han senere i dag modtage en passende straf, til det han har gjort. Hvis du ønsker og anmelde ham for yderligere reglbrud, så må du meget gerne sende videon. Ellers vil jeg lukke anmeldelsen her og sige tak for den 🙂

Tak for hurtigt svar. 

Der er et link, videoen er oppe nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Mr Hunt skrev:

Tak for hurtigt svar. 

Der er et link, videoen er oppe nu.

Hej igen.

Jeg ser ikke yderligere regelbrud fra den anklagede spillers side. Er der noget jeg ikke har lagt mærke til? Du skal dog huske og eftersøge folk hurtigst muligt efter de har gjort en lovovertrædelse. Sidst i videoen eftersøger du ham for noget, som er sket for 4 minutter siden ca. og du har haft fint mulighed for og kunne eftersøge ham tidligere 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.