Hop til indhold
Stavox

Scammeren "partyjacob"


Pleb

Recommended Posts

Dit in-game navn: Monada

 

Vedkommenes in-game navn: partyjacob

Vedkommenes steamid: STEAM_0:1:221118266

 

Bevis: har ikke andet end det modsvar han gav mig, efter jeg ringede til ham: https://gyazo.com/f942dedaf0f33712a9e86ee1bd081bc8

 

Andet information der er vigtigt for os:

Jeg har sendt ham 5 millioner - Så han kunne udbetale til sin kortet. Han spurgte efter 2 mil, bagefter 3 mil. Han lovede mig dem tilbage. Han fik fjernet sin spil e2, og fik fjernet spiludbyder ranken. Så stoppede han.

Jeg ringer så til ham, og siger jeg vil have dem tilbage nu. Han vil hverken sælge sin GTR for at få pengene tilbage, eller tjene penge til at sende tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Aske skrev:

Nu er jeg ikke en del af det her men @Monada du har vist ikke manglet dine penge hvis du først vil have dem nu 

 

+ Dit billede kan være taget ud af ingen ting det kan have en helt anden kontekst 

Jeg har først haft brug for dem nu. Det gør ikke nogle forskel på at han skylder mig.

partyjacob har jo ikke skrevet at jeg lyver eller noget i den stil. Han kan bare ikke huske det, hvilket er meget mærkeligt fra hans side af.

Han skylder mig 5 mil, om jeg har brug for dem eller ej. Din besked giver ingen mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Aske skrev:

Nu er jeg ikke en del af det her men @Monada du har vist ikke manglet dine penge hvis du først vil have dem nu 

 

+ Dit billede kan være taget ud af ingen ting det kan have en helt anden kontekst 

Meningen med et lån er altså, at man skal betale pengene på et andet tidspunkt (eller løbende). 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jimmi skrev:

Jeg vil give @Aske ret i at billede kunne være taget fra en anden situation. Desuden er der ikke nok beviser til at jeg kan blackliste ham, men find nogle flere og bedre beviser og så vil jeg kigge på det.

Fik du fat i partyjacob? Har han sagt at jeg lyver? Jeg har ikke ydeligere beviser. Men ret træls, at jeg endelig får fat i ham. Og så kan han ikke "Huske det"

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/05/2019 den 6:00 PM , Monada skrev:

Fik du fat i partyjacob? Har han sagt at jeg lyver? Jeg har ikke ydeligere beviser. Men ret træls, at jeg endelig får fat i ham. Og så kan han ikke "Huske det"

 

Ja, jeg fik fat i partyjacob. Og han sagde at du løj.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.