Hop til indhold
Stavox

Avengers: Endgame?? [SPOILERS]


KKris
Message added by Dynn

Denne tråd kan indeholde spoilers

Recommended Posts

14 timer siden, Bimse👌 skrev:

R.I.P Tony Stark

Alle vidste jo at han ville dø, så hvorfor alle de minus-reps?

 

Marvel har sagt, at der ikke kommer flere film med Robert Downey Jr, fordi han simpelthen er for dyr en skuespiller. Skulle en anden så spille ham? Nej, vel. Iron Man er hans karakter og ingen andres - fans vil ikke have en ny Iron Man, så det er åbenlyst, at han dør i sin sidste Avengers-film. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bimse👌 skrev:

Folk er bare lidt toxic..

Har ikke engang set end game. Men hvis man bare interessere sig en smule i det. Så VED man at Robert Downey kontrakt udløber i år.

Toxic? Jeg sidder og overvejer om jeg skal se end game, men du sidder allerede og siger at Iron man dør? Desuden behøves man ikke vise interesse i en kontrakt fordi man interessere sig i en film

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bimse👌 skrev:

Folk er bare lidt toxic..

Har ikke engang set end game. Men hvis man bare interessere sig en smule i det. Så VED man, at Robert Downey kontrakt udløber i år.

https://gyazo.com/bb02bf4d4ec5956a6df3c9353293a2c1

 

Det har ikke rigtig noget med toxicity at gøre.. Det bare ligemeget hvad nederen at få en slutning på hvilken som helst film spoiled. Nu havde jeg ikke tænkt mig at se den alligevel, men havde godt været lidt sur hvis jeg så denne tråd før jeg skulle se den. ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Sunix skrev:

Det har ikke rigtig noget med toxicity at gøre.. Det bare ligemeget hvad nederen at få en slutning på hvilken som helst film spoiled. Nu havde jeg ikke tænkt mig at se den alligevel, men havde godt været lidt sur hvis jeg så denne tråd før jeg skulle se den. ^^

 

2 timer siden, Bjørnen skrev:

Toxic? Jeg sidder og overvejer om jeg skal se end game, men du sidder allerede og siger at Iron man dør? Desuden behøves man ikke vise interesse i en kontrakt fordi man interessere sig i en film

 

Okay så.. Så undskylder jeg for at skrive Ironman dør 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

I kan ikke rigtig give skylden til andre end jer selv.... Dynn har sat et label i toppen hvor der står "denne tråd kan indeholde spoilers"

Det gjorde han ikke sekundet tråden blev oprettet. Men rettere nogle timer efter.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
På 26/04/2019 den 7:57 PM , KKris skrev:

Da jeg så Avengers: Endgame den 23 ville jeg spørge om andre har set den? Ihvertfald indtil videre og hvad jeres meninger er om den?

 

IKKE SPOIL NOGET JEG HAR IKKE SET DEN MEN EN HAT FRA MIN KLASSE SAGDE SLUTNINGEN OG JEG OVERVEJEDE AT KVÆLE HAM SÅ SHhhHHhh........

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.