Hop til indhold
Stavox

[Solved] rdm af matti stalin


danish memes

Recommended Posts

Dit in-game navn: partymarty
Vedkommendes in-game navn: matti stalin
Dit SteamID:STEAM_0:0:65668619 
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:422913938
Tidspunkt for hændelse: crika 08,00
Hvad regler er blevet brudt:1,4
Hvad skete der?: jeg gik ud af pd da han så bare skyder mig ( tager dog våben frem efter lidt tid men han skyder mig klart uden grund plus de siger jeg skød dem alle jeg har ikke haft våben fremme før)
Beviser: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du skriver, at du ikke havde våben fremme før videoen begynder, er du nød til at

inkludere bevis på, at du rent faktisk ikke havde våben fremme før. Nu siger jeg ikke at du lyver,

men hvis du nu havde våben fremme før videoen startede, samt gjort noget anden han kunne

finde på at skyde dig for, har han jo ikke gjort noget forkert.

Kort sagt: Du bliver nød til at bevise at du ikke havde våben fremme før videoen starter.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som @matti siger. Vi gik og lavede pdraid da vi begynder at opfange fare fordi vi var 99.99% sikker på at du var betjent. Vi valgte af skyde dig fordi vi var så sikre på at du var betjent og da du nærmede dig så kunne vi ikke løbe risikoen ved at lade dig komme alt for tæt på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du ikke kan uploade hvad der skete før den video du allerede har uploadet, kan jeg ikke

gøre noget. Som Kaistar skriver, kunne det godt ligne at de laver PD-raid, hvilket giver dem en

god grund til at skyde dig. Eftersom du går over imod ham, på trods af at han har våben fremme, beder

du også lidt selv om det. Dog har jeg endnu ikke hørt om en bug, der skulle forveksle et "PD-raid NLR", med et normalt NLR.

 

Hvis du har yderligere tilføjelser, er du mere end velkommen til at skrive over forum, ingame eller kontakte mig på TS.

 

-Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.